آموزش رویت

ساختمانچی

یکی از گازهای صفحه ای محبوب در بازار که طی یک دهه اخیر به شدت مورد توجه خریداران قرار گرفته است گاز استیل البرز است. این برند نام آشنا که فعالیت تخصصی روی تجهیزات آشپزخانه مانند انواع هود، سینک ظرفشویی و فر توکار داشته مشخصا بر روی این محصول کلیدی تمرکز زیادی به خرج داده و از آنجا که این محصول بسیار کاربردی است سعی در تولید بالاترین سطح کیفی اجاق گازهای خود دارد.

دسته بندی انواع گاز صفحه ای استیل البرز

اجاق گاز استیل البرز را می توان در رده بندی های مختلفی تقسیم کرد.
گاز استیل البرز بر اساس قطعات» قطعات اصلی گازسوز مانند سرشعله، فندک، ترموکوپل، بوبین شیر می باشد که در استیل البرز به دو مدل ایرانی و ایتالیایی تقسیم می گردد.
گاز استیل البرز بر اساس جنس صفحه» این برند در دو مدل گاز استیل و گاز شیشه ای محصول تولید کرده در مدل شیشه ای در دو رنگ سفید و مشکی قابل عرضه است.
گاز استیل البرز بر اساس اندازه و تعداد شعله» ابعاد اجاق استیل البرز بر اساس تعداد شعله بوده و این برند در تعداد شعله 6 تا 1 شعله محصول در سبد کالایی خود دارد.

مشاهده و بررسی انواع گاز استیل البرز

https://steelalborzhome.com/category/hob-steelalborz/

بهترین مدل گاز البرز

انتخاب و بررسی بهترین مدل گاز استیل البرز از فاکتورهای متفاوتی همچون رنج قیمت، سر شعله، جنس صفحه و ابعاد بهره می گیرد. اما طبق گزارش آشپزخانه استیل البرز عامل رسمی و فروشگاه مرکزی استیل البرز که بیش از یک دهه در این عرصه فعال است و گزارش دقیق از میزان فروش محصولات خود را طبقه بندی کرده است این اطلاعات جهت خرید بهتر برای مصرف کنندگان عرضه می شود.
گاز 6 شعله: گاز S6121 استیل البرز که قطعات ایتالیایی داشته و دارای دو شعله پلوچز و شعله شف می باشد.
گاز 5 شعله: گاز S5910 البرز با قطعات دیفندی با شعله شف، گاز S5912 استیل البرز با سرشعله شف، گاز G5901S با صفحه شیشه مشکی و قطعات ایتالیایی، گاز G5904 استیل البرز با نمای شیشه سکوریت مشکی با 5 شعله ایتالیایی
گاز 4 شعله: گاز G4652S استیل البرز با قطعات ایرانی، گاز G4602 استیل البرز با قطعات ایتالیایی، گاز S4603 استیل البرز صفحه استیل با قطعات ایتالیایی، گاز S4605 استیل البرز با قطعات ایتالیایی
گاز 3 شعله: گاز G3501 استیل البرز با صفحه شیشه مشکی و قطعات ساباف، گاز استیل S3501 استیل البرز با قطعات ایتالیا

قیمت گاز رومیزی استیل البرز

عکس بهترین مدل گاز استیل البرز در سال 1402

یکی از عوامل مهم در انتخاب یک گاز مناسب قیمت آن است که ارزش خرید را مشخص می کند. البته باید با این نکته مهم آشنا باشید که قیمت رابطه مستقیمی با کیفیت نیز دارد. قطعات گاز سوز و جنس صفحه در اجاق گاز به همراه راندمان حرارتی شعله ها فاکتورهای مهمی است که مستقیما با قیمت اجاق گاز سر و کار دارند.
از این رو اگر شما قصد خرید یک گاز با طول عمر بالا و راندمان کیفی مناسب را دارید قطعات ایتالیایی استیل البرز به شما بهتر کمک می کند.
موضوع دومی که قیمت گاز را دچار تغییرات می کند خرید مستقیم از نمایندگی است. قیمت گاز استیل البرز در فروشگاه مرکزی شرکت حدود 10 درصد با فروشگاه های که به صورت واسطه عمل می کند اختلاف پیدا می کند. از این رو بهتر است از نمایندگی مرکزی شرکت محصولات را تهیه نمایید.

سوالات متداول

گازهای شیشه ای پرفروش تر است یا گاز استیل؟

گاز صفحه ای شیشه ای به واسطه طراحی جذاب تر و ست شدن راحت تر در آشپزخانه از حجم فروش بالاتری برخوردار است. البته گازهای استیل نیز به واسطه دوام و نگهداری راحت تر از فروش قابل قبولی برخوردار می باشند.

تفاوت گاز قطعه ایتالیایی با گاز قطعه ایرانی استیل در چیست؟

اگر فاکتور قیمت که اختلاف حدودا 1.5 میلیونی را داشته کنار بگذاریم راندمان حرارتی، جنس فندک و ترموکوپل و نوع شعله در گازهای قطعه ایتالیایی تفاوت محسوسی با قطعات ایرانی دارد.

خرید اجاق گاز استیل البرز از نمایندگی با سایر فروشگاه های متفرقه چه فرقی دارد؟

شما با خرید گاز استیل البرز از فروشگاه رسمی و مرکزی استیل البرز می توانید از قیمت رسمی و بالاترین تخفیف بهره مند شوید، همچنین اصالت محصول تحویلی به شما 100 درصد بوده و در صورت عدم پذیرش محصول این حق برای شما محفوظ است که محصول را به فروشگاه عودت و مبلغ خود را دریافت نمایید.