آموزش رویت

ساختمانچی

ایده ها و طراحی انواع حمام مینیمالیست و مدرن، کاربردی و غالباً بی نظیر هستند. سبک مینیمالیسم یک ظاهر زیبا را با حذف وسایل اضافی و استفاده از موارد کاربردی، بوجود می آورد که در نتیجه آن، حمام به فضایی دلپذیر، جادار و کارآمد تبدیل می شود.

در این مطلب از ساختمانچی، ایده ها و طرح های حمام های مینیمالیستی را ذکر کرده‌ایم که می توانید با بهره گیری از آن ها ظاهر حمام خود را بهبود ببخشید و از زیبایی آن لذت ببرید، پس تا انتها با ما همراه باشید.

ایده های طراحی حمام مینیمال

استفاده از فضای سبز بیرون

تمرکز واقعی این حمام بر محیط داخلی نیست، بلکه این گیاهان و درختان بیرون هستند که نمایی زیبا و جذاب به حمام می بخشند. شما می توانید با استفاده از المان های تزیینی مطابق با فضای سبز بیرون، محیط داخلی و خارجی را به یکدیگر متصل کنید.

استفاده از فضای ازاد

استفاده از رنگ خاکستری

این حمام بسیار مدرن دارای دیوارهای خاکستری، کف پوش چوبی، قفسه های مدرن و دکوراسیون روستایی جذاب است. نورپردازی فوق العاده ای که شامل چراغ های پشت آینه و چراغ های نقره ای می شوند، فضای مدرن و فریبنده ای را به حمام می بخشند.

استفاده از رنگ خاکستری

استفاده از سنگ مرمر

افزودن این سنگ قیمتی به حمام، محیطی ایده آل و درجه یک و ظاهری لوکس و زیبا را بوجود می آورد. استفاده از لوسترهایی با آویزهای بلند بر زیبایی و تاثیرپذیری آن افزوده است.

سنگ مرمر

استفاده از اکسسوری های ساده

افزودن چند قطعه اکسسوری زیبا، فضای داخلی حمام را روشن و مدرن جلوه می دهد و ظاهری منحصربفرد و فریبنده را بوجود می آورد. این حمام مدرن دارای دیوارها و سقف سفید، کفپوش طرح دار خاکستری، لوستر هندسی، یک جفت پنجره توری به سبک قدیمی و شیرآلاتی طلایی و چشم نواز می باشد.

اکسسوری ساده

استفاده از کاشی های آبی

کاشی های درخشان آبی و در عین حال سرد، طراحی مدرن این حمام ها را به اتمام می رساند. رنگ آبی کبالت با سایه های تیره روشن، ترکیبی عالی به حمام های مینیمالیستی می بخشد.

کاشی ابی

استفاده از سینک روشویی با طرح های خلاقانه

یک المان شگفت آور باعث تقویت فضای حمام می شود. این سینک از جنس سنگ می باشد، خلاقانه و حیرت انگیز، جزئیات غافلگیرکننده و بسیار زیبایی را به حمام مینیمالیست می دهد.

طرح های خلاقانه

استفاده از رنگ های برنزی

در حمام هایی با تم رنگی خنثی، از پالت های رنگی طبیعی مانند رنگ های نارنجی و برنزی می توانید استفاده کنید. سایه های ماسه سنگی و خاک رسی و نارنجی طلوع آفتاب به فضای داخلی، رنگ، گرما و درخششی زیبا می بخشند.

رنگ های برنزی

استفاده از کفپوش های خیره کننده

به حمام های خود کفپوش خیره کننده‌ای از کاشی های سفید و خاکستری اضافه کنید و با ایجاد یک دکوراسیون زیبا در اطراف آن، دیوارهای سفید تمیز، کابینت شیک و ظاهری بی عیب و نقص را بوجود آورید.

کفپوش

استفاده از رنگ صورتی

با تزریق یک رنگ شگفت آور به طراحی حمام مینیمالیستی، آن را از حالت عادی خارج کنید. این حمام مدرن دارای رنگ های خاکستری، سفید و رنگ های چوبی مینیمالیستی می باشد. این استفاده از رنگ صورتی است که ظاهری زیبا و منحصربفرد به حمام می بخشد.

رنگ صورتی

استفاده از طرح های غربی ناهموار

این ایده از طرح های مینیمالیستی در صومعه سراها بوجود آمده است. دیوارهای بتنی با بخشی از الگوهای مراکشی حک شده در آن تزیین شده است. سینک روشویی دارای یک تخته چوب ناهموار می باشد که ظاهری عجیب و مرموز را در محیط بوجود آورده است.

