آموزش رویت

ساختمانچی

مسلماً تا به حال بارها نام لوازم خانگی بوش را شنیدید و از کیفیت بالای آن ها آگاهی دارید. اما آیا از تمام مزایا و ویژگی های محصولات این برند جهانی آگاه هستید؟

قبل از این که به معرفی محصولات بوش بپردازیم ابتدا تاریخچه ای از این برند را به شما ارائه می دهیم. با ساختمانچی همراه باشید.

تاریخچه برند بوش

کمپانی بوش (Bosch) یکی از مطرح ترین کمپانی های تولید کننده لوازم خانگی در سراسر دنیاست که در سال 1886 در آلمان راه اندازی شد. این کمپانی معتبر هدف اصلی تولیدات خود را برپایه صرفه جویی در مصرف انرژی قرارداده است و محصولات خود را با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا به بازار عرضه می دارد.

ویژگی های لوازم خانگی بوش Bosch

  • لوازم خانگی بوش جزء کم مصرف ترین وسایل به شمار می آیند و به نسبت سایر برندها تاثیرات منفی بر محیط زیست نمی گذارند.
  • با استفاده از وسایل برقی بوش می توان حدود 70 درصد در مصرف آب و 50 درصد در مصرف برق صرفه جویی نمود.
  • با توجه به کمبود منابع انرژی و احتمال اتمام آن ها تمایل بشر به سمت زندگی سبز بیشترشده و تولید کنندگان تلاش می کنند مردم را به استفاده از کالاهای کم مصرف ترغیب کنند. بوش، برندی ایده آل برای انتخاب لوازم خانگی است، زیرا نقش موثری در کاهش هزینه های انرژی در ساختمان ایفا می کند.
  • محصولات بوش بر اساس استانداردهای جهانی تولید می شوند و به دلیل تست های کیفیتی که بر روی آن ها انجام می گیرد، از کارایی و دوام بالا برخوردار هستند.
  • شرکت Bosch از اصل کیفیت برتر تبعیت می کند و در سطح جهانی لوازم خانگی و وسایل برقی به بازار عرضه می دارد.
  • از گذشته تا امروز برند بوش، همواره به عنوان برندی مطرح در دنیا معروف می باشد. این برند با پیروی از تکنولوژی های روز، کیفیت محصولات خود را ارتقاء داده است.

محصولات خانگی بوش Bosch

از جمله محصولات کارخانه بوش آلمان که طرفداران بسیاری را به خود جلب نموده می توان به اجاق گاز بوش، ماشین لباسشویی بوش، هود بوش، یخچال فریزر بوش، جاروبرقی بوش و سایر لوازم آشپزخانه اشاره نمود.

تمام این محصولات از استاندارهای کیفی برخوردارند و برچسب انرژی آن ها (A++) و (A+++) است. برند بوش قدمتی چندین ساله دارد و هر ساله لوازم خانگی خود را با بالاترین کیفیت در بازار رقابت وارد می کند و سهم بسزایی از آن را به خود اختصاص می دهد. در این نوشته به معرفی برخی لوازم خانگی بوش می پردازیم. با ما همراه باشید.

یخچال فریزر بوش

یخچال فریزرهای بوش با مدل های بسیار زیبا و متنوع خود طعمی خوش به زندگی می بخشند. مدل یخچال های ساید بای ساید که جدیدترین مدل های یخچال فریزر بوش می باشند آسایش و راحتی را برای شما به ارمغان می آورند. این یخچال ها با طراحی فوق العاده خود فضایی مناسب و جادار برای نگهداری مواد غذایی در اختیار شما می گذارند.

بخوانید!  رنگ آبی و ایده های استفاده از آن در طراحی دکوراسیون داخلی منزل

یخچال های بوش مجهز به سیستم ضد برفک هستند. از این رو برخلاف یخچال های قدیمی برفک روی دیواره های یخچال به صورت خودکار از بین می رود.

تمام یخچال های بوش ضد باکتری هستند و به دلیل وجود نقره در جداره داخلی خود، باکتری ها را از بین می برند و طول عمر مواد غذیی را طولانی تر می کنند. از دیگر مزایای این یخچال فریزرها امکان تنظیم دما است.

شما می توانید برای تازه نگهداشتن مواد درون آن ها، دما را به طور دقیق تنظیم نمائید. همچنین طبقات شیشه ای که در آن ها تعبیه شده ضد خش هستند و به راحتی با دستمال تمیز می توان آن ها را تمیز نمود. اگر این شیشه ها بشکنند، تکه تکه نخواهند شد و کاملاً ایمن می باشند.

یخچال فریزر بوش

اجاق گاز بوش

اجاق گازهای امروزی در دو نوع اجاق گاز مبله و اجاق گاز صفحه ای دسته بندی می شوند. گازهای مبله ساده ترین نوع اجاق گازها هستند که به دلیل اشغال فضای زیاد امروزه به ندرت مورد استقبال قرار می گیرند.

