آموزش رویت

ساختمانچی

خرید توالت فرنگی در بازار امروز که برندها و مدل های مختلفی حضور دارند کاری دشوار شده است، چرا که بیش از 200 مدل محصول جور واجور از برندهای داخلی و چینی گرفته تا مشخصاتی که هر کدام باعث تغییر قیمت در محصول می شود. از این رو این مقاله برای انتخاب و خرید توالت فرنگی ارزان برای شما ارائه شده تا بتوانید با حداقل بودجه بهترین مدل فرنگی را انتخاب نمایید.

برای خرید فرنگی به چه مواردی توجه کنیم؟

قبل از خرید هر محصولی می بایست به یک سری موارد توجه کرد که در واقع اساس هر خرید می باشد. توالت فرنگی انواع مختلفی از قبیل فرنگی زمینی، دیواری و اتوماتیک داشته که بیشترین سهم در مورد توالت فرنگی زمینی می افتند.

فرنگی ها در دو نوع پشت بلند و پشت کوتاه موجود بوده که در دو شکل فلت و گرد عمدتا یافت می شود. انتخاب شکل ظاهری محصول بیشتر به سلیقه مشتری بر می گردد هر چند که ذکر این نکته که فرنگی های شکل گرد سهولت بیشتری در مورد نشست و برخواست نسبت به فرنگی فلت دارند.

آکس فرنگی دومین موضوعی است که در زمان خرید باید به آن توجه داشت. آکس که به نقطه وسط محل فاضلاب تا خروجی توات فرنگی گفته می شود باعث می گردد تا نصب فرنگی بی دردسر صورت پذیرد.

البته به واسطه برخی از تغییرات در آکس ها و جهت هماهنگ سازی وسیله ای به اسم بوگیر وجود دارد که می تواند آکس را تا 4 سانتیمتر تغییر دهد اما همین امر باعث می شود که روند تخلیه با مشکل مواجه شود.

سیستم تخلیه اساسی ترین مقوله در خرید فرنگی است. توالت فرنگی های موجود در بازار از چند مدل تخلیه استفاده می کنند که به ترتیب بهترین معرفی شده است. تخلیه سوپر جت که آب را با فشار از بالای کاسه روانه خروجی کرده و و در انتها نیز با یک جت دیگر تخلیه می کند.

واتر جت روشی است که آب از بالا به صورت آبشاری وارد کاسه فرنگی شده و در انتها توسط جت تخلیه می شود، مدل ریزشی روشی است که آب به از سوراخ های ریز درون کاسه وارد شده و به آرامی تخلیه صورت می گیرد.

سایز خروجی نیز در نوع و سرعت تخلیه اهمیت دارد. هر چقدر که سایز خروجی بزرگتر باشد تخلیه راحت تر و بی دردسر انجام می گیرد. سای خروجی های فرنگی در بازار بین 10 تا 6 می باشد.

لعاب فرنگی امر مهمی دیگری است که ماندگاری و طول عمر و همچنین نظافتش به آن بستگی دارد. یک فرنگی استانداد باید دارای لعاب آنتی باکتریال بوده که علاوه بر اینکه جرم را کمتر به خود جذب کند نظافت آسان تری را برای مصرف کننده به همراه داشته باشد.

عکس معرفی 15مدل از توالت فرنگی ارزان به همراه جزئیات فنی

معرفی توالت فرنگی ارزان مروارید

فرنگی مروارید به عنوان برترین برند توالت فرنگی در بازار شناخته شده و مناسب ترین محصولاتش به شرح زیر می باشد.

  • فرنگی الگانت مروارید: آکس 25.3 // خروجی 6 سانت // تخلیه واتر جت ///
  • فرنگی ویستا مروارید: آکس 23 /// خروجی 6 // تخیله واتر جت
  • فرنگی ورونا مروارید: آکس 22.5 /// خروجی 6 // تخلیه توربو بجت
  • فرنگی تانیا مروارید: آکس 25 /// خروجی 6 /// تخلیه واتر جت
  • فرنگی یاریس مروارید: آکس 21.3 /// خروجی 8 /// تخلیه آبشاری

معرفی ارزان ترین توالت فرنگی گلسار

گلسار فارس یکی دیگر از برندهای مطرح در تولید چینی آلات بهداشتی خصوصا توالت فرنگی است که در ادامه به ارزان ترین محصولاتش اشاره می شود.

  • فرنگی هلیا گلسار فارس: آکس 19 // تخلیه توربو جت /// خروجی 6
  • فرنگی پارمیس گلسار: آکس 25 /// تخلیه واتر جت /// خروجی 6
  • فرنگی کلین گلسار: آکس 19 /// تخلیه ریزشی // خروجی 10
  • فرنگی مارنتا گلسار: آکس 23سانت /// تخلیه توربو جت /// خروجی 6
  • فرنگی اورلاند گلسار فارس: آکس 23 سانت /// تخلیه توربو جت // خررجی 6

معرفی ارزان ترین توالت فرنگی چینی کرد

چینی کرد نیز هم مانند دو برند معرفی شده از کیفیت و مرغوبیت بالایی در تولید این محصول برخوردار بوده و در رنج قیمتی مناسب قرار دارد که از ارزان ترین ها به موارد زیر می توان اشاره کرد.

  • فرنگی دافنه چینی کرد: آکس 23 /// تخلیه واتر جت //// خروجی سایز 6
  • فرنگی هلنا چینی کرد: آکس 12 /// تخلیه ریزشی //// خروجی 10
  • فرنگی لوییزا کرد: آکس 20 /// تخلیه ریزشی /// خروجی سایز 10
  • فرنگی آدنیس کرد: آکس 22 /// تخلیه واتر جت /// خروجی 6 سانت
  • فرنگی آدنیس کرد: آکس 22 /// تخلیه واتر جت// خروجی 10 سانت

در انتها نیز می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد فرنگی های قیمت مناسب بازار به مطلب بهترین توالت فرنگی تا 5 میلیون تومان در سایت سبک نو مراجعه کنید.