آموزش رویت

ساختمانچی

سینک استیل البرز یکی از با کیفیت ترین و زیباترین سینک های ظرفشویی موجود در بازار می باشد. این سینک با استفاده از بهترین نوع ورق استیل تولید می شود.

به همین دلیل دوام و مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. در اینجا قصد داریم با مشخصات و ویژگی های سینک استیل البرز بیشتر آشنا شویم. با ساختمانچی همراه باشید.

بررسی سینک استیل البرز

سینک ظرفشویی یکی از وسایلی است که در زیبایی آشپزخانه اثرگذار می باشد. سینک البرز با وجود طراحی زیبا و ظرافت فراوان توانست نظر افراد زیادی را به خود جلب کند. به منظور آشنایی بیشتر با سینک های برند البرز، این محصول را از نظر جنس، نوع سینک و امکانات آن مورد بررسی قرار می دهیم:

جنس سینک های استیل البرز

بررسی سینک استیل البرز

سینک استیل البرز از ورق استیل 304 تولید می شود. این ورق استیل یکی از مرغوب ترین نوع ورق استیل محسوب می شود که برای تولید محصولات با کیفیت از آن استفاده می شود. ورق 304 مقاومت خوبی در برابر رطوبت و آب دارد؛ بنابراین برای ساخت سینک ظرفشویی بسیار مناسب می باشد.

این ورق استیل در دو نوع مات و براق وجود دارد. سینک البرز نیز با استفاده از ورق مات و براق تولید می شود تا سلیقه تمامی افراد را پوشش دهد. سینک های البرز تنها از جنس استیل تولید نمی شود. با توجه به گسترش سینک های شیشه ای، این برند نیز اقدام به تولید سینک های شیشه ای کرده است. سینک های شیشه ای البرز نیز از شیشه های وارداتی با کیفیت در رنگ سفید و مشکی تولید می شوند.

انواع سینک های استیل البرز

انواع سینک استیل البرز

سینک های البرز را می توان در سه نوع روکار، توکار و زیرکار دسته بندی کرد:

1.سینک روکار

سینک استیل البرز از نوع روکار به راحتی بر روی کابینت نصب می شود و لبه های آن نیز مشخص می باشد. قابل رویت‌بودن لبه های سینک در این مدل یک نکته منفی به شمار می آید که باعث می شود افراد جزئی نگر این سینک را انتخاب نکنند.

2. سینک توکار

سینک های توکار یکی دیگر از تولیدات برند استیل البرز می باشند که باید از داخل کابینت نصب شود. مدل سینک های توکار البرز مشکل سینک های روکار را ندارد. به دلیل این که لبه های سینک کاملا در داخل کابینت قرار می گیرند و نمای بیرونی سینک کاملا زیبا و بدون عیب می باشد.

بخوانید!  ایده های طراحی پلکان در داخل منزل

3. سینک زیرکار

سینک های ظرفشویی استیل البرز زیرکار نیز کاملا از داخل کابینت، نصب و از قسمت داخلی محکم می شوند. در قسمت بیرونی سینک های زیرکار البرز هیچ گونه لبه ای به چشم نمی خورد.

در این مدل، صفحه کابینت به اندازه سینک برش داده می شود تا کاملا در داخل کابینت کار شود، بنابراین لبه ها کمی پایین تر از مدل توکار قرار می گیرند.

ویژگی های سینک ظرفشویی استیل البرز

ویژگی سینک استیل البرز

1.لگن سینک و تنوع طراحی سینک البرز

محصولات استیل البرز با ویژگی های مختلفی تولید می شوند. سینک های ظرفشویی این برند به صورت یک لگن، دو لگن و همراه با قسمت میوه شوی با عمق های مختلف موجود می باشند. در طراحی سینک های دو لگن نیز تنوع زیادی در نظر گرفته شده است تا سلیقه تمامی افراد را پوشش دهد.

