آموزش رویت

ساختمانچی

معرفی بهترین برندهای جک پارکینگ خارجی مضمون محتوای زیر است؛ در صورتی که تمایل دارید در خصوص این مسئله سطح دانسته های خود را بالا ببرید و با بهترین جک های پارکینگ آشنا شوید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما به مطالعه محتوای زیر بپردازید.

بهترین برندهای جک پارکینگ خارجی کدامند؟

امروزه اغلب درب های پارکینگی و ساختمانی تماما اتوماتیکی هستند و جک روی آن‌ها تعبیه شده است.
همه ما می‌دانیم که هنگام خرید جک پارکینگ افراد به دنبال بهترین محصولات هستند و می‌خواهند در برابر هزینه‌ای که می‌پردازند برترین محصول را از لحاظ کیفیت و کارایی داشته باشند.
امروزه به موجب افزایش قیمت ارز، واردات محصولات خارجی نیز با مشکل مواجه شده است و قیمت جک های پارکینگی خارجی نیز افزایش پیدا کرده‌اند و بیشتر مشتریان هم به دنبال جک های پارکینگ داخلی به همراه ریموت پارکینگ اصلی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه می‌باشند.
باید گفت که جک های پارکینگ خارجی درست است که از لحاظ قیمتی کمی بالاتر از محصولات مشابه داخلی هستند؛ اما از نظر سطح کیفی و عملکرد خیلی بهتر از نوع داخلی خود عمل می‌کنند و دوام بالایی دارند.
تاریخچه استفاده از جک های پارکینگ اتوماتیک به ۲۰ سال قبل باز می‌گردد و در آن زمان بود که اولین جک ها به کشور وارد شدند که تنها در ساختمان های لوکس از آن‌ها استفاده می‌شدند؛ اما به مرور زمان و با دانستن مزیت های این نوع جک ها شرکت های داخلی زیادی دست به تولید آن‌ها زدند و امروزه این محصولات هم در برند داخلی و هم در مارک خارجی در بازارهای هدف به فروش می‌رسند که استقبال مردم از مارک های خارجی جک های پارکینگ بیشتر است و ما در ادامه قصد داریم که شما را با چند نمونه از بهترین برندهای جک پارکینگ خارجی آشنا سازیم؛ پس با ما همراه باشید و ادامه مطلب را از دست ندهید.

جک پارکینگ فک

کمپانی فک از بزرگترین تولید کنندگان جک پارکینگی در دنیا است که جک های تولیدی خود را به طور جهان گستر به بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران صادر می‌کند.

عکس بهترین برندهای جک پارکینگ خارجی کدامند؟

محصولات تولیدی این برند از لحاظ سطح کیفی در بالاترین درجه قرار دارند و قیمتشان نیز بالا می‌باشد؛ جک های پارکینگ فک در طیف گسترده‌ای از مدل ها تولید می‌شوند و در واقع عملکرد این مارک از جک های پارکینگی برای هر نوع درب متفاوت است و نکته‌ای که برای خرید جک پارکینگ فک باید در نظر داشته باشید این است که باید به نوع درب، تعداد تردد روزانه، میزان فضای نصب جک و مکان دقت کنید تا بتوانید مناسب ترین انتخاب را داشته باشید. یک نکته ی دیگر که باید به آن توجه نمود توصیه می نماییم، شرکتی را برای تعمیر جک پارکینگ خود انتخاب کنید که معتبر باشد و اطمینان خاطر را برای شما ایجاد نماید.
باید بدانید که جک های پارکینگ فک به طور کلی به دو دسته الکترومکانیک و الکتروهیدرولیک طبقه بندی می‌گردند که نوع مکانیکی آن‌ها مناسب استفاده برای درب های ساختمانی کم وزن و با تردد کم می‌باشد و نمونه هیدرولیک این جک ها برای درب هایی با وزن و طول بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند که دفعات باز و بسته شدن این درب ها نیز می‌تواند نامحدود باشد.

جک پارکینگ فادینی

شرکت فادینی یک شرکت ایتالیایی در زمینه تولید انواع جک پارکینگ است که قدرت و کیفیت محصولات تولیدی این برند زبانزد عام و خاص هستند و دوام بی‌نظیری دارند.

