آموزش رویت

ساختمانچی

مبل چستر در عین حال که مبلمان راحتی است، ظاهر شکیل و زیبایی دارد. به تازگی بسیاری از افراد از مبلمان مدرن چستر استفاده می کنند. استفاده از این مبلمان به فضا حالتی دنج می بخشد. در دنیای مبلمان، چسترفیلدها از انواع سبک مبلمان استیل به حساب می آیند.

پیشنهاد ما به شما در زمینه خرید مبلمان این است که قبل از خرید، تمام جنبه های آن را در نظر بگیرید. مبلمان چسترفیلد اصل به چه شکل هستند؟ با این مقدمه در ادامه این نوشته از ساختمانچی به بررسی جزئیات بیشتر در خصوص این نوع مبل می پردازیم. با ما همراه باشید.

مبلمان چستر

راحتی، برجسته ترین ویژگی مبلمان چستر

در ابتدا باید بیان کرد، استفاده از مبلمان چرمی چسترفیلد ضمانتی برای راحتی ندارد. بسیاری از مبلمان های چستر هستند که به اندازه کافی راحت نیستند و تنها برای ظاهر زیبای آن ها مورد استفاده قرار می گیرند.

مدل مبل چستر

در کنار آن، انواع دیگری از این نوع مبلمان، بسیار راحت هستند. میزان راحتی این مبل ها به نوع و ضخامت فوم به کاررفته در آن ها بستگی دارد. این مبلمان، بسیار مقاوم است و استفاده از آن ها در طراحی فضایی زیبا، تاثیر دارد.

مبل چستر چرمی

به منظور روکش کاری مبلمان چستر از جنس های مختلفی از جمله کتان، پلی استر، پارچه، مخمل و چرم استفاده می شود. امروزه مبل چستر چرمی طرفداران بسیاری دارد و انتخابی مناسب برای انواع دکوراسیون های مدرن و کلاسیک می باشد.

چرم های مورد استفاده در این مبل ها درجه بندی و کیفیت های گوناگونی دارند. چرم طبیعی دانه دار کامل از جمله باکیفیت ترین و گران ترین انواع چرم مورد استفاده در این مبل ها می باشد.

چیدمان مبلمان چستر

چینش این مبلمان در کنار یکدیگر ظاهری زیبا ایجاد می کند و این از جمله ویژگی هایی است که همه آن را دوست دارند. با این حال چیدمان مبلمان های چستر زمانی زیبا می شود که در چینش آن ها تناسب رعایت شود و این کار به گونه ای صورت گیرد که با بقیه وسایل خانه هم خوانی داشته باشند.

منظور از ایجاد توازن و تناسب در چیدمان چستر این است که آن ها را در اتاقی که رنگ ها و کارهای هنری زیادی دارد، به طور دقیق به حالت نیم دایره در کنار یکدیگر قرار دهیم.

حال سوال اینجاست که چگونه مبلمان های چستر را هم تراز کنیم؟ بیشتر مواقع مبلمان چستر در وسط اتاق قرار می گیرد و مبلمان تک نفره به صورت دایره ای در اطراف آن چیدمان می شود.

قسمت تکیه گاه این مبلمان کوتاه می باشد و از این رو جلو دید افراد در قسمت های مختلف اتاق را نمی گیرد و استفاده از آن ها این امکان را فراهم می کند که فضا به قسمت های مجزا تقسیم شود؛ ولی در عین حال امکان ارتباط افراد در قسمت های مختلف و گپ و گفت با یکدیگر وجود داشته باشد.

مدل مبلمان چستر

استفاده از مبلمان چستر در طراحی سنتی

با نگاهی به تکامل طرح های این نوع مبلمان می توان به این نتیجه رسید که استفاده از مخمل هایی به رنگ تیره مانند آبی تیره، قرمز تیره، قهوه ای و سبز زمردی، زیبایی چشمگیری به این نوع مبلمان می بخشد.

استفاده از مبلمان چستر در طراحی مدرن

استفاده از مبلمان چستر در فضای مدرن نیز می تواند ظاهری چشم نواز ایجاد کند. برای استفاده از این مبلمان در طراحی مدرن، رنگ های روشن و سرزنده مانند قرمز، نارنجی و آبی روشن را انتخاب نمایید. رنگ مبلمان چسترفیلد در خانه هایی به سبک معاصر، از میان رنگ های خنثی مانند سفید و خاکستری روشن انتخاب می شود.

