آموزش رویت

ساختمانچی

گردهمایی مدیران ارشد صنعت ساختمان در اصفهان برای اولین بار در تیر ماه سال جاری در پردیس سینمایی سیتی سنتر برگزار گشت. با در نظر گرفتن استقبال پر شور مخاطبین و مدیران از اولین گردهمایی مدیران ارشد صنعت ساختمان اصفهان و با توجه به این که یکی از فعالیت های مهم این مجموعه آموزش و افزایش سطح علمی مخاطبان می باشد، بلافاصله پس از اولین گردهمایی برنامه ریزی برای برگزاری دومین گردهمایی در سطحی گسترده تر و وسیع تر آغاز شد و مقرر گردید در تاریخ3 بهمن ماه این سیمنار در سالن 333 نفری سیتی سنتر برگزار گردد.  رویکرد کلی این سمینار بازاریابی و تبلیغات، پرسنال برندینگ و منابع انسانی می باشد که با حضور جمعی از مدیران، مشاوران و متخصصان با محوریت ارتقای سطح علمی و عملی مدیران و مشاغل در حوزه‌های مختلف صنعت ساختمان و به صـورت یـک روزه برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است در حاشیه این گردهمایی یک نمایشگاه جانبی با زیر بنایی قریب به 600 متر مربع برپا خواهد بود. سازمان‌ها ،شرکت‌ها و برندهای معتبر می توانند با حضوردر غرفه‌ها با استفاده از این فضای منحصر به فرد، به معرفی محصولات و خدمات خود بپردازند.

سخنرانان این گردهمایی، جناب آقای دکتر محمودمحمدیان عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی ،جناب آقای دکتر شهرام شفیعی مشاور و متخصص کسب و کار و ارتباطات و برندینگ، و جناب آقای مهندس پویان قوی بیان مشاورارشد صنعت ساختمان، می باشند.

با توجه به استقبال مخاطبان، از دومین گردهمایی مدیران ارشد صنعت ساختمان که در تاریخ سوم بهمن ماه در سیتی سنتر اصفهان برگزار خواهد شد و از آنجایی که تنها 20 درصد از ظرفیت سالن، باقیمانده است، متقاضیان حضور در این گردهمایی، رزرو و ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نفرمایند. پذیرش و ثبت نام هم اکنون در حال انجام است.

بخوانید!  ریزش ساختمان قدیمی در خیابان دماوند

جهت حضور و ثبت نام و رزرو صندلی اینجا کلیک کنید.

ارتباط با دبیرخانه:09123135447-03137771357

عکس دومین گردهمایی مدیران ارشد صنعت ساختمان در اصفهان

عکس دومین گردهمایی مدیران ارشد صنعت ساختمان در اصفهان