آموزش رویت

ساختمانچی

پشم سنگ یکی از عایق های حرارتی متشکل از الیاف معدنی است که ماده اولیه تولید آن سنگ بازالت می باشد. سنگ بازالت باقی مانده فعالیت های آتش فشانی است و در ساخت پشم سنگ مورد استفاده قرار می گیرد.

عایق های پشم سنگ به صورت عایق حرارتی و صوتی به بازار عرضه می شوند و به دلیل مقاومت و طول عمر بالا در صنایع مختلف از جمله صنایع پتروشیمی، نفت، گاز، ساختمان و… مورد استفاده قرار می گیرند. این عایق ها ویژگی های خاص زیادی دارند و در مقایسه با عایق های قدیمی پشم شیشه کیفیت بهتری دارند.

کارخانه های تولید پشم سنگ با هدف تامین نیاز صنایع مختلف و برداشتن گامی موثر در جهت خوکفایی کشور اقدام به تولید عایق های صوتی و حرارتی می نمایند.

با توجه به نیاز روز افزون صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان و صنایع پتروشیمی کارخانه ها و شرکت های تولید کننده پشم سنگ خط تولید خود را مجهز به دستگاه های تمام اتوماتیک نموده و با ظرفیتی انبوه انواع عایق های مورد نیاز را در انواع عایق های پتویی، لوله ای، لحافی، تخته ای و فله ای تولید و به بازار عرضه می کنند.

مزایای عایق پشم سنگ

عایق های تولید شده توسط این کارخانه ها دارای مزایای زیادی می باشند از جمله:

  • هزینه عایق های پشم سنگ در مقایسه با عایق الاستومری، پلیمری و انواع فوم ها پایین تر می باشد.
  • این نوع عایق ها مکانی مناسب برای رشد قارچ، باکتری و حشرات فراهم نمی کنند.
  • نصب این عایق های حرارتی به دلیل وزن سبک آسان می باشد.
  • عایق پشم سنگ عایقی غیر سمی و دوستدار محیط زیست است که قابلیت بازیافت دارد.
  • مقاومت حرارتی عایق پشم سنگ بسیار بالاست و در صورت اشتعال بسیار کندسوز است و کمکی به گسترش آتش نمی کند.
  • از دیگر ویژگی های این عایق مقاومت آن در برابر هر نوع فشار است.

در ادامه این نوشته از ساختمانچی با ما همراه باشید تا با برترین شرکت های تولیدکننده عایق های پشم سنگ در ایران آشنا شوید.

لیست شرکت های تولید کننده و ارائه دهنده عایق های صوتی و حرارتی پشم سنگ

شرکت صنایع عایق سپاهان

شرکت صنایع عایق سپاهان یکی از تولیدکنندگان عایق های صوتی و حرارتی پشم سنگ است که با تکیه بر تجهیزات گامامکانیکای ایتالیا اقدام به تولید محصولات خود با ظرفیت سالانه 24000 تن کرده است.

محصولات این شرکت بر اساس استانداردهای زیست محیطی اروپا بوده و فاقد هر نوع مواد آلاینده می باشند. این شرکت در سال 1382 تاسیس شده است و در حوزه تولید عایق های پشم سنگ به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی در صنایع مختلف فعالیت دارد.

شرکت صنایع عایق های معدنی پوشینگر

شرکت صنایع عایق های معدنی پوشینگر در سال 1382 احداث گردیده و در زمینه تولید انواع عایق های پشم سنگ از جمله عایق عایق های پتویی، لوله ای، لحافی، تخته ای و پشم سنگ فله ای مشغول به فعالیت است.

این شرکت با توجه به دو رکن کیفیت بالا و قیمت مناسب، محصولات خود را در حجم بالا تولید می کند و برای استفاده در صنایع مختلف از جمله صنایع پتروشیمی، نفت، گاز، ساختمان سازی و … به متقاضیان عرضه می دارد.