استفاده از مبلمان چستر در طراحی مدرن

پایه های قوسی و شیک

مبلمان چسترفیلد به دلیل ویژگی هایی از جمله پایه های قوسی شکل و شیک، شناخته می شود. انتخاب این مبلمان این امکان را به شما می دهد که در صورت دلخواه به جای استفاده از رنگ چوب برای پایه های آن ها، هر رنگی که مطابق سلیقه و دکوراسیون منزل شما می باشد را سفارش دهید.

پایه های تزئین شده

انتخاب محل مناسب برای قرار دادن مبلمان چستر چرمی

قبل از اقدام به هرگونه خرید مبلمان چرمی، بهتر است انواعی از آن که به خوبی با طراحی خانه هماهنگی دارد، انتخاب نمایید. مبلمان چستر چرمی، مبلمانی زیبا و راحت می باشد و هیچ گاه قدیمی نمی شود و در صورت مراقبت های درست می توانید سال ها از آن استفاده نمایید.

به همین منظور در ابتدا محل صحیح برای قرار دادن این مبلمان را انتخاب نمایید. برای مثال، این گونه مبلمان ها باید دور از پنجره و وسایل گرمایشی قرار گیرند. به این منظور می توانید از یک متخصص در این زمینه نیز کمک بگیرید.

انتخاب محل مناسب برای قرار دادن مبلمان چستر چرمی

اندازه مبلمان

مبلمان چستر از انواع مبلمان است که در مرکز قرار می گیرد و به دلیل دارا بودن این ویژگی، باید ابعاد بزرگ و تاثیر گذار داشته باشد. تکیه گاه و دسته های این مبلمان دایره ای شکل و چشم نواز بوده و طول بدنه اطراف آن باید 11 اینچ درازا داشته باشد. انواع کوتاه تر آن ها برای خانه هایی که با محدودیت فضایی روبه رو هستند، مناسب می باشد.

استفاده از رنگ های سر زنده

از دیگر ویژگی های انتخاب مبلمان، انتخاب رنگ های تاثیر گذار می باشد. برای مثال ممکن است این گونه به نظر آید که رنگ خردلی برای این گونه مبلمان جذاب تر از رنگ های خنثی می باشد.

رنگ هایی مانند خاکستری تیره، بنفش و سبز آبی را می توان به عنوان انتخاب های مناسبی در نظر گرفت. فقط باید توجه کنید که رنگ مبلمان با رنگ دیوارها هماهنگی داشته باشد.

استفاده از رنگ های سر زنده

چیدمان به سبک میانه قرن

مبلمان چستر از آن دسته وسایلی است که با دیگر وسایل موجود در اتاق، به راحتی تطبیق می پذیرد. برای مثال، استفاده از مبلمان چستر در اندازه های بزرگ، برای چیدمان هایی به سبک میانه قرن مناسب می باشد. ترکیب این مبلمان با پرده های مدرن باعث ایجاد سرزندگی در فضا می شود.

انتخاب رنگی همسان با دیوارها

برای انتخاب رنگ مبلمان، بهتر است از رنگی همسان با رنگ دیوارها استفاده نمایید. این ترفند برای افرادی که قصد دارند از کارهای هنری بر روی دیوار استفاده نمایند و ظاهری شبیه به یک گالری ایجاد کنند بسیار مناسب می باشد. برای اجتناب از هم رنگ بودن وسایل، رنگ صندلی و پارچه ها را متضاد یکدیگر انتخاب نمایید.

چیدمان مبلمان چستر در فضایی به سبک صنعتی

استفاده از مبلمان چستر چرم در فضایی به سبک صنعتی و مدرن، جوی آرام ایجاد می کند، چرا که از این مبلمان می توان برای جداسازی قسمت های مختلف فضا استفاده کرد و هم چنین از هر زاویه ای که به آن ها نگاه شود ظاهری زیبا خواهند داشت.

در فضایی به این سبک می توان برای صرفه جویی در مخارج، یک مبلمان دست دوم چرم به رنگ های قهوه ای، آبی یا سبز نیز تهیه کرد. برای دیزاین چنین فضایی نیز می توان از چمدان یا صندوقچه های قدیمی استفاده نمود.

