آموزش رویت

ساختمانچی

نمایشگاه ساختمان مونیخ یکی از بزرگترین نمایشگاه های صنعت ساختمان است که هر دو سال یک بار در آلمان برگزار می شود. این نمایشگاه بازدیدکنندگان بسیاری را از سراسر جهان به خود جذب می کند و محصولات و نوآوری های حوزه ساختمان را در معرض نمایش می گذارد. نمایشگاه (BAU) نمایشگاهی تجاری و توسعه یافته است که در آن تولید کنندگان حرفه ای در حوزه معماری و ساختمان گرد هم می آیند و اطلاعات خود را در اختیار فعالان این حوزه می گذارند.

این نمایشگاه مکانی مناسب برای سرمایه گذاری است و به غرفه داران این فرصت را می دهد که وارد بازارهای تجاری بین الملللی شوند و به فناوری های روز دنیا دست یابند. گردهمایی های متنوع و بی شماری که در نمایشگاه مونیخ آلمان برگزار می شوند می توانند به عنوان بهترین و با ارزش ترین پایگاه اطلاعاتی برای منابع حوزه ساختمان به شمار آیند.

نمایشگاه معماری و صنعت ساختمان مونیخ (BAU) 

از تاریخ 24 الی 29 دی ماه

عکس نمایشگاه صنعت ساختمان مونیخ، 2019

 

نمایشگاه صنعت ساختمان مونیخ محصولات و تکنولوژی های خود را در بخش های مختلف در معرض دید علاقمندان قرار می دهد. مصالحی نظیر گچ، بتن، سنگ، عایق، آجر، سرامیک، مصالح شومینه سازی، تجهیزات ساختمان سازی، درب و پنجره، چوب، قفل و اتصالات، انواع سیستم های ساختمان و … در این نمایشگاه ارائه می شوند و فعالان و علاقمندان این حوزه می توانند با آنها آشنا شده و از اطلاعات مجریان این نمایشگاه بهره مند شوند و دانش خود را توسعه دهند.