آموزش رویت

ساختمانچی

با گذشت مدت زمان طولانی از انجام پروژه ی مسکن مهر پردیس هنوز هیچ یک از واحدهای فاز 9 این پروژه به متقاضیان تحویل داده نشده است. از زمان ساخت این واحدها در دوران مدیریت مهدی هدایت بیش از چهار سال میگذرد اما هیچ یک از وعده های داده شده توسط مدیران سابق پروژه عملی نشده است. طبق گزارشات اعلام شده اجرای نامناسب دیوار حائل بین بلوک‌ های این فاز دلیل اصلی تاخیر در روند تحویل واحدهای آن میباشد. طبق گفته ی مدیر این پروژه راه حل های مناسبی در جهت حل این مشکل پیشنهاد شده و به زودی این واحدها به متقاضیان تحویل داده خواهند شد.

حمید رضا ملکی به طرح نامناسب دیوار حائل بین بلوک‌ ها و اجرای نادرست آن اشاره نمود و گفت تحویل واحدهای فاز 9 مسکن پردیس با  توجه به راه حل های پیشنهادی از طرف مدیریت شرکت عمران و اجرای محوطه محدود به سرعت انجام خواهد گرفت. وی به این موضوع اشاره نمود که مشکل مربوط به دیوارهای حائل بین بلوک‌ ها با بازسازی و بهسازی قابل حل میباشد و شرکت عمران پردیس به منظور بررسی زمین شناسی این دیوارها به دنبال گرفتن امضای قرارداد ژئوتکنیک است.

مدیر عامل پروژه ی پردیس اعلام نمود از آغاز سال 96 تا هم اکنون ۶ میلیارد تومان برای اجرای دیوار حائل فاز 9 هزینه صرف شده اما واحدهای آن هنوز برای سکونت مناسب نیستند و به منظور به اتمام رساندن پروژه و تحویل واحدها دو قرارداد ۲۰ میلیارد تومانی و ۱۵ میلیارد تومانی در حال انعقاد میباشد. طبق گفته ی وی این واحدها باید در سال ۹۱ همزمان با تحویل واحدهای فاز ۳ به متقاضیان تحویل داده می‌شد اما به دلیل غیر اصولی بودن پاشنه دیوارهای ساختمان هیچ تحویلی صورت نگرفته است. طبق پیش بینی های انجام شده به محض حل شدن مشکلات مربوط به دیوارهای حائل برنامه ی تحویل واحدهای فاز 9 از ۴۵ روز آینده آغاز خواهد شد.