آموزش رویت

ساختمانچی

آیا با تجهیزات آشپزخانه کن آشنایی دارید؟ کن (CAN) یکی از معتبرترین برندهای تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه است که به دلیل استفاده از تکنولوژی روز دنیا توانست سهم بسزایی از بازار را به خود اختصاص دهد.

شرکت کن در سال 1363 در حوزه تولید لوازم آشپزخانه از جمله هود، سینک ظرفشویی، فر و اجاق گاز فعالیت خود را شروع کرد. سپس با به کارگیری نیروهای متخصص و با تجربه به پیشرفت قابل توجهی دست یافت.

این شرکت با تولید محصولات باکیفیت تحت مدیریت درست و موفق گام موثری در تامین رفاه مردم برمی دارد و با حمایت بسیار خوبی از طرف آن ها رو به رو می شود.

شرکت تولیدی کن نه تنها در بازار داخلی مطرح و معروف می باشد، بلکه از بازار جهانی نیز بی نصیب نمانده و نیاز مردم در کشورهای مختلف را نیز برآورده می سازد.

تمام محصولات برند ایرانی کن از ضمانت پس از فروش برخوردار هستند و با آرامش خیال می توان نسبت به خرید آن ها اقدام نمود. در این نوشته به شما کمک می کنیم انتخابی آگاهانه داشته و به واسطه آشنایی کامل با ویژگی این برند نسبت به خرید بهترین محصول اقدام کنید.

همانطور که در نوشته های پیشین ساختمانچی مشاهده نمودید، انواع برندهای تولیدکننده لوازم و تجهیزات آشپزخانه از جمله هود، اجاق گاز، سینک ظرفشویی و فر توکار به طور کامل معرفی شدند.

هم اکنون در این نوشته قصد داریم برند معروف کن که سهم بسزایی را در بازار لوازم خانگی به خود اختصاص می دهد، معرفی نماییم. با ما همراه باشید.

لوازم آشپزخانه کن

از جمله تجهیزات و لوازم آشپزخانه کن که امروزه در آشپزخانه های ایرانی به چشم می خورند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

هود آشپزخانه کن

برند کن اولین برند تولید کننده هود آشپزخانه در کشور است. این برند اولین بار محصول خود را با قراردادن یک موتور مکنده درون قالب فلزی به بازار عرضه نمود. این هود با ظاهر بسیار ساده خود هود زیرکابینتی نام دارد. بعدها مدل های متنوع توسط برندهای گوناگون طراحی و وارد بازار شدند.

بخوانید!  انواع میز و آینه کنسول جدید و مدرن

قطعاتی که توسط شرکت کن برای تولید هود مورد استفاده قرار می گیرند، ایتالیایی هستند و در کشور مونتاژ می شوند. هودهای کن دارای ضمانت پس از فروش هستند و نصب آن ها به صورت رایگان و توسط متخصصین صورت می گیرد. مدل های جدید هود کن بی صدا کار می کنند و آرامش و راحتی را برای ساکنین منازل به ارمغان می آوردند.

هود آشپزخانه کن

هود کن همانند سایر برندها در مدل های مختلف شومینه ای، زیر کابینتی، جزیره ای و توکار با استفاده از شیشه و استیل طراحی و تولید می شوند. این هود علاوه بر کارایی بالا، زیبایی بی نظیری به فضای آشپزخانه می بخشند.

مکش هودهای کن فوق العاده قوی است، از این رو با خیالی آسوده می توان از آن ها در آشپزخانه استفاده نمود. از دیگر ویژگی های این هودها می توان به قابلیت چربی گیری بالا، نورپردازی کم مصرف smd، فیلتر آلومینیومی و موتور توربو با تکنولوژی ایتالیا اشاره نمود.

سینک ظرفشویی کن

سینک ظرفشویی کن با کیفیتی بسیار عالی از متریال هایی نظیر استیل ضد زنگ، گرانیت و سرامیک تولید و به صورت توکار و روکار به بازار عرضه می شود.

این سینک ها از طرح های زیبا و کارایی بسیار بالا برخوردارند و زیبایی بی نظیری به آشپزخانه می بخشند. برای آشنایی با مدل های مختلف سینک می توانید به نوشته انواع سینک ظرفشویی در سایت مراجعه نمائید.

سینک های تولیدی توسط برند کن طول عمر طولانی دارند و به مرور زمان کیفیت خود را از دست نمی دهند. این سینک ها به راحتی تمیز می شوند و پاکیزگی را به آشپزخانه شما هدیه می دهند. کیفیت و مرغوبیت این محصولات باعث می شود تا برند کن را به عنوان برندی محبوب در بین مردم بشناسند.

سینک ظرفشویی کن

اجاق گاز رومیزی کن

قطعات مورد استفاده برای اجاق گاز کن، ایتالیایی هستند و تمام سر شعله های آن از راندمان حرارتی بسیار بالا برخوردار می باشند. گاز صفحه ای کن دارای علامت استاندارد ایران و اروپا است و در انواع اجاق گاز صفحه ای شیشه ای، لعابی، استیل و استیل شیشه ای به بازار عرضه و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

بخوانید!  ویژگی لوازم خانگی بیمکث

آزمایش های متفاوتی برای تعیین مقاومت گاز کن انجام شدند. از جمله تست ضربه، تحمل حرارتی، نشت گاز و جریان الکتریسته که همین امر می تواند مقاومت و کیفیت این محصول را تائید کند.

اجاق گاز صفحه ای شیشه ای کن از شیشه نشکن تولید می شود و به راحتی با استفاده از دستمال مرطوب تمیز می گردد. این مدل اجاق گاز به رنگ مشکی است و زیبایی کانتر آشپزخانه را دوچندان می کند.

اجاق گاز رومیزی کن

فر توکار کن

شرکت کن در زمینه تولید فرهای توکار برقی، گازی و برقی گازی فعالیت دارد. این برند محصولاتی زیبا، بادوام و با کیفیت به بازار عرضه می کند.

این فرها از ترکیب شیشه و استیل تولید می شوند. آن ها با قابلیت تنظیم نوع پخت آرامش خیال را برای مصرف کننده به ارمغان می آورند. فر توکار کن با عملکرد بالا زیبایی و جذابیت را به دکوراسیون آشپزخانه می بخشند. 

از دیگر مزای فرهای توکار کن می توان به فن خنک کننده اتوماتیک، لعاب کریستال کلین، تایمر دیجیتالی، کنترل پنل لمسی، 9 عملکرد پخت، سنسور حرارتی مضاعف و شیشه سه جداره اشاره نمود.

فر توکار کن

کلام پایانی

آن چه در این نوشته از ساختمانچی به بیان آن پرداختیم، معرفی برند لوازم خانگی کن و ارائه اطلاعاتی در خصوص محصولات این برند معتبر می باشد.

امیدواریم با مطالعه این نوشته به هر آن چه که در مورد محصولات کن می خواستید بدانید، دست یابید. در صورت تمایل نقطه نظرات خود را در این خصوص با ما در میان بگذارید.