آموزش رویت

ساختمانچی

آیا تاکنون نام شیرآلات نوبیلی که ساخت کشور ایتالیاست به گوشتان خورده است؟ آیا می دانید این شیرآلات چه ویژگی ها و خصوصیات منحصربفردی دارند؟ تا انتها با ساختمانچی همراه باشید تا با این برند معتبر و خوش نام ایتالیایی به خوبی آشنا شوید.

شیرآلات

همانطور که می دانید یکی از ملزومات آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی که امکان استفاده از آب در این مکان ها را فراهم می کند شیرآلات است. شیرآلات از جمله المان هایی هستند که مدام مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو طراحی و ساخت آن ها باید با دقت کامل و با استفاده از مواد اولیه مرغوب صورت گیرد.

اگر به نمایندگی ها و مراکز فروش شیرالات بهداشتی مراجعه کنید با تنوع بالایی از محصولات که هر کدام دارای برند متفاوت هستند رو به رو خواهید شد. انتخاب بهترین و با کیفیت ترین شیرآلات منزل راحتی، زیبایی و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد. این امر مستلزم آشنایی با برندهای متفاوت و ویژگی های آن هاست.

در نوشته های پیشین ساختمانچی به معرفی انواع شیرآلات بهداشتی قهرمان، شیرآلات KWC، شیرآلات سهند، شیرآلات شودر و شیرآلات راسان پرداختیم. برای آشنایی با معروف ترین برندهای تولید شیرآلات لوکس ایرانی که امروزه سهم بسزایی از بازار را به خود اختصاص می دهند می توانید به مطلب برندهای ایرانی شیرآلات بهداشتی مراجعه کنید.

شیرآلات بهداشتی نوبیلی

شرکت نوبیلی (NOBILI) یکی از بزرگ ترین شرکت های ایتالیایی است که در زمینه طراحی و تولید شیرآلات لوکس توکار و روکار فعالیت دارد. این شرکت در نزدیکی شهر میلان قرارگرفته و از سال 1954 فعالیت خود را آغاز کرده است.

در ساخت شیرآلات بهداشتی نوبیلی از آخرین تکنولوژی روز دنیا استفاده می شود. تمام مراحل تولید از جمله فرزکاری، ریخته‌گری، تولید کارتریج، آبکاری و… در کارخانه صورت می گیرد.

استفاده از تجهیزات و دستگاه های مدرن و تمام اتوماتیک در کارخانه نوبیلی، استفاده از نیروی انسانی در خط تولید را به حداقل می رساند و به کارگیری تجهیزات مدرن از افتخارات این کمپانی ایتالیایی است.

شیرآلات بهداشتی نوبیلی

تمام شیرالات ایتالیایی نوبیلی دارای شماره سریال و برگه ای می باشند که ایتالیایی‌بودن آن ها را ثابت می کند. در تمام شیرآلات حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه نوبیلی از تکنولوژی دوحالته به منظور صرفه جویی در مصرف آب استفاده می شود.

بخوانید!  انواع میز عسلی جدید[تاشو،چوبی،سلطنتی و فانتزی]

این شیرآلات علاوه بر کارایی بسیار بالا از زیبایی حیرت انگیز برخوردار هستند. ظاهر این محصولات متفاوت است و با نگاه اول متوجه بالا بودن کیفیت آن ها خواهید شد. کیفیت مهم ترین فاکتور در خرید محصولات بهداشتی است که برند نوبیلی آن را به خوبی به مشتریان ارائه می دهد.

خرید شیرآلات

شیر ظرفشویی لوکس نوبیلی

مدل های مختلف شیرآلات ظرفشویی نوبیلی با تنوع و کبفیت بالا تولید و در اختیار مشتریان قرار می گیرند. شیرآلات آشپزخانه به دلیل استفاده مکرر و تماس مداوم با آب باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند.

کیفیت آبکاری آن ها باید به گونه ای باشد که در اثر تماس با مواد شوینده مختلف دچار رنگ پریدگی و آسیب نگردد. طراحی مدرن و زیبای شیرآلات آشپزخانه و سرویس بهداشتی نوبیلی امکان استفاده از آن ها در انواع دکوراسیون داخلی را فراهم می کند. مشتریان با توجه به سایر المان های موجود در مکان موردنظر می توانند نسبت به خرید شیرآلات نوبیلی اقدام نمایند.

