آموزش رویت

ساختمانچی

غیرممکن است که تاکنون نام شیرآلات شودر به گوشتان نخورده باشد. برند شیرآلات شودر یکی از معروف ترین و معتبرترین برندهای ایرانی شیرآلات می باشد که محصولاتی باکیفیت و زیبا را به مردم کشورش عرضه می کند. با این مقدمه، در ادامه این نوشته از ساختمانچی با ما همراه باشید تا با این برند نام آشنای ایرانی بیشتر آشنا شوید.

شیرآلات

شیرآلات از جمله تجهیزات بهداشتی هستند که برای کنترل جریان آب در ساختمان استفاده می شوند. این تجهیزات در مکان هایی مانند آشپزخانه، دستشویی و حمام نصب می شود و آسایش را برای ساکنین به ارمغان می آورند.

در دنیای امروزی که مدام با تغییر و تحول رو به رو هستیم دیگر خبری از شیرآلات قدیمی که تنها در چند مدل محدود تولید می گردد و با گذشت دو سه سال رنگی کدر به خود می گرفتند نیست.

کافیست به فروشگاه های فروش شیرآلات بهداشتی مراجعه کنید تا متوجه تنوع بسیار بالا و کیفیت ایده آل این محصولات شوید. امروزه شیرآلات در مدل های گوناگون و متناسب با هر فضایی که تصور کنید، در بازار موجودند و نه تنها نقش یک عنصر کاربردی را ایفا می کنند، بلکه زیبایی منحصربفردی به فضا می بخشند.

همانطور که این روزها شاهد هستید، بازار دکوراسیون داخلی بسیار رونق دارد و افراد زیبایی ظاهری را جزء ملاک های اصلی خود در خرید شیرآلات می دانند.

از این رو تنوع این محصولات بسیار بالاست و برندهای بی شماری در حوزه تولید شیرآلات فعالیت دارند که به راحتی می توانند نیاز افراد را برطرف نمایند. شما با توجه به بودجه و فضای مورد نظر به راحتی محصول مورد نیاز خود را خواهید یافت.

شیرآلات شودر

برندهای ایرانی شیرآلات

برندهای مختلفی در حوزه تولید شیرآلات ساختمانی فعالیت دارند که هر کدام محصولات خود را با کیفیت و مدل متفاوت به بازار عرضه می کنند.

قبل از آن که اقدام به خرید این محصولات کنید، بهتر است در مورد برندهای مختلف اطلاعات کافی بدست بیاورید تا انتخابی هوشمندانه داشته و سال ها از حضور این محصول در خانه خود خشنود باشید.

در حال حاضر شیرآلات به گونه ای تولید می شوند که به آسانی قابل استفاده می باشد و به مرور زمان کیفیت خود را از دست نمی دهند.

بخوانید!  کاربرد قفسه های دیواری شناور

در نوشته های پیشین به معرفی برندهای ایرانی شیرآلات از جمله قهرمان، راسان، استیل البرز و… پرداختیم. هم اکنون در این نوشته شما را با برند دیگری تحت عنوان شودر آشنا خواهیم کرد.

برند ایرانی شودر

کارخانه شودر که در سال 1370 فعالیت خود را آغاز کرده در حوزه تولید و ارائه شیرآلات با کیفیت بسیار بالا فعالیت دارد. این کارخانه هدف اصلی خود را ارائه باکیفیت ترین محصول و جلب رضایت مشتریان می داند و با تکیه بر آخرین تکنولوژی روز دنیا شیرآلات خود را تولید می نماید.

شودر برندی برجسته در بین تمام برندهای داخلی است. زیرا توجه به عواملی مانند زیبایی، طول عمر بالا و طراحی ایده آل را سرلوحه کار خود قرار می دهد و تمام جزئیات را در پروسه تولید محصولات خود رعایت می نماید. شیرآلات شودر از خدمات پس از فروش برخوردار هستند و حداکثر رضایت مشتریان را جلب می کند.

