آموزش رویت

ساختمانچی

این روزها همگام با رشد روز افزون ساختمان سازی و نیاز به تجهیزات و متریال فروشگاه های فراوانی در بورس های صنایع ساختمان متولد شده که برندهای گوناگونی را با قیمت ها و تنوع متفاوت به مشتریان عرضه می کنند.

در این میان چالش مهمی که برای خریداران این محصولات وجود دارد اصالت محصول، قیمت واقعی، بهره مندی از حقوق خریداران و البته انعطاف فروشندگان است که باعث می شود تجربه یک خرید موفق برای مصرف کننده پدید آید.

در 5 سال اخیر با فعال شدن فروش اینترنتی محصولات ساختمانی برندها خودشان پا به عرصه گذاشته و سعی در فروش مستقیم محصولات خود دارند. مزایای این روش صرفا به نفع خریداران بوده و البته روشی برای مدیریت زمان بندی نیز می باشد.

اگر جستجویی در اینترنت در مقوله تجهیزات ساختمان داشته باشید متوجه خواهید شد که سایت های زیادی اقدام به فروش محصولات کرده و رقابت قیمتی بیش از هر چیز دیگر به چشم می آید.

مریک وان1 نام یک فروشگاه اینترنتی آنلاین در حوزه تجیهزات ساختمان بوده که بر گرفته از هولدینگ بزرگی به بنام بلانکو است که بیش از 35 سال است که در این حوزه به عنوان بنک دار و البته تولید کننده سابقه فعال دارد.

مریک وان چه محصولاتی را عرضه می کند؟

  • اجاق گاز: گاز صفحه ای به عنوان پرفروش ترین محصول در صنعت آشپزخانه تلقی شده و مریک با بیشترین تنوع در این محصول توانسته سلیقه هر مشتری را با توجه به همه فاکتورها مورد پوشش قرار دهد. در مریک شما می توانید انواع گاز شیشه ای، استیل، لعابی و سرامیکی را در میان بیش از 7 برند مطرح جستجو و انتخاب نمایید.
  • سینک ظرفشویی: سینک آشپزخانه یکی از پرمصرف ترین و کاربردی ترین تجهیزات در هر آشپزخانه تلقی شده و برندها رقابت زیادی برای بیشتر گرفتن سهم بازار در میان خود دارند. شما در فروشگاه آنلاین مریک1 بیش از 1200 سینک مختلف در کارکرد های توکار، روکار و زیر کورینی در جنس های استیل و گرانیت و شیشه مشاهده خواهید کرد.
  • فر توکار: فر توکار آشپزخانه به عنوان یک محصول لوکس و زینت بخش در آشپزخانه ها محسوب شده و امروزه با گران شدن غذاهای رستورانی به عنوان یک محصول کاربردی و مورد نیاز برای مصرف کننده می باشد. فرهای توکار با کارکرد برق، برق و گاز و گازی در بیش از 6 برند در سایت مریک قابل انتخاب است.
  • هود آشپزخانه: هودها علاوه بر مکش دود و بو در آشپزخانه نقش زیباسازی را نیز بازی می کنند. این محصول که در مدل های مورب، جزیره، شومینه ای و مخفی و زیر کابینتی در این فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه وجود داشته و در بین 8 برند و در حدود 600 محصول متفاوت در رنگ بندی، قیمت و دیگر فاکتورها می باشد.
  • شیرآلات آشپزخانه: شیر آشپزخانه یکی دیگر از محصولات کاربردی در آشپزخانه است که در زمان خرید سینک به عنوان گزینه ای ملزوم می باشد و مشتریان می توانند در هنگام خرید سایر تجهیزات خود شیرهای سینک را در تنوع بی نظیر در سبد کالایی خود قرار دهند.

در مریک 1 چه برندهای حضور دارند؟

عکس مریک وان بزرگترین فروشگاه آنلاین تجهیزات آشپزخانه

مریک وان نماینده برندهای مطرح و مشهور بازار بوده و به عنوان بنک دار و تامین کننده محصولات به سایت های اینترنتی دیگر نظیر دیجیکالا، خانه اخوان، ساتک، سیتی سازه و … می باشد. برندهای این مجموعه به شرح زیر است.

  • اخوان: اخوان که تولید کننده اول تجهیزات آشپزخانه است و محصولاتی نظیر گاز، هود، سینک و فر را دارد و مشتریان می توانند به صورت دست اول این برند را خریداری نمایند.
  • استیل البرز: که با سابقه ترین برند آشپزخانه است حضور فعالی در بازار داشته و محصولاتش در مریک بی واسطه و با بهترین قیمت قابل عرضه است.
  • کن: برند لاکچری بازار که تمایز را با سایر رقبا در محصولات خود داشته در این فروشگاه با بالاترین تنوع و بهترین قیمت در دسترس خواهد بود
  • بیمکث: این برند خوش نام که سالهات در این حوزه فعال است و مزیت مهمش کیفیت در کنار قیمت مناسب است در مریک در حدود 500 محصول در دسترس دارد که با بیشترین تخفیف به مشتریان قابل عرضه است.
  • میلان: میلان برند نوظهور و پرفروش بازار است که در مریک با بهترین قیمت و به صورت دست اول قابل خریداری است.

مزیت مریک 1 نسبت به سایر سایت های اینترنتی دیگر

اولین مزیت مریک وان همانطور که قبلا هم اشاره شد دست اول بودن است. مریک بزرگترین بنک دار و دارای 5 انبار بزرگ در 4 نقطه شهر تهران است و بزرگترین تامین کننده تجهیزات اشپزخانه در سراسر کشور.

به همین جهت خرید مستقیم محصولات از این فروشگاه می تواند تضمین بهترین قیمت خرید و بالاترین درصد تخفیف را نصیب مشتریان نماید.

دومین مزیت خرید اینترنتی از مریک شرایط اقساطی و شناور این مجموعه است. شما در این سایت می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب و وارد سبد کالا کنید و با ارائه مدارکی از قبیل جواز کسب، فیش حقوقی و چک صیادی بنفش به همراه 10 درصد از مبلغ پیش پرداخت تا مدت 12 ماه محصول خود را به صورت ماهیانه اقساطی نمایید.

سومین مزیت ارسال سریع و مستقیم به سراسر کشور است. کالای خریداری شده در تهران نهایتا تا 4 ساعت و در سایر شهرها حداکثر تا 3 روز زمان نیاز است. همچنین قابل ذکر است که

محصولات به صورت بیمه شده و از سه طریق تیپاکس، پست و باربری ارسال می گردد.

گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات و همچنین حقوق مشتری نسبت به مرجوع شدن کالا در شرایط مختلف بی قید و شرط امکان پذیر بوده و پشتیبانی آنلاین، تلفنی و البته حضور 4 فروشگاه فعال در غرب تهران(شهر زیبا) شرق تهران(بنی هاشم) جنوب تهران(بازار و میدان فردوسی) از دیگر مزایای خرید از سایت اینترنتی

است.