شیرآلات نوبیلی

مزایای شیرآلات توکار نوبیلی

برند نوبیلی از جمله برندهای ایتالیایی بسیار معتبر برای انتخاب شیرآلات خارجی است که سال ها کیفیت و زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد. از مزایای محصولات توکار نوبیلی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بر روی کارتریج های دوحالته ای که در شیرآلات آشپزخانه، حمام و یا توالت نوبیلی نصب می شود، یک قطعه پلاستیکی به منظور تنظیم دمای آب قرار گرفته است. این قطعه مانع از مصرف بی رویه آب گرم می شود.
  • استفاده از کارتریج های دو حالته در شیرآلات بهداشتی نوبیلی منجر به صرفه جویی در مصرف آب می شود. این کارتریج ها حدود 50 درصد مصرف آب را کاهش می دهند.
شیرآلات توکار نوبیلی
  • اهرم شیرآلات توکار نوبیلی بسیار راحت و بدون وقفه باز و بسته می شوند. در حالی که اهرم سایر شیرآلات موجود در بازار به مرور زمان سفت می شوند و باز و بسته کردن آن ها با زحمت صورت می گیرد.
  • بین صفحات سرامیکی کارتریج شیرآلات نوبیلی سایش بسیار کمی اتفاق می افتد. از این رو هنگامی که شیر آب بسته است، بین صفحات اصطکاک رخ نمی دهد، در نتیجه عمر کارتریج و شیر آب افزایش خواهد یافت.
  • کارتریج شیرآلات نوبیلی دارای دسته یا میله برنجی می باشد. انتخاب آلیاژ برنج به جای پلاستیک دوام و طول عمر کارتریج را بالا می برد و حساسیت آن نسبت به تنظیم فشار آب را هنگام حرکت اهرم کاهش می دهد.
  • قطعه تنظیم‌کننده حداکثر فشار در انتهای کارتریج شیرآلات قرار دارد که به کمک آن می توانید حداکثر فشار آب را انتخاب نمائید.
  • ساختار این شیرآلات و فرزکاری سوراخ های کارتریج به نحوی صورت می گیرد که هنگام باز کردن شیر صدای آب به حداقل می رسد.
نوبیلی

قیمت شیرآلات بهداشتی نوبیلی

شیرآلات بهداشتی نوبیلی با تکیه بر برترین تکنولوژی طراحی و ساخت شیرآلات و توسط دستگاه های تمام اتوماتیک تولید و وارد بازار جهانی می شوند. این محصولات از تنوع بسیار بالایی برخوردارند و با تمام سلیقه ها سازگار هستند.

بخوانید!  مزایای استفاده از کابینت PVC

استفاده از مواداولیه با کیفیت و دقت در طراحی شیرآلات این برند، کیفیت آن را بالا می برد. در حال حاضر برند نوبیلی یکی از برترین و معتبرترین برندهای شیرآلات در دنیا می باشد که محصولات خود را با گارانتی چندین ساله در معرض فروش می گذارد.

قیمت شیرآلات ساختمانی نوبیلی به دلیل کیفیت بالای آن ها کمی بالاست اما یک عمر آسودگی و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد. از این رو خرید شیرآلات توکار و روکار نوبیلی در طولانی مدت به دلیل کاهش هزینه های تعمیر و عدم نیاز به تعویض از نظر اقتصادی مقرون بصرفه خواهد بود.

شیرآلات توکار و روکار نوبیلی

کلام پایانی

در حال حاضر نمایندگی ها و مراکز فروش بیشماری در سراسر کشور وجود دارند که در حوزه فروش برندهای مختلف شیرآلات بهداشتی از جمله شیرآلات نوبیلی مشغول به فعالیت هستند. برای آشنایی با قیمت شیرآلات ساختمانی و خرید این محصولات می توانید به لینک مورد نظر مراجعه کنید.

آیا تجربه خرید شیرآلات نوبیلی را دارید؟ اگر تاکنون از محصولات این برند استفاده کرده‌اید، تجربیات خود در این زمینه را با ما اهالی ساختمانچی و دیگر کاربران سایت در میان بگذارید.