تولید کننده پشم سنگ

شرکت پشم سنگ اصفهان

شرکت پشم سنگ اصفهان یکی دیگر از تولید کنندگان عایق های صوتی و حرارتی پشم سنگ است که در حوزه تولید عایق های پشم سنگ در انواع لوله ای، لحافی، پتویی توری دار، تخته ای، پشم خام درجه یک و پشم سنگ ضایعاتی در حال فعالیت می باشد. محصولات این شرکت از کیفیت ویژه ای برخوردار بوده و برای عایق کاری در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

بخوانید!  آنتن مرکزی ساختمان چیست؟[+مراحل نصب آن]

شرکت پشم سنگ اسپادانا

شرکت پشم سنگ اسپادانا از جمله تولید کنندگان عایق پشم سنگ است که در سال 1374 آغاز به کار کرده است. این شرکت مجهز به خط تولید تمام اتوماتیک است که با ظرفیتی انبوه محصولات خود را در انواع مختلف تولید می کند و به بازارهای خارجی و داخلی ارائه می دهد.

عایق های تولید شده توسط این شرکت در صنایع مختلف از جمله صنعت اتومبیل، صنعت فولاد و ذوب آهن، صنایع هواپیما، نیروگاه ها و… مورد استفاده قرار می گیرند.

صنایع پشم سنگ آریا

صنایع پشم سنگ آریا از دیگر تولید کنندگان عایق های صوتی و حرارتی پشم سنگ است. این شرکت عایق های خود را به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی در صنایع مختلف تولید و به متقاضیان عرضه می نماید.

این شرکت با به کارگیری کارشناسان ماهر، محصولاتی با کیفیت برای عایق کاری مکان های مختلف تولید می‌کند که دارای کیفیت و قیمت مناسب هستند و نقشی موثر در صرفه جویی مصرف انرژی در صنایع مختلف ایفا می‌کنند.

شرکت پشم سنگ ویلا

شرکت پشم سنگ ویلا در زمینه تولید انواع عایق های پشم سنگ بر اساس استاندارهای بین المللی مشغول به فعالیت می باشد. ظرفیت تولید محصولات این شرکت سالیانه حدود 3000 تن است که نیاز متقاضیان را برای عایق کاری در صنایع مختلف برطرف می سازد.

این شرکت با دارا بودن یک آزمایشگاه مجهز تمام استانداردهای لازم در تولید عایق های پشم سنگ را رعایت می کند و محصولاتی با کیفیت به بازار عرضه می دارد.

این شرکت با به کارگیری نیروی انسانی متخصص عضو لیست تامین کنندگان شرکت های گاز، شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی، شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت ایران، شرکت پترو پارس، انجمن سازندگان صنعت نفت ایران، منابع مشترک وزارت نفت و شرکت نفت و گاز پارس جنوبی، شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران و شرکت ملی گاز می باشد.

شرکت پشم سنگ ایران پارس

شرکت ایران پارس در سال1385 با هدف تولید پشم‌سنگ و پشم‌شیشه به عنوان عایق‌های حرارتی، صوتی و رطوبتی فعالیت خود را آغاز کرده است.

این شرکت با بهره گیری از کادر مجرب در حوزه تولید و فروش انواع عایق مشغول به کار بوده و به عنوان یکی از شرکت های تولیدی، بازرگانی در کشور شناخته شده است.

شرکت ایران پارس با داشتن روابط تجاری با شرکت های تولید کننده در سایر کشورها به ارائه انواع عایق می پردازد. کمپانی ایران پارس در کشورهای روسیه و آذربایجان دارای نمایندگی است. این شرکت محصولات خود را در انواع عایق های پشم سنگ تخته ای، لحافی، پتویی با تور سیمی گالوانیزه و عایق لوله ای پیش‌ساخته به متقاضیان ارائه می دهد.

شرکت پشم سنگ آسیا

شرکت پشم سنگ آسیا در جهت خودکفایی کشور تولیدات خود را در زمینه انواع عایق صوتی و حرارتی پشم سنگ به متقاضیان ارائه می دهد. محصولات این شرکت براساس استانداردهای ASTM و ISO 9001 تولید می شوند. همچنین دارای کیفیت لازم و قیمت مناسب برای عرضه در صنایع مختلف می باشند.