2. سبد میوه شوی

اغلب سینک های البرز دارای سبد میوه شوی می باشد. با استفاده از این سبد دیگر نیازی نیست که میو ها را پس از شستشو به خارج از سینک منتقل کنید؛ بلکه می توانید در داخل سینک آب اضافی میوه ها را به راحتی خارج کنید.

3. سینک های فانتزی و کم جای البرز

آشپزخانه های کوچک معمولا برای انتخاب کابینت و سینک ظرفشویی، انتخاب محدودتری دارند. مدل های فانتزی سینک استیل البرز به گونه ای تولید می شوند که برای آشپزخانه های کوچک نیز مناسب می باشند.

این نوع سینک ها در گوشه ها کار می شوند و فضای کم را به خوبی مدیریت می کنند؛ بنابراین با استفاده از سینک های کم جا و فانتزی در یک آشپزخانه کوچک نیز می توان از زیباترین متریال استفاده کرد.

سینک البرز با جای مایع ظرفشویی

4. جای مایع ظرفشویی

از دیگر ویژگی های سینک های استیل البرز می توان به در نظر گرفتن جای مایع ظرفشویی اشاره کرد. برخی از تولیدات این برند، قسمتی را روی سینک اضافه کرده اند که افراد می توانند به راحتی داخل آن را از مایع ظرفشویی پر کنند و هنگام شستشوی ظروف از آن استفاده کنند.

با اینکه تمامی سینک های این برند، این ویژگی را ندارند، اما سینک هایی که دارای جای مایع ظرفشویی هستند ظاهر بسیار مدرن و شیک تری را به آشپزخانه می بخشند و مورد پسند اکثر افراد می باشند.

بخوانید!  معرفی مبل چستر چرمی[مشکی و سفید]

5. طراحی ظریف خروجی آب

خروجی آب در سینک های البزر با رعایت ظرافت و زیبایی، طراحی شده است. علاوه بر این خروجی آب دارای کنترل دستی می باشد تا در صورت لزوم، مانع خروج آب از سینک شود.

این ویژگی در هنگام شستشوی میوه و سبزیجات بسیار مفید می باشد. به طوری که می توان خروجی آب را در سینک ظرفشویی بست و سبزیجات و میوه جات را در درون آب، قوطه ور کرد.

6. وجود تخته آشپزخانه

در برخی از مدل های سینک البرز در گوشه های سینک، قسمتی تحت عنوان تخته آشپزخانه در نظر گرفته شده است. این تخته در قسمت لبه های لگن سینک طراحی شده است تا با استفاده از آن بتوان به روند شستشو و تمیز کردن میوه و سبزیحات سرعت بیشتری داد. این نوع سینک می تواند بسیار کاربردی باشد.

7. گارانتی معتبر

تمامی سینک های استیل البرز دارای گارانتی معتبر می باشند. گارانتی محصولات این برند 10 ساله می باشند. در طی این مدت هر گونه مشکل در سینک ظرفشویی با استفاده از گارانتی، به صورت رایگان قابل حل می باشد.

کلام پایانی

در این مقاله با سینک استیل البرز و ویژگی های آن آشنا شدیم. این برند با تولید سینک های با کیفیت و مرغوب جزء بهترین تولیدکنندگان سینک ظرفشویی در کشور می باشد؛ بنابراین با خرید سینک استیل البرز می توانید یک محصول با کیفیت و زیبا برای آشپزخانه خریداری کنید و تا سال های متمادی از آن استفاده کنید.

سوالات متداول

نوع ورق استیل استفاده شده در سینک استیل البزر چیست؟

در سینک های البرز از ورق استیل 304 در دو نوع مات و براق استفاده می شود که این ورق از مرغوب ترین نوع ورق استیل ضد زنگ می باشد.

سینک استیل البرز از نظر نحوه نصب چند مدل می باشد؟

سه مدل. سینک روکار، توکار و زیرکار یا زیر کورینی

امکانات سینک ظرفشویی البرز چیست؟

تنوع در طراحی لگن سینک، وجود تخته آشپزخانه، سبد میوه شوی، طراحی ظریف خروجی آب، جای مایع ظرفشویی