چیدمان مبلمان چستر در فضایی به سبک صنعتی

دیوارهای آجری شکل

استفاده از دیواری با نمای آجری به عنوان پس زمینه برای مبلمان چستر، ایده مناسبی می باشد. استفاده از لوازم تزئینی کوچک در چنین فضایی را از یاد نبرید. پیشنهاد طراحان داخلی به شما استفاده از فرش های بزرگ و نرم می باشد. برای داشتن فضایی دلنشین می توان از کوسن نیز استفاده کرد.

بخوانید!  نکات مهم در طراحی اتاق کار در منزل

قرینه سازی مبل چستر

نوع دیگری از چیدمان مبلمان چستر، استفاده از دو مبلمان هم شکل در مقابل یکدیگر می باشد. برطبق نظریه بعضی از طراحان دکوراسیون داخلی، این چیدمان برای فضاهای رسمی و اداری نیز کارامد می باشد.

با این حال پیشنهاد ما استفاده از این چیدمان در خانه های سنتی که کارهای هنری زیبایی در آن ها بکار رفته، می باشد. به علاوه، چیدمانی به این شکل فضایی مناسب برای گپ و گفت افراد خانه به وجود می آورد.

قرینه سازی مبل چستر

استفاده از مبلمان چستر در اتاق خواب

امروزه انواعی از مبلمان چستر با اندازه های کوچک در دسترس می باشند، که استفاده از آن ها برای اتاق خواب های لوکس مناسب می باشد. در حقیقت به کارگیری این مبلمان به جای استفاده از پاتختی بسیار مناسب می باشد.

استفاده از مبل چستر ترک

مبل چستر ترک از باکیفیت ترین انواع مبل در بازار می باشد که از متریال بسیار مرغوب و درجه یکی در تولید آن استفاده می شود. مبل های چستر ترکی بسیار زیبا هستند و از بهترین انواع پارچه در ساخت آن ها استفاده می شود.

از ویژگی های بارز مبلمان چستر ترک می توان به راحتی بیش از حد آن اشاره نمود. این راحتی به دلیل استفاده از الیاف درجه یک در قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه مبل می باشد.

استفاده از مبل چستر چرمی سفید

اکر در دکوراسیون داخلی خانه خود از رنگ های گرمی مانند نارنجی و قرمز استفاده کرده‌اید، پیشنهاد ما به شما استفاده از مبلمان چستر چرمی به رنگ سفید یا رنگ های خنثی می باشد.

مبل چستر سفید و چرمی

استفاده از مبل چستر طوسی

رنگ طوسی از جمله رنگ های خنثی محسوب می شود که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده و به وفور از آن در دکوراسیون داخلی استفاده می شود. بی شک استفاده از این رنگ مبل چستر نیز می تواند زیبایی منحصربفردی را به خانه شما وارد کند.

به منظور ایجاد هماهنگی و تلفیق سایر المان ها با مبل چستر طوسی می توانید از رنگ های سفید، مشکی، آبی، صورتی و طیف های مختلف دیگر رنگ طوسی و خاکستری به عنوان رنگ مکمل مبل خود استفاده نمایید.

مبل چرمی چستر طوسی

استفاده از مبل چستر چرمی مشکی

مبلمان چستر چرمی به رنگ مشکی بسیار زیبا هستند و برای دکوراسیون خانه هایی به سبک کلاسیک، مدرن، مینیمال و اسپرت گزینه ای ایده آل و منحصربفرد محسوب می شوند.

تلفیق مبلمان چرمی مشکی با المان هایی به رنگ سفید می تواند به زیباتر شدن محیط کمک زیادی کند. امروزه مبلمان چسترفیلد با چرم مشکی طرفداران بسیاری یافته و خود را در دکوراسیون داخلی خانه ها جای داده است.

مبل چرمی چستر مشکی

مبلمان چستر و خصوصیات آن

مبلمان چستر ظاهری زیبا دارد و نسبت به انواع دیگر مبلمان فضای مرتب تری ایجاد می کند. این مبلمان می تواند استفاده چند منظوره داشته باشد.

در ساخت آن ها از جزئیات منحصربفردی از جمله دسته‌های دایره شکل استفاده می شود. به همین خاطر استفاده از این مبلمان می تواند فضای اتاق را زیباتر کند و حتی در فضاهایی که از طراحی ساده ای برخوردارند نیز جلوه داشته باشد.