اجاق گازهای صفحه ای به دلیل اشغال فضای کم، کارایی بالا و تطبیق پذیری با انواع آشپزخانه ها در حال حاضر رونق گرفته اند. صفحه این اجاق گازها از جنس استیل، شیشه و یا سرامیک است که هر کدام مزایای منحصربفرد خود را دارند. برای آشنایی با انواع آن ها می توانید به نوشته انواع اجاق گاز رومیزی مراجعه کنید.

اجاق گاز بوش

هود آشپزخانه بوش

هود آشپزخانه بوش در مقایسه با سایر برندهای لوازم خانگی سر و صدای نامحسوسی ایجاد می کند و هنگام روشن بودن آرامش را برای ساکنین به ارمغان می آورد. یکی از ویژگی های بارز هود بوش مکش قوی ذرات چربی و بوی نامطبوع غذا و فرستادن هوای تمیز با رطوبت کافی به آشپزخانه است.

این هودها با استفاده از فیلترهای آلومینیومی خود ذرات معلق در هوا را جذب می کند و از پخش آن ها به دیگر قسمت های آشپزخانه جلوگیری می نماید. این فیلترها را می توان در ماشین لباسشویی شست، زیرا کیفیت آن ها بسیار بالاست و آسیب نمی بینند.

هودهای بوش مجهز به نمایشگر دیجیتال، ریموت کنترل، سنسور دود و گاز و لامپ ال ای دی می باشند. کمپانی بوش هودهای خود را در انواع مختلف تولید و به مشتریان عرضه می دارد.

هود آشپزخانه بوش

ماشین لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی های بوش در مدل های مختلف با عملکردی فوق العاده به بازار عرضه می شوند. تمام قطعات این ماشین ها از جمله لوله ها، پیچ ها، مهره ها، ورق های فلزی و… از هر نظر تست شده اند و کیفیت آن ها تائید شده است.

بخوانید!  هود هوشمند، جدیدترین مدل هود

این ماشین ها نه تنها از قابلیت شست و شوی مناسب لباس ها در دمای پایین برخوردارند، بلکه به میزان قابل توجه در مصرف انرژی برق و آب نیز صرفه جویی می نمایند.

باکتری و آلودگی لباس ها با استفاده از ماشین لباسشویی بوش از بین می رود، زیرا برند بوش قابل اعتمادترین برند ماشین لباسشویی است و اعتماد مشتریان را به خود جلب کرده است.

ماشین لباسشویی بوش

ماشین ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی های برند بوش تمام امکانات لازم برای شستشوی ظروف را دارند. مدل ماشین های 14 نفره بهترین نوع ماشین های ظرفشویی بوش می باشند. ماشین ظرفشویی های بوش در سه سری 4، 6 و 8 تولید و به بازار عرضه می شوند.

علت این طبقه بندی وجود امکانات متنوع یا ویژه ای در تعداد برنامه های شستشوی دستگاه می باشد. دکمه های کنترل در ظرفشویی نیز در تعیین نوع سری آن تاثیرگذار می باشد؛ به طوری که اکثر ظرفشویی های سری 8 دارای دکمه های لمسی می باشند.

ماشین ظرفشویی بوش

جاروبرقی بوش

جاروبرقی بوش با توجه به قیمت، طول عمر و قدرت مکش بالایی که دارد، از بهترین و معتبرترین برندهای جاروبرقی در دنیا شناخته می شود. برتری این برند نسبت به برندهای دیگر در کشور ما این است که دارای نمایندگی و خدمات پس از فروش در ایران می باشد.

علاوه بر آن، جاروبرقی های بوش از جمله کم صداترین و قدرتمندترین انواع جاروبرقی محسوب می شوند و قسمت عمده ای از بازار جهانی را به خود اختصاص می دهند. جاروبرقی های بوش به دو دسته جاروبرقی مخزن دار و جاروبرقی کیسه دار تقسیم بندی می شوند.

جاروبرقی های کیسه دار بوش تخلیه ای آسان تر دارند و از نظر بهداشتی بهتر هستند؛ اما از طرف دیگر، مدام نیاز به تعویض پاکت دارند و این ممکن است برای شما هزینه های جانبی در بر داشته باشد.

در مقابل از مزیت های جاروبرقی های مخزن دار می توان به جا دادن و فشرده کردن حجم زیادی از گرد و غبار در مخزن خود اشاره نمود. همچنین در این نوع جاروبرقی ها تخلیه به راحتی انجام می گیرد و دیگر نیازی به تعویض پاکت و خرید مداوم آن نخواهید داشت.

اگر یکی از اعضای خانوداه شما از بیماری های تنفسی و آلرژی رنج می برد، بهتر است از جاروبرقی های مخزن دار استفاده ننمایید و جاروبرقی های کیسه دار را انتخاب کنید.

جاروبرقی بوش

کلام پایانی

لوازم خانگی بوش بسیار متنوع و متعدد هستند و بیان تمام آن ها در قالب یک مقاله تقریبا غیرممکن می باشد. با این وجود، تعدادی از بهترین و پرکاربردترین محصولات خانگی بوش را برای شما عزیزان معرفی کردیم که امیدواریم با مطالعه ویژگی های آن ها، خریدی مطمئن و باکیفیت را تجربه کنید. در صورت تمایل، نقطه نظرات خود را در مورد این مطلب با ما در میان بگذارید.