آموزش رویت

ساختمانچی

اگر شما هم به دنبال خرید گاتر وگریل برای پروژه های خود هستید، با ما همراه باشید تا خرید خوب و باکیفیتی را با هم مرور کنیم. در این راستا قصد داریم بهترین گاتر پارکینگی را به شما معرفی کنیم…

بهترین گاتر در بازار کدام مدل است؟

گاتر کامپوزیتی به عنوان جدیدترین گاتر در صنعت ساختمان سازی خوش درخشیده است. گریل و گاتر کامپوزیتی به دلیل تحمل وزن بالا و متریال باکیفیت، می تواند در رضایتمندی شما نقش مهمی ایفا کند. گاتر کامپوزیتی تا وزن ۲۵ تن بار را تاب می آورد و بدون هیچ تغییر شکلی، ظاهرش را حفظ کند. معمولا خرید گاتر چدنی گزینه ی مقرون به صرفه ای نیست و افراد؛ برای محیط هایی که در معرض وزن زیاد است، ‌ناچار به خرید گاتر چدنی می شوند. منتها گاتر کاپوزیتی بهترین گزینه ی جایگزین برای گاتر چدنی است که می توانید در پارکینک نصب کنید و هزینه ی کمتری بابت خرید گاتر پرداخت کنید. برای خرید گاتر و گریل کامپوزیتی می توانید به سایت دکورا ۲۰۲۰ مراجعه کنید و بی واسطه خرید کنید.

مقاومت محیطی گاتر کامپوزیتی

گریل و گاتر کامپوزیتی از مقاومت بالایی برخوردار هستند. این مدل گاتر نسبت به دوام بالایی که دارد، وزن سبک و منسجمی را دارا می باشد. بنابراین بهترین گزینه برای گاتر پارکینیگی است چرا که با عبور ماشین های سنگین وزن، آسیب نمی بیند. هم چنین گاتر کامپوزیتی اگر در تماس با آب قرار گیرد، هیچ گاه دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمی شود. یکی از معروف ترین خصوصیات گاتر کامپوزیتی، انعطاف بالای آن است. در واقع هرچند هم به آن فشار وارد شود، مانند یک فنر منعطف به حالت اولیه خود برمی گردد. فروشگاه دکورا ۲۰۲۰ گریل و گاتر کامپوزیتی را با قیمت باورنکردنی نسبت به رقبای خود به فروش می رساند. دکورا ۲۰۲۰ تمامی گاتر ها را با ضمانت اصالت وتعویض کالا عرضه می کند که این موضوع می تواند به نفع خریداران باشد.

۳ویژگی منحصربفرد گاتر کامپوزیتی:

طول عمر زیاد ( به علت مقاومت بالای بدنه)
کاهش وزن سازه (به دلیل سبک وزن بودن)
طرح جدید ( زیبایی بیشتر نسبت به گاتر های قدیمی)
عدم اشتیاق سارقان برای بردن آن ( چدن امکان سرقت شدن دارد )

معرفی انواع گاترهای موجود در سایت دکورا۲۰۲۰

گاتر پلی آمیدی: علاوه بر گاتر کامپوزیتی، گاتر و گریل های متنوعی تولید می شود. گاتر پلی آمیدی نوعی از گاترهای کارآمد و ارزان است که می توانید برای تراس، گلخانه و بسیاری از فضا ها نصب کنید. گاتر پلی آمیدی از جنس پلاستیک(پلی آمید) فشرده است که مقاومت فشاری بالایی دارد اما ممکن است به اندازه ی گاتر کامپوزیتی از انعطاف بالایی برخوردار نباشد و در معرض وزن بالا بشکند. بنابراین پیشنهاد می شود برای محیط هایی که قرار است گاتر در معرض بار سنگین قرار بگیرد از گاتر پلی آمیدی استفاده نکنید. گریل و گاتر پلی آمیدی مزیت مقاومت در یخبندان دارند و در شهر هایی که اختلاف دما بالا است به سادگی می توانید برای سال ها گریل پلی آمیدی داشته باشید.