مبلمان چستر و خصوصیات آن

تزئین به وسیله کوسن های رنگی

از کوسن ها تنها به خاطر راحتی آن ها بر روی مبلمان استفاده نمی شود، بلکه استفاده از آن ها تاثیر زیادی در زیبایی فضای خانه نیز دارد. همچنین با استفاده از کوسن ها می توانید به فضایی که در آن از رنگ های خنثی استفاده شده است، رنگ و سرزندگی ببخشید و با این کار مبلمان را به مرکز اصلی توجه در فضای اتاق تبدیل نمایید.

می توانید با توجه به رنگ مبلمان، از کوسن های مختلف استفاده نمایید. برای مثال استفاده از کوسن هایی به رنگ های کرمی، لیمویی و سفید، باعث زیبایی بیشتر مبلمان های قهوه ای رنگ می شوند. برای داشتن ظاهری دراماتیک، استفاده از کوسن های آبی، سبز و حتی قرمز به شما پیشنهاد می شود.

انتخاب کوسنی به رنگ طلایی روی مبلمانی که پارچه کرمی یا قهوه ای دارد و یا در ساخت آن از چرم طلایی استفاده شده است، باعث ایجاد ظاهری زیبا می شود. توجه کنید که از تعداد محدودی کوسن استفاده نمایید، چرا که استفاده از تعداد زیاد آن ها باعث می شود زیبایی مبلمان به چشم نیاید.

در حقیقت حتی استفاده از یک عدد کوسن در قسمت میانی مبلمان می تواند کافی باشد. اگر اندازه مبلمان بزرگ است، از سه عدد کوسن در یک طرف مبلمان استفاده نمایید و طرف دیگر را خالی بگذارید. البته این روش به عنوان قاعده کلی مد نظر گرفته نمی شود و شما می توانید از ایده های شخصی خود برای زیباسازی مبلمان چستر استفاده نمایید.

تزئین به وسیله کوسن های رنگی

ایجاد فضای گپ و گفت با استفاده از مبلمان چستر

برا ایجاد فضایی دنج و مناسب برای مکالمه افراد از دو مبلمان چستر در مقابل یکدیگر استفاده نمایید. برای خلق زیبایی بیشتر، می توانید از چیدمان این مبلمان در اطراف شومینه و استفاده از چند گل میز در کنار آن ها بهره بگیرید.

ایجاد فضایی کلاسیک با استفاده از وسایل چوبی و آباژور

از نظر بیشتر افراد، مبلمان چستر برای فضاهای سنتی مناسب می باشد و آنچه که سریعا در ذهن آن ها نقش می بندد استفاده از قفسه کتابی مجلل یا وسایل چوبی در کنار آن ها می باشد. این بدان معناست که تنها با استفاده از کتابخانه ای چوبی و دو آباژور بلند در دو طرف مبلمان، می توان اتاق نشیمن ساده را به حالت کلاسیک تبدیل کرد.

قرار دادن مبلمان چستر در مرکز اتاق

مبلمان چستر به راحتی با هر اتاق نشیمنی ست می شود و استفاده از آن ها در هر قسمتی باعث ایجاد جذابیت در آن فضا می شود. این نوع مبلمان انواع مختلفی دارد و به راحتی با انواع طراحی ها تطبیق می شود.

لازم است بدانید، با استفاده از مبلمان چستر می توان اتاق را به دو فضای مجزا تبدیل کرد. برای این که استفاده از مبلمان باعث جلب توجه بیشتر افراد شود، آن ها را در مرکز قرار دهید.

قرار دادن مبلمان چستر در مرکز اتاق

استفاده از فرش به همراه مبلمان چستر

تلفیق فرش و مبلمان چستر زیبایی خاصی در پی دارد. اگر به استفاده از فرش فکر می کنید، باید به دنبال الگوهای بزرگ و جذاب باشید. استفاده از چنین فرشی باعث ایجاد فضایی دنج برای هم صحبتی خانواده و دوستان می شود. برای استفاده از فرش در فضایی به سبک معاصر، از فرش های رنگی استفاده کنید و آن را زیر مبلمان و یا در قسمت جلوی آن بیندازید.

استفاده از فرش به همراه مبلمان چستر

آموزش تعمیر مبلمان چستر چرمی

هر اندازه که در نگهداری از مبلمان چرمی دقت به خرج دهید، با این حال در بلند مدت آسیب هایی به آن وارد می شود. این آسیب دیدگی زمانی که در خانه کودک داشته باشید یا از حیوانی خانگی استفاده نمایید، بیش تر می شود.

