آموزش رویت

ساختمانچی

سنگ های مرمریت از متنوع ترین سنگ ها در ایران هستند. از لحاظ رنگ بندی و کیفیت می توان ایران را در ده کشور اول فرآوری این سنگ معرفی کرد.

یکی از پرطرفدار ترین سنگ های مرمریت در سراسر جهان سنگ لاشتر است. صادرات این سنگ جز اولین گزینه های صادرات سنگ از ایران می باشد و سنگ لاشتر به دلیل رنگ و نقش خاص و همچنین مقاومت فشاری و فرسایشی بیشتر نسبت به دیگر مرمریت های مشکی میتواند کاربری های متفاوت را دربرگیرد.

سنگ لاشتر در نما

استفاده از رنگ های تضاد در اکثر سبک های معماری پیشنهاد شده اند. سنگ لاشتر در نما با ترکیب رنگ های سفید تراورتن و یا کرم تراورتن اولین گزینه پیشنهادی ما چه از لحاظ کیفیت و مقاوت است و چه از لحاظ قیمتی است. اگر شما نیاز به استفاده از سنگ تیره در نما داشته باشید تنها سه گزینه روی میز خواهید داشت.

  • مرمریت مشکی نجف آباد
  • گرانیت مشکی نطنز
  • مرمریت اسپایدر دهبید

لاشتر محکم تر و مقاوم تر از مرمریت مشکی نجف آباد است. وزن کمتری نسبت به گرانیت مشکی نطنز دارد و همینطور قیمت خیلی مناسب تری نسبت به دهبید دارد. پس در نتیجه می توان گفت معقول ترین گزینه برای ترکیب رنگ تضاد در نما سنگ لاشتر است.

پیشنهاد ویژه: سنگ مرمریت لاشتر زمینه طوسی تیره با خط های سفید دارد و ترکیب آن با چینی سفید الیگودرز که دقیقا برعکس لاشتر زمینه سفید با خط های مشکی دارد، برای پله و زیر و پله و کف پیشنهاد می شود.

عکس در کالاساخت، بهترین سنگ های مرمریت را به شما معرفی می کنیم!

فرآوری سنگ مرمریت لاشتر در کالاساخت

  • به صورت صیقلی و سابیده: مناسب برای نما و پله و کف
  • به صورت تیشه ای: برای کف و پله ( مناسب مناطق پر باران)
  • به صورت بوش همر و چرمی: برای سلیقه های خاص

به روز ترین قیمت ها را در کالاساخت با تضمین کیفیت چک کنید. قیمت سنگ مرمریت لاشتر با توجه به محدود بودن معدن این سنگ و خاص بودن نقش و رنگ یکی از پر نوسان ترین مرمریت هاست.

اما جای نگرانی نیست ما در کالا ساخت قیمت سنگ لاشتر را در ابعاد مختلف برای شما قرار داده ایم. اگر به ابزار و برش نیاز دارید با کارشناسان بخش فروش ما تماس بگیرید و هر آنچه را که نیاز دارید سفارش دهید.

سنگ لاشتر قابلیت ابزار خوردن و برش را دارد و می توان حتی در معرق های سنگ به زیبایی از آن استفاده کرد. معرق های سنگ برای کف ورودی ها و مکان های خاص یکی از چشمگیرترین انتخاب هاست.

حقیقت زیبا: همه ما شنیده ایم که با گذشت زمان هرچقدر قالی کرمان پا بخورد زیباتر خواهد شد. این مورد دقیقا مصداق بارز سنگ لاشتر است. با گذشت زمان سنگ لاشتر حالت چرمی و زیبایی به خود می گیرد که قابل مقایسه با هیچ فرآوری نیست. اگر شک دارید به سالن های فرودگاه امام نگاهی دوباره کنید.

عکس در کالاساخت، بهترین سنگ های مرمریت را به شما معرفی می کنیم!

چرا از کالاساخت سنگ لاشتر بخریم؟

– کیفیت تولید داخلی و نمونه صادراتی در کالا ساخت مشابه است و ما تفاوتی در کیفیت ساب و برش قائل نمی شویم.
– تنوع در قیمت ( در کالاساخت با توجه به توان خرید شما سنگ مورد نیازتان پیشنهاد می شود)
– تضمین کیفیت کالا و پشتیبانی کامل از زمان تماس و ارتباط با ما تا زمان تحویل محصول درب پروژه شما
– بیمه تمام بارهای ارسالی
– یک تا سه ماه انبار داری رایگان
– ارائه انواع خدمات برش وابزار سنگ لاشتر
– قیمت به روز سنگ لاشتر

در کالاساخت ابعاد مختلف سنگ لاشتر موجود است.