بخوانید!  معرفی برج نگار ونک و امکانات آن

عایق های پشم سنگ این شرکت شامل عایق های پتویی، لحافی، لوله ای، سنگ خام و عایق پشم سنگ کشاورزی می باشد که با برنامه ریزی دقیق و حجم بالا تولید می شوند و در موعد مقرر به مشتریان تحویل می گردند.

این شرکت تولیدکننده عایق محصولات خود را به شرکت های مختلفی از جمله شرکت ملی گاز ایران و شرکت نفت و گاز پارس جنوبی، پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران و انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات و مواد شیمیایی صنایع پتروشیمی ارائه می دهد.

شرکت آذر تار پارس

شرکت آذر تار پارس با استفاده از نرم افزارهای تخصصی و با آگاهی از نیازهای مشتریان در جهت تولید باکیفیت‌ترین عایق درحال فعالیت می باشد. این شرکت مجهز به تیم فنی و ماهر در زمینه نصب صحیح انواع عایق حرارتی و صوتی در جهت کارایی هر چه بیشتر می باشد.

ظرفیت تولید سالانه این شرکت 6000 تن است که بر اساس آخرین استاندارهای روز دنیا صورت می گیرد. شرکت آذر تار پارس در سال 1388 به بهره برداری رسید و محصولات خود را در انواع عایق های پشم سنگ لحافی رزین دار، طنابی، تخته ای، لوله ای و لحافی ارائه می دهد.

شرکت پشم سنگ تارابگین

شرکت‌تارابگین یکی از انواع تولید کنندگان عایق های پشم سنگ است که در سال 1390 خط تولید خود را با ظرفیت سالیانه 5000 تن راه اندازی کرده است.

این شرکت جزء لیست تامین کنندگان محصول برای انواع پالایشگاه ها، پتروشیمی ها، نیروگاه ها، شرکت های ساختمانی، شرکت های تهویه، ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان و… می باشد.

این شرکت توانسته کارخانجات و شرکت های مختلف داخلی و خارجی را به خود جذب کند و محصولات خود را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

عایق های تولید شده توسط شرکت ترابگین هیچ آلاینده ای در محیط زیست ایجاد نمی کنند و جزء ایمن‌ترین و استانداردترین عایق‌ها می باشند. هدف این شرکت به عنوان تولید کننده عایق های پشم سنگ، جلب رضایت مشتریان و صرفه جویی در مصرف انرژی است.

شرکت پشم سنگ پارامیس

شرکت پشم سنگ پارامیس به عنوان یکی از فعالان در زمینه تولید عایق های پشم سنگ شناخته شده است. این شرکت یکی از بزرگ ترین تولیدکننده‌های عایق های پشم سنگ است که محصولات خود را در سراسر کشور توزیع می کند.

تنوع محصولات این شرکت بسیار بالا می باشد و در انواع مختلف از جمله عایق های لحافی رزین دار بدون روکش، با یک طرف کاغذ کرافت، با دو طرف کاغذ کرافت، با یک طرف کاغذ آلومینیوم، با یک طرف کاغذ آلومینیوم و یک طرف تور سیمی، با یک طرف کاغذ آلومینیوم و دو طرف تور سیمی، با یک طرف کاغذ کرافت و یک طرف تور سیمی و عایق های تخته ای با یک طرف کاغذ آلومینیوم مسطح، با دو طرف کاغذ کرافت، با یک طرف کاغذ کرافت و… تولید می شوند.

کلام پایانی

ما در این نوشته از ساختمانچی به معرفی برترین شرکت ها و کارخانه های تولیدکننده پشم سنگ ایران پرداختیم. امیدواریم مطالب فوق اطلاعات موردنیاز شما کاربران گرامی را در اختیارتان قرار داده باشد. در صورت تمایل می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود در این زمینه را با ما در میان بگذارید.