به طور کلی می توان گفت سالم نگه داشتن مبلمان چرمی در طول زمان تقریبا غیر ممکن می باشد. بدون شک راهکارهایی برای تعمیر این گونه آسیب دیدگی ها وجود دارد. تعمیر و بازسازی چرم به دلیل قابلیت های منحصر بفرد آن کار چندان سختی نمی باشد.

بخوانید!  چهاردهمین نمایشگاه فرش دستباف شیراز 96

حتی خراش و آسیب دیدگی های عمیق نیز قابل بازسازی می باشد. آن چه که در ادامه این مطلب با شما در میان می گذاریم، راهکارهای بازسازی مبلمان چرمی آسیب دیده می باشد.

مشخص کردن نوع چرم

آن چه که در ابتدا باید انجام دهید، مشخص کردن نوع چرمی است که قصد تعمیر آن را دارید، چرا که نحوه تعمیر انواع چرم با یکدیگر متفاوت می باشد. به طور کلی از سه نوع چرم برای ساخت مبلمان استفاده می شود که شامل چرم رنگی، چرم آنیل و چرم بیکست یا پی یو می باشد.

در ساخت 85 درصد مبلمان چرمی از چرم رنگی استفاده می شود. این نوع چرم از مقاومت بالایی برخوردار است و در طولانی مدت مقاومت بیشتری در برابر هرگونه آسیب دیدگی دارد. همچنین در برابر جذب مایعات نیز مقاوم می باشد.

چرم آنیل از از چرم با کیفیت بسیار بالا تولید می شود و به همین دلیل کمتر مبلمانی را می توان یافت که از این چرم در ساخت آن استفاده شده باشد. این نوع چرم از هیچ پوشش سطحی برخوردار نیست و از این رو بافت چرم به خوبی قابل مشاهده می باشد.

بسیاری از شرکت ها از چرم شبیه سازی شده چرم آنیل برای ساخت مبلمان چستر استفاده می کنند. این مبلمان نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و به وسیله یک لایه محافظتی پوشیده می شوند.

چرم بیکست یا پی یو نوعی چرم صنعتی می باشد، اما مبلمانی که به وسیله این نوع چرم تولید شود نیز مبلمان چرمی شناخته می شود. برای تولید این نوع چرم از نمونه هایی با کیفیت پایین تر استفاده شده و از پلی یورتان برای لمینت سطح آن استفاده می شود.

مشخص کردن نوع چرم

تماس با شرکت یا فروشگاه مبلمان

بسیاری از شرکت ها در هنگام خرید مبلمان چستر چرمی خدمات پس از فروش به شما ارائه می دهند. از این رو می توانید از این خدمات برای تعمیر مبلمان استفاده نمایید.

در صورتی که از این خدمات بهره‌مند نبوده و یا مدت زمان استفاده از آن برای شما به پایان رسیده است، می توانید با ارائه مشخصات مبلمان خود از متخصصان شرکت یا فروشگاهی که مبلمان خود را تهیه کرده‌اید، راهکار بازسازی مبلمان چرمی بر اساس نوع آن را جویا شوید.

ارزیابی میزان آسیب دیدگی

میزان و عمق آسیب دیدگی ها بدون شک متفاوت است. راهکار تعمیر و بازسازی خراش های سطحی و عمقی با یکدیگر متفاوت می باشد. بررسی مقدار آسیب دیدگی با چشم قابل ارزیابی می باشد.

منظور از میزان آسیب دیدگی سطحی تنها ایجاد خراش بر روی سطح محافظ مبلمان می باشد. در مقابل آسیب دیدگی عمقی به این معناست که خود چرم نیز آسیب‌دیده است. در بعضی مواقع این میزان آسیب دیدگی به اندازه ای است که انجام این کار باید توسط متخصص انجام گیرد.

ارزیابی میزان آسیب دیدگی

تعمیر آسیب دیدگی سطحی

برای بازسازی آسیب دیدگی سطحی می توانید از روغن زیتون، روغن بچه و روغن زین استفاده نمایید. برای انجام این کار روغن را به صورت مستقیم بر روی قسمت آسیب‌دیده بمالید و برای یک ساعت به آن اجازه دهید تا خشک شود.

سپس به وسیله پارچه ای تمیز آن را از روی سطح پاک کنید. اگر بار اول نتیجه مطلوبی به دست نیاوردید، از روغن بیشتری استفاده کنید و چند ساعت آن را به همان حالت باقی بگذارید.