طرح های مغربی

استفاده از رنگ های خنثی

عناصر خنثی را به محیط حمام خود اضافه کنید. این حمام با الهام از طراحی هایی با رنگ های خنثی، از دیوارهایی با کاشی های سفید، کف سیاه، گلدان های گیاهان و وسایل چوبی جانبی استفاده کرده است.

رنگ های خنثی

 استفاده از رنگ قرمز

استفاده از رنگ قرمز زیبا به همراه سنگ گرانیتی منجر به طراحی داخلی قدرتمند و منحصربفردی می شود. خنک‌بودن گرانیت در تضاد با رنگ قرمز شرابی قرار دارد. وسایل دکوراتیو اضافی را حذف کنید تا محیط، دچار شلوغی نشود.

رنگ قرمز

استفاده از گیاهان دکوراتیو

با افزودن گیاهان، به راحتی می توانید حمام مینیمالیستی خسته کننده را به یک مرکز گرم و رنگارنگ تبدیل کنید. استفاده از چند گیاه آویزان یا گلدان دیواری به محیط حمام، سبب تازه سازی هوای این محیط می شود.

گیاهان

استفاده از رنگ های سیاه و سفید

ترکیب رنگ های سیاه و سفید در حمام هایی به سبک مینیمالی، فضایی کلاسیک و شیک را بوجود می آورد. کاشی های کف شش ضلعی مشکی جلوه زیبایی به محیط می بخشند و رنگ سفید کاشی های دیوار، پارادوکس بسیار جذابی را با رنگ مشکی کف بوجود می آورند.

سیاه و سفید

استفاده از کاشی های هندسی

برای ارتقاء سبک حمام مینیمالیست خود، با استفاده از کاشی هایی با طرح های هندسی، دیوار این قسمت را به نقطه ای کانونی در حمام تبدیل کنید. اشکال برجسته کاشی های طرح دار برای فضا داخلی مینیمالیستی تمیز و منظم مناسب است.

کاشی هندسی

استفاده از نور کم

چراغ های کم نور و کوچکی را در چند نقطه حمام بکار ببرید و با استفاده از نور کم آن، حمام را به محیطی دنج و آرامش بخش تبدیل کنید.

استفاده از نور

استفاده از وان توکار

این حمام دارای جالب ترین قطعاتی است که از روال عادی و معمولی سرپیچی می کنند. یک لوستر ایستاده خیره‌کننده، یک دیوار کاملاً شیشه ای، سقف بتنی و یک وان غرق‌شده در دل زمین، نتیجه یک حمام جادار و آرام بخش است.

توکار

استفاده از چوب

شاید آخرین چیزی که در ساخت حمام مینیمالیستی خود به آن فکر کنید، استفاده از چوب باشد. بکارگیری این متریال در حمام جلوه ای بسیار شگفت انگیز را بوجود می آورد. رنگ های تیره و گرم دیوارپوش های چوبی، کاملا در تضاد با فضای داخلی می باشند و باعث براق‌شدن محیط شده‌اند.

استفاده از چوب

کلام اخر

ما در این نوشته از ساختمانچی به طراحی حمام هایی به سبک مینیمالیسم و ایده های مربوط به آن پرداختیم. شما می توانید با استفاده از این ایده ها، حمامی ساده و در عین حال زیبا و مدرن را بوجود آورید، حمامی که پس از یک روز کار کردن سخت، می تواند به راحتی با ویژگی های آرام بخشی که دارد، خستگی را از بدن دور کند و احساس شادابی و سرزندگی را در وجود شما ایجاد کند.

بخوانید!  چطور مناسب ترین رومیزی را انتخاب کنیم؟

در انتهای این مقاله نمونه های دیگری از حمام های مینیمالیستی را در اختیار شما کاربران گرامی قرار می دهیم که امیدواریم از دیدن آن ها لذت ببرید و برای دکوراسیون داخلی حمام از این عکس ها استفاده کنید. نظرات خود را در مورد این مطلب با ما در میان بگذارید.

سیاه و سفید
حمام زیبا
حمام مدرن
حمام سنگی
حمام بزرگ
حمام کلاسیک
حمام بزرگ و زیبا
حمام سیاه
حمام جذاب
حمام مرمری
حمام جادار مینیمال
حمام کوچک
حمام آبی
عکس عکس حمام های مدرن با سبک مینیمالیست
حمام زیرشیروانی
رنگ های خنثی
المان های طبیعی
سبک مینیمالیسم