آموزش رویت

ساختمانچی

شیر راسان یکی از برندهای محبوب در بازار و صنعت شیرآلات بوده که در سال های اخیر توانسته جایگاه محکمی را در بین رقبای خود به دست آورد. این برند نام آشنا تولید کننده انواع شیرآلات ساختمانی بهداشتی از قبیل شیر ظرفشویی، شیر حمام، شیر روشویی و شیر توالت بوده و در کنار آن نیز محصولات جانبی دیگری همچون علم دوش حمام، شیر پیسوال، فلاش تانک، شیرآلات توکار را نیز در سبد کالایی خود قرار داده است.

سوالاتی که برای خریداران شیرآلات وجود دارد عبارت است از “جدیدترین شیرآلات کدام است؟” ، “پرفروش ترین مدل شیر چیست؟”، “شیر راسان بهتر است یا قهرمان”، “شیر راسان را از کجا بخریم؟”.

اگر قصد خرید شیرآلات راسان را دارید و البته برای سوالات مطرح شده نیاز به پاسخ دارید به فروشگاه شیرسان نماینده رسمی و عامل فروش شرکت مراجعه نمایید.

جدیدترین مدل شیر آشپزخانه راسان

شیرآلات ظرفشویی راسان در سه مدل شیر ثابت، شیر شیلنگدار و شیر فنری(جزیره) دسته بندی می شود که در رنگ های طلایی، کروم، سفید، مشکی و رزگلد قابل انتخاب است.
مدل های ثابت:

  • شیر مدل الارا: جدیدترین محصول راسان مدل الارا است که قابلیت لمسی داشته و در دو رنگ طلایی و کروم موجود است.
  • شیر مدل شرلین: که در سه رنگ کروم، طلایی و طلامات می باشد.
  • شیر مدل شیمر: طراحی متفاوت از شیرآشپزخانه که برگرفته از مدل های اروپایی بوده و متمایز با مدل های مرسوم در بازار است و در دو رنگ مشکی کروم و سفید کروم در دسترس است.

مدل شاوری

  • شیر تصفیه دار رزا: این شیر دارای بدنه علم عصایی بوده و همچنین از یک شلنگ بافتی 70 سانتی بهره می برد. این شیر در دو رنگ طلایی و کروم قابل انتخاب است.
  • شیر مدل شبنم: شبنم نمونه ای پرفروش از شیر ظرفشویی راسان است که در رنگ کروم و با بدنه برنجی می باشد.
  • مدل سارینا: سارینا محصول پرفروش و جذاب دیگری است که در سه رنگ کروم و طلایی، سفید طلایی قابل انتخاب است.

مدل فنری (جزیره)

  • شیر روشا: روشا بلند ترین شیر آشپزخانه راسان بوده که مناسب برای آشپزخانه های جزیره است و در رنگ های کروم، کروم مات، طلایی و طلامات قابل انتخاب است.
  • شیر مدل باران: باران یک شیر فنری خوش قیمت دیگر است که انعطاف فنر به همراه شلنگ آن می تواند گزینه ای مناسب برای آشپزخانه باشد
  • شیر فنری راشل: راشل نیز طراحی نظیر باران داشته و از قابلیت تصفیه نیز برخوردار است و فقط در رنگ کروم عرضه شده است.
عکس معرفی جدیدترین مدل های شیر راسان

شیرآلات جدید توکار راسان

شیرآلات توکار راسان یکی از محبوب ترین برندها بوده و در دو نوع و البته 5 کاربرد مختلف در کنار رنگ بندی متنوع قابل دسترس است.

  1. شیر توکار فلت راسان» شیر فلت دارای بدنه مربعی بوده و در کاربردهای توالت، روشویی و حمام (در 4 تیپ) قابل انتخاب است.
  2. شیر توکار تنسو راسان» شیر تنسو نیز دارای بدنه گرد بوده و در کاربرد آفتابه، توکاسه، دوش در 4 تیپ در دسترس است.

شیرآلات سرویس (حمام، روشویی، توالت)

شیرآلات سرویسی راسان که شامل کاربردهای ذکر شده است متنوع ترین محصول در میان برندهای داخلی نظیر kwc، قهرمان، البرز روز، کلار، شودر و … بوده و مواردی از قبیل کارتریج مقاوم، آبکاری دقیق، طراحی منحصر به فرد، قیمت رقابتی و گارانتی بی قید و شرط از مزایای آن تلقی می شود.

  1. شیر آتیس» این شیر در سه رنگ طلایی، کروم، سفید قابل انتخاب بوده و دارای شیر ظرفشویی ثابت و همچنین روشویی پایه بلند است.
  2. شیر آلیس» آلیس یک شیر تنه سنگین است که در دو رنگ کروم و طلایی موجود بوده و دارای شیر ظرفشویی فنری می باشد.
  3. شیر مدل اکتاو» این شیر با سه رنگ و طراحی جذاب بوده اهرم شیر بیش از هر چیز دیگر به چشم خریدار می آید.
  4. شیر پریمو» پریمو نیز نمونه ای منحصر به فرد از طراحی متمایز شیرآلات ساختمانی است که با سه رنگ کروم، سفید و طلایی قابل خرید است.

همچنین قابل ذکر است که اگر قصد خرید ارزان ترین مدل شیرآلات راسان را دارید می توانید به مقاله ارزان‌ترین مدل شیرآلات راسان از 3 میلیون تا 5 میلیون در بلاگ شیرسان مراجعه کنید.