تعمیر آسیب دیدگی سطحی

استفاده از روغن لانولین

به این منظور از یک پارچه کتانی استفاده کنید و آن را آغشته به روغن لانولین نمایید. سپس پارچه را در جهت خراش بر روی آن بکشید. توجه داشته باشید که این کار باید چند بار صورت گیرد تا نتیجه مطلوب به دست آید.

استفاده از روغن لانولین

استفاده از سشوار

قیل از استفاده از سشوار در ابتدا باید به جنس چرم توجه داشته باشید. استفاده از این روش تنها برای انواع چرم آنیل و چرم بیکست امکان پذیر می باشد. برای انجام این کار تکه ای پارچه روی خراش بیاندازید و سشوار را به آن نزدیک کنید.

همچنین می توانید از اتو نیز برای انجام این کار استفاده نمایید. در صورت استفاده از سشوار بهتر است اطراف محل آسیب دیدگی را با دست فشار دهید.

در صورت استفاده از اتو نیز آن را به مدت 10 ثانیه بر روی پارچه قرار دهید و سپس آن را بردارید. این کار را تا از بین رفتن خراشیدگی انجام دهید. برای شروع انجام این کار تا سرد شدن سطح چرم صبر کنید و سپس این کار را انجام دهید.

استفاده از سشوار

استفاده از واکس کفش

برای استفاده از واکس کفش، از نمونه ای که رنگ آن به رنگ مبلمان شباهت دارد، استفاده نمایید. برای انجام این کار از یک پارچه تمیز استفاده کرده و از واکس بر روی محل خراش بزنید. استفاده از این روش به کم رنگ تر شدن خراش ها کمک می کند. استفاده از این روش برای انواع چرم با رنگدانه های قوی بسیار مناسب می باشد.

عکس معرفی مبل چستر چرمی[مشکی و سفید]

بازسازی خراش های عمیق در سطح چرم

برای انجام این کار در ابتدا باید هرگونه آلودگی را از سطح خراش پاک کنید. برای انجام این کار از یک تکه پارچه تمیز و ایزوپروپیل الکل استفاده نمایید. این الکل به سرعت خشک می شود. این مرحله برای چرم آنیل مناسب نمی باشد.

بازسازی خراش های عمیق در سطح چرم

برش آسیب دیدگی ها

در آسیب دیدگی های عمیق، احتمالا چرم قسمت آسیب دیده، ریش ریش شده است. در این مرحله با استفاده از یک قیچی قسمت های ریش ریش را بچینی و اطراف آن را صاف کنید.

چیدن قسمت های آسیب دیده

استفاده از فیلر مخصوص چرم

در این مرحله شما باید از فیلر برای پر کردن محل آسیب، استفاده نمایید. به وسیله انگشت مقداری از این ماده را برداشته و آن را در داخل محل خراش قرار دهید. این کار را تا زمانی که سطح آن با سطح مبلمان برابر شود ادامه دهید. شما می توانید این محصول را از نمایندگی فروش مبلمان تهیه نمایید.

استفاده از فیلر مخصوص چرم

استفاده از رنگ چرم

در این مرحله نوبت به استفاده از رنگ چرم می رسد. به این منظور از رنگ مناسب مبلمان استفاده کنید و به وسیله اسفنج آن را بر روی محل موردنظر بزنید. شما باید این امر را تا به دست‌آمدن رنگ مناسب ادامه دهید. به یاد داشته باشید که در هر بار استفاده اجازه دهید لایه قبلی خشک شود.

استفاده از رنگ چرم

استفاده از محلول پرداخت چرم

استفاده از این محلول به نوعی نقش سیلر دارد و از آسیب دیدگی دوباره محل قبلی جلوگیری به عمل می آورد. برای استفاده از این محلول از یک اسفنج استفاده کنید و محلول را بر روی محل موردنظر بمالید. این کار را 3 تا 4 بار تکرار کنید.

استفاده از محلول پرداخت چرم

نکات پایانی

ظاهر سنتی شکل و در عین حال لوکس مبلمان چسترفیلد چرم در نگاه اول بسیار جذاب و فریبنده می باشد و این ویژگی باعث تطبیق آن ها با هر سبک و دکوراسیونی می شود. در حقیقت مبلمان چستر ویژگی های زیادی دارد که آن ها را به مبلمانی مطابق با سلیقه بیشتر افراد تبدیل می کند.