آموزش رویت

ساختمانچی

آیا با شیرآلات سهند و ویژگی های منحصربفرد محصولات این برند ایرانی آشنایی دارید؟ همانطور که می دانید یکی از وسایل و تجهیزات بسیار ضروری در تمام ساختمان ها شیرآلات بهداشتی می باشد.

در دنیای مدرن امروز نه تنها کارایی یک محصول بسیار حائز اهمیت است، بلکه زیبایی آن نیز از جمله معیارهایی است که هنگام خرید بدان توجه می گردد.

همانطور که در نوشته های پیشین ساختمانچی مشاهده نمودید، شیرآلات بهداشتی توسط شرکت های مختلف در کشور تولید می شوند.

برای مثال شیرآلات شودر، شیرآلات قهرمان و شیرآلات راسان از جمله برندهایی هستند که از کیفیت بالا و زیبایی بی نظیر برخوردارند و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

هم اکنون در این نوشته به معرفی یکی دیگر از برندهای داخلی تولید کننده شیرآلات تحت عنوان سهند می پردازیم. با ما همراه باشید.

برند شیرآلات سهند

همانطور که می دانید اگر تجهیزات و لوازم بهداشتی آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی بر حسب آگاهی و اطمینان از کیفیت خریداری شوند، سال ها می توان بدون هیچ نگرانی از آن ها استفاده نمود و از کارایی و پاکیزگی آن ها لذت برد. آشنایی با برندهای تولید کننده شیرآلات بهداشتی امری مهم است و باید بدان توجه شود.

شرکت شیرآلات سهند از جمله شرکت هایی است که با سابقه ای طولانی در زمینه تولید این محصولات فعالیت دارد و سهم بسزایی از بازار به این برند اختصاص دارد.

محصولاتی که توسط این کمپانی تولید می شوند دارای تائیدیه استاندارد اتحادیه اروپا هستند و کیفیت و کارایی دو معیار اصلی در تولید آن ها به شمار می آید.

شرکت سهند از مدرن ترین تکنولوژی در طراحی و تولید شیرآلات خود استفاده می کند. به دلیل توجه به کنترل کیفیت در حال حاضر به جایگاهی مهم در صنایع تولید شیرآلات دست پیداکرده و با برندهای مشهور داخلی و خارجی رقابت می کند.

محصولات این شرکت با باکیفیت ترین مواد آبکاری می شوند و در معرض آب و رطوبت کیفیت خود را همواره حفظ می نمایند. این محصولات با هر نوع سختی آب قابلیت سازگاری دارند و به مرور زمان دچار آسیب نمی گردند.

بخوانید!  عکس انواع شیرآلات[شیر آب ظرفشویی آشپزخانه،دستشویی و حمام]

شرکت سهند با تولید محصولات متنوع، باکیفیت و زیبا توانست رضایت و اعتماد مشتریان را به خود جلب کند و در بازار جهانی مطرح گردد.

شیرآلات سهند به دلیل کارایی و کیفیت برتر سهم بسزایی را در بازار صادرات کشور به خود اختصاص دادند. این شیرآلات به عنوان برندی مطرح و قابل اعتماد شناحته می شوند.

محصولات شرکت سهند

از جمله محصولاتی که توسط کمپانی سهند تولید می شوند می توان به محصولات زیر اشاره نمود:

  • انواع شیرآلات روشویی ( اهرمی، کلاسیک، اهرمی با علم متحرک
  •  اهرمی پایه بلند، چشمی الکترونیک)
  • شیرآلات حمام (اهرمی، کلاسیک)
  • انواع شیرآلات توالت (اهرمی، کلاسیک)
  • شیرآلات ظرفشویی (اهرمی دیواری، کلاسیک با علم ریختگی)
  • شیرشیلنگی کروم کلاسیک و اهرمی
  • شیرآلات توکار
  • علم دوش
  • شیر شاوری اهرمی و دوحالته
  • فلاش تانک و پیسوال

شیر ظرفشویی و شیر روشویی سهند

جنس داخل شیرآلات آشپزخانه و شیرآلات روشویی سهند از آلیاژ برنج است که با لایه ای از کروم آبکاری شده است. این لایه کرم عمر مفید شیرآلات را بالا می برد و در مقایسه با سایر آلیاژها کیفیت خود را بهتر حفظ می کند.

مهم ترین نکته در طراحی آشپزخانه، حمام و توالت همخوانی شیر آب با سینک است. از این رو شرکت سهند محصولات خود را در انواع مدل ها به بازار ارائه می کند و نیاز افراد با سلیقه های گوناگون را رفع می سازد.

زیبایی شیرهای ظرفشویی و روشویی سهند فوق العاده است و گستردگی مدل ها گزینه های بیشماری برای انتخاب پیش روی شما خواهد گذاشت.

شیرآلات برند سهند

دوش حمام سهند

دوش هایی که توسط شرکت سهند تولید می شوند از تنوع بالا برخوردار هستند. انواع دوش حمام به دو صورت متحرک و ثابت تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. دوش ثابت سهند که با نام علم یونیکا نیز مشهور است به صورت یکپارچه در طرح های گوناگون تولید می شود.

بخوانید!  معرفی بهترین ایده های نورپردازی حمام

دوش متحرک یا علم دو پارچه یونیورست نیز علاوه بر داشتن علم دوش دارای دوش تلفنی متحرک می باشد. از جمله متعلقاتی که در کنار دوش حمام متحرک در اختیار مشتریان قرار می گیرد می توان به پنل اصلی با جای دایورتور، صفحه فلزی، شیلنگ حمام، پایه شیلنگ حمام، گوشی، بازوی سقفی و صفحه آب بندی داخلی اشاره نمود.

دوش های حمام سهند نیز مانند شیرآلات آشپزخانه و توالت با استفاده از کروم آبیاری می شوند. زیرا کروم سطحی صیقلی و براق روی دوش ایجاد می کند، در نتیجه زیبایی و دوام آن افزایش می یابد.

دوش حمام سهند

خدمات پس از فروش

شرکت سهند از جمله شرکت هایی می باشد که موفق به دریافت تندیس کسب رضایت مشتریان شده است. این برند اساس فعالیت و تولید خود را بر مبنای جلب رضایت و اعتماد مشتریان قرارداده است.

این شرکت محصولات خود را با گارانتی 7 ساله در اختیار مشتریان قرار می دهد و در سراسر کشور نمایندگی دارد. اگر به دنبال محصولی باکیفیت و استاندارد هستید که سالیان سال در منزل شما به زیبایی درخشیده و کارایی داشته باشد، می توانید نسبت به خرید محصولات سهند اقدام نمائید.

قیمت شیرآلات سهند

شیرآلات سهند بازه قیمتی متنوعی دارند و از قیمت مناسب و کیفیت بالایی برخوردار می باشند. برای مشاهده قیمت محصولات سهند به قسمت قیمت شیرآلات بهداشتی مراجعه فرمایید.

کلام پایانی

ما در این نوشته از ساختمانچی به معرفی انواع شیرآلات برند سهند پرداختیم. امیدواریم مطالعه این نوشته شما را با ویژگی ها و خصوصیات این برند آشنا کرده و شما را برای خریدی مطمئن و باکیفیت راهنمایی کرده باشد. در صورت تمایل نظرات و تجربیات خود در زمینه خرید محصولات برند سهند را با ما در میان بگذارید.