آموزش رویت

ساختمانچی

اگر قصد بازسازی و زیباسازی فضای منزل، محیط کار و … را داشته باشید گزینه های مختلفی برایتان مطرح می شود که انتخاب را بعضا دشوار می کند. در دنیای امروز که دکوراسیون روزانه در حال گسترش است تجهیزات لوکس و مدرن از درجه اهمیتی بالایی برخوردار است.
یکی از کالاهای لوکس که می تواند فضای خاصی را در منزل ما رقم زند شیرآلات ساختمان است که در سال های اخیر دستخوش تغییرات زیادی شده و برندهای مختلفی به این بازار رو آورده اند.
خرید شیرآلات لوکس همیشه به عنوان یک گزینه جذاب برای خریداران تلقی شده هر چند که انتخابش با وسواس روبرو خواهد بود. ما در این مقاله به بررسی و معرفی جذاب ترین و لوکس تین مدل شیرآلات در بازار اشاره خواهیم کرد.

شیرآلات آشپزخانه لوکس بازار

پرچمدار شیرآلات لاکچری آشپزخانه مدل زو kwc است که طراحی آن دارای جوایز متعدد اروپایی و ایرانی گردیده است. این شیر منحصر به فرد که طراحی زاویه داری داشته متفاوت از شیرآلات بازار بوده و تقریبا در هیچ برندی مشابه آن را پیدا نخواهیم کرد. شیر آشپزخانه زو کی دبلیو سی در رنگ بندی کروم، سفید، مشکی، طلایی، رزگلد و در دو مدل ثابت و شاوری در دسترس است.
دومین مدل شیر ایو کی دبلیو سی است که طراحی مینیمال داشته اما در عین حال جذابیت خاصش باعث می شود تا با هر سلیقه ای جفت و جور شود. این شیر که علم آن مانند عصا بوده در دو مدل ثابت و شیلنگدار تولید شده و در رنگ بندی های مختلفی در دسترس است که می تواند با هر فضای آشپزخانه ای ست شود.
ظرفشویی ارس قهرمان مدل دیگری از شیرآلات ظرفشویی لوکس است که طراحی فنری آن باعث شده تا این شیر بیشتر به آشپزخانه های سبک جزیره نصب گردد. این شیر با تنه سنگین برنجی در دو رنگ کروم و طلایی عرضه شده و از کارتریج سرامیکی سدال بهره می برد.

شیر ظرفشویی نگین قهرمان یک شیر تصفیه دار لوکس برای آشپزخانه شما بوده که البته مدل های مشابه آن در بین برندهای دیگر نیز یافت می شود.

خرید شیر قهرمان یکی از گزینه هایی است که به عنوان گزینه نهایی تلقی شده و نقطه تمایز آن کیفیت، کارتریج اسپانیایی و قیمت رقابتی آن است که قهرمان را یک سر و گردن بالاتر از مدل های دیگر قرار داده است.

آخرین مدل در دسته شیرآلات لاکچری سینک مدل بیزانس شودر بوده که همانطور که از نامش پیداست گزینه ای لوکس برای خریداران است. البته برند شودر به واسطه کیفیت بالای محصول خود از قیمت بالاتری نسبت به سایر برندها برخوردار بوده اما این مدل که در دو شکل ثابت و شاوری عرضه شده دارای رنگ بندی طلا براق و مات و کروم مات و براق است.

عکس مدرن ترین شیرالات ایرانی در بازار

شیرآلات سرویس لوکس

شیرآلات سرویس شامل انواع شیر توالت، روشویی و حمام می شود که به عنوان جز اصلی در خرید شیرآلات محسوب می گردد. از آنجا که شیرآلات کی دبلیو سی به عنوان لوکس ترین مدل بازار تلقی می گردد انتخاب اول شما قطعا این برند خواهد بود.
شیرآلات kwc که به عنوان لوکس ترین مدل ها می باشد به شرح زیر است.

  1. شیر آوا کی دبلیو سی (دارای رنگ بندی)
  2. شیر ورونا کی دبلیو سی(دارای رنگ بندی)
  3. شیر زئوس کی دبلیو سی(دارای رنگ بندی)
  4. شیر متیس kwc
  5. شیر کلاسیک kwc

بعد از کی دبلیو سی دومین برندی که شیرآلات لاکچری تولید کرده شیر شودر است که مدل های زیر در رده برترین ها می باشد.

  1. مدل بیزانس
  2. مدل اطلس
  3. مدل تیفانی
  4. مدل یونیک
  5. مدل لوکا

راسان نیز به عنوان تولید کننده تخصصی شیرآلات توانسته در سبد کالایی خود شیرآلات لاکچری را عرضه کند که مدل های زیر جز آنها می باشد.

  1. شیر پریمو راسان
  2. شیر الیزه راسان
  3. شیر اکتاو راسان

علم دوش های لوکس در بازار

علم دوش یک وسیله کاربردی در حمام بوده و زمانی که شما شیر حمام لوکس انتخاب کنید حتما می بایست برای آن نیز یک علم دوش حمام همخوان انتخاب نمایید.

  1. علم دوش حمام اوراکل کی دبلیو سی (کارکرد دو کاره در رنگ بندی مختلف)
  2. علم دوش دوکاره آنتیک قهرمان (رنگ بندی مختلف)
  3. علم دوش حمام لوبک شودر

شیرآلات توکار لوکس

شیر توکار در کل ماهیت لوکس بودن داشته و به واسطه نوع کارکردش در دسته شیرآلات لاکچری تلقی می شود. در انتخاب شیرآلات توکار می بایست برند و کیفیت و نوع کارکرد را در نظر بگیرید. در ادامه به برخی از شیرآلات توکار لوکس اشاره خواهیم کرد.

  1. شیرآلات توکار آوا KWC (توالت،روشویی، حمام در 4 تیپ در رنگ بندی مختلف)
  2. شیرآلات توکار زیگموند شودر (در رنگ بندی متنوع)
  3. شیر توکار ویوات فلت راسان ( رنگ بندی و در تیپ بندی مختلف)

نکته مهمی که در انتهای این مقاله می بایست به شما یادآور شد این است که انتخاب شیر لوکس می بایست از مراکز معتبر و بورس رسمی شیرآلات ساختمانی خریداری کرد تا علاوه بر اصالت محصول، هر گونه مشکلی که در روند نصب وجود داشته باشد قابل پیگیری و گارانتی باشد. همچنین جهت مشاهده انواع شیرآلات می توانید به مرجع رسمی شیرآلات اپال نما مراجعه نمایید.