این شرکت در برابر فروش جک های پارکینگ خود گارانتی 3 ساله ارائه می‌دهد و تاکنون در بین ۶۰ کشور جهان توانسته است که برترین رتبه تولید جک پارکینگ را کسب کند.
این کمپانی با توجه به تکنولوژی های به روز و نیاز کاربران بهترین جک های پارکینگی را در دو مدل الکترو مکانیک و الکتروهیدرولیک به تولید می‌رساند و به بازارهای جهانی هدف عرضه می‌نماید.
محصولات تولیدی برند فادینی با قیمت بسیار بالایی به فروش می‌رسند که نرخشان در برابر عملکرد و کیفیتی که دارند بالا نیست و با توجه به قیمت بالای جک های پارکینگ فادینی، بیشتر مصرف کنندگان از عملکرد این مارک از جک های پارکینگ بسیار راضی بوده‌اند و از خرید آن‌ها استقبال زیادی می‌شود.
حال اگر در خصوص قیمت جک های پارکینگ هیچ مشکلی ندارید و تنها کیفیت و دوام جک ها برایتان مهم است، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که جک های پارکینگ فک یا فادینی را برای درب ساختمان خود انتخاب نمایید و مطمئن باشید که از این انتخاب هیچگاه پشیمان نخواهید شد.

جک پارکینگ جنیوس

اگر بخواهیم یک تعریف کلی از جک پارکینگ جنیوس و برند آن داشته باشیم باید بگوییم که این مارک از جک پارکینگی زیر مجموعه شرکت توسعه یافته فک ایتالیا می‌باشد و مدت زیادی نیست که این مارک از جک وارد بازارهای ایرانی شده است.

عکس بهترین برندهای جک پارکینگ خارجی کدامند؟

بهره گیری از کیفیت برتر، ایده های خلاقانه و منابع انسانی متخصص از مشخصه های ممتاز جک پارکینگ جنیوس می‌باشند که افرادی که تاکنون از این مارک از جک های اتوماتیک استفاده کرده‌اند از عملکرد و سطح کیفی آن‌ها راضی بوده‌اند و این محصول توانسته است که رضایت افراد زیادی را جلب کند.

۱۸ مرتبه باز و بسته کردن درب در ساعت، قابلیت اتصال مستقیم قفل الکترونیک به کنترل برد، عدم نیاز به قفل برقی تا عرض دو و نیم متر برای هر لنگه از ویژگی های منحصر به فرد جک پارکینگ جنیوس هستند.
در معرفی دیگر مشخصات جک پارکینگ جنیوس می‌توان به این مسائل اشاره داشت که این محصول مناسب استفاده برای درب هایی است که هر لنگه آن‌ها ۳۰۰ کیلوگرم وزن دارد؛ اما جک هایی با قدرت ۴۰۰ کیلوگرم نیز وجود دارند که قادر هستند درب هایی به عرض ۴ متر را برای هر لنگه جا به جا نمایند.
مکانیزم قطعه های داخلی این برند از جک های پارکینگ کاملا خلاقانه است و این محصول از چرخ دنده های مارپیچی با جنس برنجی و فولادی به تولید می‌رسد که عمر طولانی و تضمین شده‌ای دارد و درب ها را به راحت ترین شکل ممکن باز و بسته می‌کند.
اگر برای باز و بسته کردن درب خود به دنبال جک های پارکینگی با گارانتی معتبر و قیمت مناسب هستید، ما به شما استفاده از جک بازویی جنیوس را پیشنهاد می‌دهیم.

شرکت درب سازان ایمن فک : نمایندگی انحصاری فک ایتالیا

ما در شرکت درب سازان ایمن فک نماینده انحصاری برند های ایتالیایی فک FAAC جنیوس GENIUS و فادینی FADINI هستیم و با حذف واسطه ها توانسته ایم به صورت مستقیم با مشتری در ارتباط باشیم. شما عزیزان نیز از طریق وبسایت ایمن فک که مانند پلی میان ما و شما می باشد، می توانید برای مشاوره در خرید، نصب و راه اندازی و خدمات و تعمیرات نمایندگی گروه فک ایتالیا در ایران و خاور میانه در ارتباط باشید.

سخن پایانی

در مقاله تدوین شده فوق، تلاش کردیم که شما را با بهترین برندهای جک پارکینگ خارجی آشنا سازیم؛ حال انتخاب دیگر با شماست که بخواهید برای درب ساختمان خود کدام یک از این مارک های جک های پارکینگ را انتخاب نمایید.
در صورتی که قصد خرید هر یک از مارک های معرفی شده جک پارکینگ خارجی را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که آن‌ها را با توجه به بودجه و نیاز خود از شرکت ایمنی فک به صورت حضوری یا اینترنتی خریداری نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.