آموزش رویت

ساختمانچی

گاز رومیزی اخوان یکی از محصولاتی است که می تواند به آشپزخانه، ظاهر مدرن تری ببخشد. در سال های اخیر استقبال افراد از گازهای رومیزی، افزایش چشمگیری پیدا کرده است.ض به همین دلیل در اینجا قصد داریم با گاز رومیزی اخوان به عنوان یکی برندهای مطرح در بازار بیشتر آشنا شویم. با ساختمانچی همراه باشید.

انواع گاز رومیزی اخوان از نظر شکل ظاهری

امروزه به دلیل کمبود فضای آشپزخانه استفاده از محصولاتی که کمترین فضا را اشغال می کنند، در اولویت می باشد. گاز رومیزی اخوان یکی از تولیداتی است که توانسته است در مدیریت فضای آشپزخانه مفید واقع شود.

این محصول پرطرفدار با ظرافت چشم نوازی تولید می شوند. علاوه بر این، نوع استیل مورد استفاده در آن می تواند در برابر خط و خش مقاومت بالایی از خودش نشان دهد. یکی از مشخصه های بارز آن، ضد زنگ بودن گاز می باشد، به طوری که در برابر رطوبت دچار هیچگونه زنگ زدگی نمی شود.

گاز اخوان در طرح های و مدل های متنوعی تولید می شود. این گازها را از نظر شکل ظاهری می توان به سه دسته استیل، شیشه ای و ترکیبی تقسیم کرد. در ادامه هر یک از این سه مدل را بررسی می کنیم:

انواع گاز رومیزی اخوان

1. گاز رومیزی استیل اخوان

گاز رومیزی استیل یکی از پر طرفدارترین نمونه های گاز رومیزی می باشد. این محصول همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم از استیل ضد زنگ تولید می شود و در مواجهه با رطوبت، خط و خش و نفوذ آب مقاومت بالایی از خودش نشان می دهد.

علاوه بر این، به مرور زمان و در اثر ریختن مواد غذایی بر روی سطح گاز، دچار هیچ گونه تغییر رنگی نمی شود. با توجه به تمامی این ویژگی ها می توان گاز رومیزی استیل اخوان را یک محصول کاملا بادوام به شمار آورد.

2. گاز رومیزی شیشه ای اخوان

گاز رومیزی اخوان از نوع شیشه ای، از جدیدترین تولیدات این برند می باشد. استفاده از شیشه در گاز ممکن است برخی از افراد را نگران کند. شیشه مورد استفاده بر روی این نوع گاز، شیشه سکوریت 8 میلی متری می باشد که مقاومت بالایی در برابر حرارت از خودش نشان می دهد.

این شیشه تا دمای 800 درجه سانتی گراد در برابر حرارت مقاوم می باشد. همچنین با وجود استحکام و مقاومت بالا در برابر ضربه مقاوم می باشد. هنگام استفاده از این اجاق گاز باید از وارد آوردن ضربه های شدید پرهیز شود. گازهای شیشه ای رومیزی اخوان در رنگ های آینه ای، مشکی و سفید تولید می شود.

3. گاز رومیزی ترکیبی اخوان

منظور از گاز رومیزی ترکیبی، گازی است که از ترکیب شیشه و استیل تولید می شود. به عبارت دیگر قسمتی از گاز با استیل و قسمتی دیگر از شیشه تولید می شود. این نوع گاز می تواند زیبایی خاصی را به آشپزخانه ببخشد. ترکیب استیل و شیشه، درخشش گاز را افزایش می دهد به طوری که با وارد به آشپزخانه نظر افراد به این گاز زیبا جلب می شود.

بخوانید!  کاربرد تایل شیشه ای بازیافتی در دکوراسیون داخلی

ویژگی های فنی گاز رومیزی اخوان

ویژگی های گاز رومیزی اخوان

1. جنس استیل ضد خش گاز رومیزی اخوان

یکی از اولین ویژگی هایی که در گاز رومیزی‌اخوان دیده می شود، کیفیت استیل کار شده در آن می باشد. استیل مورد استفاده در گاز اخوان درخشندگی و شفافیت بسیار بالایی دارد. همچنین ضخامت استیل به گونه ای است که با ضربات معمول، دچار فرو رفتگی و خط و خش نمی شود.

2. اتصالات مقاوم و با دوام

اتصالات و بست های مورد استفاده در گاز رومیزی اخوان، بسیار محکم و با دوام هستند، به طوری که از تکان‌خوردن گاز جلوگیری می کنند. همچنین سر شعله های تعبیه‌شده بر روی گاز رومیزی اخوان، کاملا ارگونومیک طراحی شده‌اند و افراد می توانند به آسانی از آن استفاده نمایند.

3. شعله های گاز رومیزی اخوان

شعله های گاز اخوان از جنس چدن طراحی شده اند تا دچار تغییر شکل نشوند. چدن در مقابل حرارت و وزن انواع قابلمه مقاومت بالایی از خودش نشان می دهد. علاوه بر این جنس چدن باعث می شود که نظافت شعله های گاز با سهولت بیشتری انجام شود.

4. مصرف بهینه گاز رومیزی اخوان

برند اخوان در تولید محصولات خود مصرف بهینه گاز را نیز مدنظر قرار داده است. گازرومیزی اخوان دارای راندمان احتراق کاملا استاندارد می باشد و در مصرف گاز، بهینه می باشد. بنابراین با استفاده از آن می توان در مصرف گاز صرفه جویی کرد.

5. تولید آلاینده کمتر

اکثر اجاق گازهای موجود در بازار آلایندگی بالایی دارند و این موضوع کمتر توجه کسی را جلب می کند. این در حالی است که تولید آلاینده می تواند به تدریج بر سلامتی افراد اثرات منفی بر جای بگذارد.

