آموزش رویت

ساختمانچی

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور، پله‌برقی، صنایع و تجهیزات وابسته و هشتمین نمایشگاه‌ بین‌المللی مصالح و تکنولوژی سبک‌سازی، مقاوم‌سازی، انبوه‌سازی ساختمان و ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته به مدت چهار روز در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برپا شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این دو نمایشگاه که طی روزهای هفدهم تا بیستم دی‌ماه 1398 برگزار می‌شود، میزبان 65 شرکت از استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، البرز، قزوین، خراسان رضوی و فارس خواهند بود. بر این اساس، 49 شرکت فعال در حوزه آسانسور و پله‌برقی و 16 شرکت در زمینه تکنولوژی ساختمان به این دو نمایشگاه می‌آیند.

نمایشگاه‌های آسانسور، پله‌برقی و تکنولوژی ساختمان اصفهان در بیش از چهار هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار خواهد شد و تولیدکنندگان درب‌های تمام اتوماتیک، کابین و تابلو فرمان‌های آسانسور در کنار فعالان حوزه پله‌برقی در آن حضور می‌یابند.

نمایشگاه امسال که نسبت به سال گذشته شاهد افزایش متراژ و تعداد مشارکت‌کنندگان بوده، میزبان برندهای مطرحی همانند لاران صنعت پویا، بالابان صنعت، گسترش آسانبر ماد (مگا)، فنی مهندسی رساگستر، بهران آسانبر، آریان آسانسور، آسانسور 110، کهکشان سیستم‌رو، الفبای فناوری داتیس، بهراد صنعت آسانبر، کاپین پلاس، پارس کنترل و آساتک‌ سپاهان خواهد بود تا بخش زیادی از نیازها و سوالات علاقمندان به بازدید این نمایشگاه را پاسخ دهند.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور، پله‌برقی، صنایع و تجهیزات وابسته اصفهان با هدف معرفی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های این صنعت به ویژه با رویکرد صادراتی و همچنین ایجاد تعامل هرچه بیشتر میان صنعتگران آسانسور با فعالان بخش ساختمان و کمک به ارتقا و افزایش سطح خدمات و رفاه در صنعت ساختمان و صنایع دیگر برپا می‌شود.

بخوانید!  ادامه روند رو به رشد معاملات مسکن با عقب نشینی ترامپ

به‌کارگیری و استفاده از آسانسورهای نسل جدید دارای استاندارهای بین‌المللی، آشنایی تولیدکنندگان داخلی با نوین‌ترین تکنولوژی‌های روز این صنعت، درگیر کردن دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی با صنعت تولید آسانسور و پله برقی، توجه به تولید و استفاده از آسانسورها و پله برقی‌های با مصرف حداقل انرژی و توجه به تولید داخلی، برخی دیگر از اهداف برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور، پله‌برقی، صنایع و تجهیزات وابسته به شمار می‌رود.

عکس میزبانی اصفهان از نمایشگاه‌های آسانسور، پله‌برقی و تکنولوژی ساختمان

علاقمندان به بازدید از این دو نمایشگاه می‌توانند از ساعت 15 تا 21 روزهای 17 تا 20 دی‌ماه به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.