شیرآلات بهداشتی شودر

برند شودر با تکیه بر طراحی آلمانی و تولید داخلی گامی موثر در جهت رفع نیاز مشتریان برداشته است و شیرآلاتی زیبا، ماندگار، کارآمد و مناسب با نیاز مصرف‌کننده به بازار عرضه می دارد.

محصولات این کارخانه طبق استاندارهای لازم تولید می شوند و نه تنها در بازار داخلی، بلکه در بازار جهانی نیز معروفند. یکی از ویژگی های بارز شیرآلات شودر استفاده از کارتریج های دو مرحله ای است که منجر به صرفه جویی در مصرف آب می شوند.

شیرآلات شودر در رنگ های کروم، سفید کروم، شیری کروم، کروم مات، طلایی، طلایی مات، شیری طلایی و مشکی طلایی تولید و به بازار عرضه می شوند. از این رو با توجه به هر نوع سلیقه و نوع طراحی فضا می توان گزینه مورد دلخواه را به راحتی انتخاب نمود.

این شیرآلات به دو شکل اهرمی و کلاسیک طراحی می شوند. می توان آن ها را به صورت توکار، ساده، شیلنگ دار و پایه بلند در حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه نصب کرد. زیبایی و کیفیت بسیار بالای محصولات شودر استفاده از آن ها را گسترش می دهد و اعتماد مشتریان را حاصل کرده است.

شیرآلات ایرانی شودر

ویژگی های شیرآلات شودر

از ویژگی های بارز محصولات شودر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • شیرآلات شودر را می توان به راحتی با استفاده از پارچه مرطوب تمیز کرد و لکه های آب را از روی آن ها پاک نمود.
  • کیفیت این شیرآلات بسیار بالاست و مشتریان رضایت صد درصدی از این محصولات خواهند داشت.
  • محصولات شودر مجهز به پرلاتور کاهش‌دهنده مصرف آب هستند. از این رو نقش مهمی در صرفه جویی مصرف آب ایفا کرده و از نظر اقتصادی مقرون بصرفه می باشند.
  • کارتریج این شیرآلات از جنس سرامیک است و مقاومت بسیار بالایی در برابر دما و فشار آب دارد.
  • نصب شیرآلات شودر به آسانی صورت می گیرد و دارای پیچیدگی های خاص نمی باشد.
  • طراحی خاص بدنه های این نوع شیرآلات باعث می شود رسوب کم تری بر سطح آن ها بنشیند.
  • شیرآلات شودر آنتی باکتریال هستند و آلودگی را به خود جذب نمی کنند.
  • این محصولات بر اساس آخرین تکنولوژی روز دنیا تولید می شوند و با استانداردهای لازم مطابقت دارند.
  • رنگ بندی آن ها بالاست و به راحتی می توان نمونه دلخواه را طبق دکوراسیون آشپزخانه، حمام یا سرویس بهداشتی انتخاب نمود.
  • دوش های حمام شودر دو منظوره هستند و دارای سردوش ثابت و متحرک می باشند. علاوه بر آن نازل های سردوش سیلیکونی بوده و رسوب کمتری به خود جذب می کنند.
  • شیرآلات مخصوص آشپزخانه از سه ورودی آب گرم، آب سرد و آب تصفیه تشکیل می شوند. آن ها وقتی بر روی سینک قرار می گیرند دو اهرم یکی برای آب تصفیه و دیگری به منظور استفاده از آب سرد یا گرم دارند.
  • بدنه این شیرآلات آبکاری می شود و به مرور زمان در اثر استفاده مداوم و قرارگیری در معرض آب دچار خوردگی نمی شوند.
بخوانید!  نکات مهم در طراحی حمام روباز

کلام پایانی

در این نوسته از ساختمانچی به معرفی شیرآلات شودر و ویژگی های منحصربفرد این برند ایرانی پرداختیم. امیدواریم مطالعه این نوشته به شما در انتخاب محصولی باکیفیت و ماندگار کمک کرده باشد. در صورت تمایل نظرات خود را در این خصوص با ما در میان بگذارید.