گاتر چدنی: گاتر چدنی به عنوان مقاوم ترین گاتر نصب می شود. برای پروژه های عظیم، نصب گاتر چدنی مناسب است. در فضاهایی که تا وزن ۵۰ تن قرار است از روی گاتر عبور کند، گاتر چدن قابل استفاده می باشد. این نوع گریل و گاتر به دلیل ظرفیت انبساط حرارتی بالا علاوه بر پروژه های مسکونی؛ در صنایع پتروشیمی، فولاد سازی و پروژه های دریایی هم به کار می روند چرا که دربرابر خوردگی و زنگ زدگی بسیار قوی است. همینطور مقاومت در برابر سایش یکی از ویژگی های اصلی گاتر چدنی است که هیچ گونه خراش و ساییدگی بر آن اثر ندارد. بزرگترین مجموعه ی فروش گاتر، سایت دکورا ۲۰۲۰ است که گریل و گاتر چدن را با مشاوره ی رایگان و ارسال سریع به دست مشتریان می رساند. به یاد داشته باشید که برای پروژه های سنگین مثل خودرو سازی،‌گاتر چدنی بهترین انتخاب است. به دلیل ظرفیت حرارتی چدن،‌ گاتر چدنی می تواند تا دمای بالاتر از ۱۰۰۰ درجه سانتی گراد را تاب بیاورد!

گاتر استیل: گاتر استیل شامل این ۲ مدل می شود: گاتر استیل عرض 13 سانتیمتری- گاتر استیل عرض 20 سانتیمتری.

عکس گاتر و گریل پارکینگ؛ جدید، مقرون به صرفه و ارزان برای پروژه های شما

گریل گاتر استل از جنس استیل ۳۰۴ است و ظاهر ظریف و زیبایی دارد. این مدل گاتر را می توانید برای پروژه های مسکونی هم استفاده کنید اما برای محیط های عمومی توصیه نمی شود. به دلیل گران بودن متریال استیل، امکان دزدیده شدن وجود دارد. برای نصب گاتر در پیاده رو و فضاهایی عمومی می توانید با کارشناسان دکورا ۲۰۲۰ تماس بگیرید تا بهترین گاتر را به شما معرفی کنند که از بابت دزدیده شدن آسوده خاطر باشید. اما درکل گریل استیل به یک کانال عمق ۶ یا ۸ سانتی متصل می شود و آب را تخلیه می کند؛ از آنجایی که ضد زنگ است هیچ گونه آسیبی نمی بیند. گریل استیل قابلیت شکل دهی بالایی دارد. می توانید در صورت نیاز آن را با جوش دادن به قطعه ای دیگر، تکمیل کنید. مقاومت حرارتی گاتر استیل، ۱۲۰۰ است و تا این دما را تاب می آورد.

گاتر سرامیک خور: گاتر سرامیک خور نوعی از گاتر است که توسط سرامیک، سطح آن مزین می شود. نصب گاتر سرامیک خور برای اطراف استخر، حیاط خلوت، روف گاردن و امثالهم جذاب است. مخصوصا در فضاهایی که چمن مصنوعی کار شده است، گاتر سرامیکی زیبایی محیط را دوچندان می کند. برای نصب گاتر سرامیک خور باید برای قسمت زیرین گریل، فضایی برای قرارگیری کانال گاتر تعبیه کنید. سپس روی آن گریل را نصب کنید و سرامیک را قرار دهید. این مدل گاتر برای پارکینگ مناسب نیست و بیشتر برای فضاهایی که زیبایی آن مهم است، مورد استفاده قرار می گیرد. برای پارکینگ بهترن گزینه همان گاتر کامپوزیتی است که با تکنولوژی به روز و وزن سبک، قابلیت مقاومت بسیار بالا در برابر وزن اتومبیل و … را دارد. به طور میانگین پر طرفدار ترین گاتر در بازار، گاتر کامپوزیتی است. پیشنهاد ما این است که برای خرید گاتر به سایت دکورا ۲۰۲۰ سر بزنید و از مزایای خرید این فروشگاه استفاده کنید. دکورا ۲۰۲۰ جزء اولین بنیان گذاران فروش گاتر است که برای سایر خرده فروشان محصول تامین می کند. بنابراین با خرید از این مجموعه می توانید با قیمت عمده گاتر تهیه کنید.

عکس گاتر و گریل پارکینگ؛ جدید، مقرون به صرفه و ارزان برای پروژه های شما