آموزش رویت

ساختمانچی

شما برای حفظ سازه یا ساختمان و همچنین مقاومت بیشتر آنها در برابر باران، برف و… باید حتما محصولات آب‌بندی و عایق‌ بندی بهره بگیرید. به طور کلی مواد و متریال به کار گرفته شده در هر سازه و ساختمان در ابتدای امر به صورت خام بوده و در اغلب موارد به طور بالقوه نم و رطوبت پیرامون محیط را به خود جذب می‌کند.

بنابراین با جذب رطوبت و نم، مقاومت ساختمان به مرور کاهش یافته و در برابر کوچکترین عامل آسیب‌زایی از بین می‌رود یا دچار مشکلات و خرابی‌های بزرگی می‌شود.

فراموش نکنید سازه‌ها و ساختمان‌هایی که در مجاورت آب‌های زیر زمینی ساخته می‌شوند، بیشتر در معرض این خطر هستند. بنابراین برای جلوگیری از هر اتفاق و خسارتی باید به یک مرکز فروش محصولات آب بندی مراجعه کنید و با خرید این محصولات ساختمان خود را آب بندی و عایق بندی کنید.

در این حالت ساختمان یا سازه در برابر آب‌های زیر زمینی، آب‌های اسیدی، باران و برف مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد و تخریب نخواهد شد.

چه محصولاتی را برای آب بندی کف ساختمان باید تهیه کرد؟

یکی از رایج‌ترین و کاربردی‌ترین محصولاتی که شما جهت عایق‌بندی کف ساختمان و همچنین آب بندی سازه‌ها می‌توانید از آن بهره بگیرید، پرایمرها هستند.

با مراجعه به یک مرکز فروش محصولات آب بندی می‌توانید این محصول را خریداری و از آن در طول کار استفاده کنید. نانو پارس یکی از مراکز فروش معتبر محصولات عایق‌بندی در کشور است. این مرکز دارای مشاوره رایگان، ضمانت محصولات و ارسال به کلیه به سراسر کشور است.

بنابراین با بهره از خدمات نانو پارس می‌توانید هر کجای ایران که هستید، محصولات مربوط به آب بندی و عایق بندی را تهیه کنید. در ادامه درباره پرایمرها اطلاعات دقیق و جامع‌تری را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

عکس معرفی مرکز محصولات آب بندی و عایق بندی ساختمان

پرایمر، محصولی مناسب زیر ساز عایق کف سازه

جهت آب بندی کف ساختمان، پرایمرها نقش کلیدی و اصلی دارند. در این ابزار در آب بندی سقف نیز بهره می‌گیرند. در مرکز فروش محصولات آب بندی به پرایمر، زیر ساز هم گفته می‌شود.

همانطور که از نام این محصول پیداست شما از آن می‌توانید جهت آب بندی کف سازه استفاده کنید. در واقع استفاده از پرایمر موجب بهبود نتیجه نهایی کار شده و کیفیت متریال به کار گرفته شده جهت عایق بندی را بالا می‎برد.

در حقیقت پرایمرها عایق‌های ضعیف شناخته می‌شوند. این ابزارها تنها برای عایق بندی مناسب نیستند و باید در کنار آنها حتما از سایر محصولات نیز استفاده کرد.

ماستیک، درزبند کف سازه

یکی دیگر از محصولات رایج و کاربردی در آب بندی سازه‌ها، ماستیک‌ها یا درزبندها هستند. این محصولات در آب بندی و عایق‌بندی کف ساختمان استفاده می‌شود و شما برای تهیه آنها می‌توانید به یک مرکز فروش محصولات آب بندی مراجعه کنید.

همانطور که از نام این محصولات پیداست، درزبندها برای گرفتن ترک‌ها و شکاف‌های موجود روی سطح ساختمان استفاده می‌شوند.

این ابزارها می‌توانند به عنوان یک پرکننده عالی درزها باشند. به همین منظور از کارایی درزبند یا ماستیک در طول عایق بندی یا آب بندی کف سازه نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.

مواد آب بند کننده

مواد آب بند کننده که به عنوان مواد اصلی آب بندی و عایق کف شناخته می‌شوند، جزء ابزارآلات اصلی عایق کف هستند. برخی از محصولات آب بند کننده عبارتند از:
قطران
قیر
عایق رطوبت پیش ساخته
عایق پلیمری
از بین ابزارآلات و محصولات بالا، عایق‌های پلیمری، عایق‌های دو کاره محسوب می‌شوند. از این محصولات برای جلوگیری از رطوبت و همچنین جلوگیری از حرارت استفاده می‌کنند.