در این بین، گاز رومیزی اخوان نسبت به سایر گازهای رومیزی، میزان آلاینده کمتری تولید می کند. در آخرین آزمایشات، این گاز در حدود 49 درصد کاهش تولید مونو اکسید کربن داشته است. این موضوع می تواند گام بزرگی در حفظ سلامتی افراد باشد.

مزایای گاز رومیزی اخوان

مزایای گاز رومیزی اخوان
  • یکی از مزایای ویژه گاز رومیزی اخوان، تنوع در طرح و مدل می باشد. با استفاده از این نوع گاز می توان زیبایی آشپزخانه را افزایش داد.
  • نکته دیگر درخشش بالای گاز رومیزی‌اخوان می باشد. این گاز با استفاده از متریال با کیفیت، درخشش چشمگیرتری نسبت به سایر گازهای رومیزی موجود در بازار دارد.
  • آشپزخانه های کوچک که با کمبود فضا مواجه هستند با استفاده از گاز رومیزی می توانند فضای بهینه تر و کابینت بیشتری را داشته باشند. مدل های با تعداد شعله کمتر می توانند در مدیریت فضای آشپزخانه موثر باشند. برند اخوان با تولید گازهای 2 شعله توانسته است در مدیریت فضای آشپزخانه مفید واقع شود.

راهنمای خرید گاز رومیزی اخوان

راهنمای خرید گاز رومیزی اخوان

1. نوع و مدل گاز رومیزی اخوان را انتخاب کنید

همان طور که اشاره شد گاز رومیزی اخوان در سه نوع مختلف در بازار موجود می باشد. برای انتخاب هر یک از آن ها بهتر است برخی موارد را مدنظر قرار دهید. در صورتی که از گاز زیاد استفاده می کنید بهتر است مدل گاز رومیزی استیل‌اخوان را انتخاب کنید. به دلیل این که این گاز جنس محکم و با دوامی دارد؛ بنابراین در اثر استفاده مداوم دچار مشکل نمی شود.

بخوانید!  جادوی رنگ متالیک در طراحی داخلی

در صورتی که میزان استفاده از گاز کم می باشد، مدل های شیشه ای و ترکیبی انتخاب بهتری هستند. این دو مدل علاوه بر زیبایی، ظرافت خاصی دارند که فضای آشپزخانه را شیک تر می کنند.

2. در مورد تعداد شعله گاز تصمیم بگیرید

گازهای رومیزی اخوان با تعداد شعله مختلف تولید و روانه بازار می شوند. گازهای رومیزی از 2 تا 6 شعله موجود می باشند. در انتخاب تعداد شعله گاز به میزان آشپزی خود و فضای آشپزخانه دقت کنید.

برای آشپزخانه هایی که فضای کوچکی دارند، گازهای کوچک با تعداد شلعه کم انتخاب بهتری هستند. برای خانواده های پر جمعیت و افرادی که به میزان زیادی آشپزی می کنند، گازهای رومیزی با تعداد شعله زیاد توصیه می شود.

3. به رنگ گاز اخوان دقت کنید

هنگام خرید گاز رومیزی‌اخوان، در مورد رنگ آن تصمیم گیری کنید. گازهای رومیزی‌اخوان در سه رنگ سفید، مشکی، سیلور یا آینه ای تولید می شوند. بهتر است هنگام انتخاب رنگ گاز، به هماهنگی رنگ آن با سایر عناصر آشپزخانه دقت کنید.

همچنین اگر فضای کوچکی در اختیار دارید، استفاده از گازهای با رنگ روشن انتخاب بهتری هستند. نکته مهم دیگر این است که گازهای رومیزی اخوان با رنگ سیلور نیاز به تمیزکاری بیشتری دارند. به دلیل اینکه کوچک ترین لکه به وضح قابل رویت می باشد و نمای نازیبایی را ایجاد می کند.

4. به گارانتی گاز رومیزی اخوان دقت کنید

هنگام خرید گازرومیزی اخوان توجه کنید که برای محصول گارانتی معتبر در نظر گرفته شده باشد و به مهر و امضای فروشنده برسد. با استفاده از گارانتی در صورت بروز مشکل می توان به راحتی آن را برطرف کرد.

5. به نمایندگی های رسمی اخوان مراجعه کنید

برای خرید گاز رومیزی اخوان توصیه می شود به نمایندگی های رسمی اخوان مراجعه نمایید. نمایندگی های اخوان محصولات خود را با قیمت مناسب تری به فروش می رسانند. این در حالی است که برخی از فروشگاه های موجود در بازار، محصولات اخوان را با قیمت بالاتری به فروش می رسانند.

کلام پایانی

گاز رومیزی اخوان یکی از با کیفیت ترین و بهترین گازهای رومیزی محسوب می شود. با استفاده از این گاز می توان محیط آشپزخانه را مدرن تر کرد و زیبایی آن را افزایش داد. با خرید این گاز رومیزی می توانید تا سال های متمادی از این محصول با کیفیت بدون هیچ مشکلی استفاده نمایید.

سوالات متداول

انواع گاز رومیزی اخوان از نظر شکل ظاهری چیست؟

گاز رومیزی استیل، گاز رومیزی شیشه ای و گار رومیزی ترکیبی

ویژگی های فنی گاز رومیزی اخوان چیست؟

تولید آلاینده کمتر، استیل بدنه با کیفیت، اتصالات مستحکم و شعله های چدنی

مزایای گاز رومیزی اخوان چیست؟

تنوع در طرح و مدل، مناسب برای آشپرخانه های کوچک