برخی از ابزارهای پلیمری از آنها برای آب بندی و عایق بندی کف بهره می‌گیرند، عبارتند از:
بوتیلی
اکریلیک
پلی یورتان
سیلیکون
پلی استر نبافته
اپوکسی
عایق‌های ابری
از این عایق‌ها می‌توان بسته به نیاز جهت عایق بندی کف استفاده کرد. برای خرید هر یک از این محصولات می‌توانید به یک مرکز فروش محصولات آب بندی به صورت حضوری یا آنلاین مراجعه نمایید.

نوع دیگری از آب بندکننده‌های کاربردی که در عایق‌بندی کف از آن بسیار بهره می‌گیرند، عایق‌های رطوبتی پیش ساخته هستند. این عایق‌ها را می‌توانید به صورت کاملا آماده از مراکز فروش محصولات آب بندی معتبر تهیه نمایید. انعطاف‌پذیری بالا و همچنین سبک وزن بودن از ویژگی‌های منحصر به فرد این عایق‌های رطوبتی پیش ساخته هستند.

چه محصولاتی را برای آب بندی سقف باید تهیه کرد؟

یکی دیگر از قسمت‌هایی که علاوه بر کف باید آب بندی و عایق بندی شود، سقف است. چرا که سقف در ایام سال و در فصول مختلف ممکن است دچار نم و رطوبت شود و آسیب‌های جدی به ساختمان وارد کند.

به عنوان مثال در فصل بهار، پاییز و زمستان با وجود بارندگی زیاد امکان هر نوع آسیبی به سقف وجود دارد چرا که در این ایام سقف رطوبت و نم بیشتری را به خود جذب می‌کند.

علاوه بر آب بندی و عایق بندی سقف، آب بندی روف گاردن نیز جزئی از مراحل اجرایی آب بندی سقف محسوب می‌شود. چرا که در صورت عدم عایق بندی درست روف گاردن امکان سرایت رطوبت به سقف و آسیب به ساختمان وجود خواهد داشت.

اما شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که برای آب بندی سقف باید از کدام محصول یا ابزار استفاده کرد؟ یکی از محصولات و ابزارهایی که می‌توان جهت آب بندی سقف از آن بهره گرفت، محصولات و مواد نانویی هستند.

این مواد و تجهیزات به طور کامل ویژگی‌های کافی برای آب بندی سقف را دارند. به عنوان مثال طول عمر بالایی دارند و ماندگاری آنها به نسبت سایر محصولات بیشتر است. بنابراین شما برای خرید می‌توانید به یک مرکز فروش محصولات آب بندی مراجعه کنید.

عکس معرفی مرکز محصولات آب بندی و عایق بندی ساختمان

فراموش نکنید حین خرید محصولات آب بندی و عایق بندی سقف باید دقت بیشتری کنید. چرا که عایق بندی باید با کیفیت بیشتری انجام شود تا رطوبت به داخل ساختمان نشت یا سرایت نکند. بنابراین در این مورد شما باید از محصولات ضد خش، ضد ترک و سبک بهره بگیرید. چرا که این محصولات در برابر عوامل آسیب‌زننده، مقاوم هستند و به زودی خراب نمی‌شوند.

یادداشت پایانی

همانطور که در بالا مطالعه کردید، شما برای خرید محصولات آب بندی و عایق بندی خوب و با کیفیت باید به یک مرکز خوب و مطمئن به صورت حضوری یا آنلاین مراجعه کنید.

مراکز خوب و مطمئن باید فروش محصولات خود را بنا به درخواست و راحتی کاربر، به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی ارائه کنند. امکان تست محصول، نمونه کار و همچنین ضمانت محصولات در حین خرید امری مهم تلقی می‌شود و یک مرکز فروش محصولات آب بندی خوب و مطمئن کلیه این موارد را برای کاربر و خریدار فراهم می‎کند.

مجموعه نانو پارس گرجی تمام موارد فوق را رعایت کرده و تصمیم به گسترش و بهبود فعالیت کنونی خود دارد. جهت اطلاعات بیشتر صفحه درباره ما مراجعه شود.