آموزش رویت

ساختمانچی

عکس استقبال از مسکن مهر به علت گرانی خانه

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مورد وضعیت پروژه مسکن مهر و تامین اعتبارات لازم برای تکمیل آن اعلام داشت: اعتبارات پیش بینی شده برای پروژه مسکن مهر در کارگروه مسکن 11 هزار و 500 میلیارد تومان می باشد که قرار است از آن در تاسیسات زیربنایی استفاده شود. طبق گفته وی تامین این اعتبارات در سه مرحله صورت میگیرد. در مرحله اول قرار است با اعتبارات 1400 میلیارد تومانی 107 هزار واحد ساخته شوند. وی افزود: ستاد اقتصاد مقاومتی ساخت 150 هزار واحد را تعیین کرده و ما این تعداد را ساخته و منتظر پرداخت اعتبارات به دستگاه های مربوطه هستیم تا زیرساخت ها را تکمیل کنیم.

اصغری مهرآبادی به باقی ماندن 220 هزار واحد مسکن مهر اشاره نمود و گفت: از این تعداد 100 هزار واحد متقاضی ندارند و به منظور استفاده از آنها مجوزهایی را از دولت کسب نموده ایم، 120 هزار واحد دیگر نیز مشکل حقوقی داشته و برای ادامه کار منتظر رای نهایی هستیم. مهم ترین بخش ساخت مسکن مهر تکمیل زیرساخت ها است و از نظر عمرانی چیزی از مراحل تکمیل واحدها باقی نمانده و در کل کشور تنها 80 هزار واحد ناتمام باقی مانده اند.

وی در مورد وضعیت مسکن مهر پردیس بیان داشت: از این پروژه 60 هزار واحد تکمیل و حدود 20 تا 22 هزار واحد باقی مانده است. طبق اظهارات وی ساخت واحدهای باقی مانده از طریق تسهیلات بانکی و هزینه های نقدی مردم صورت می گیرد. در واقع بانک مسکن به متقاضیان 40 میلیون تومان وام می دهد و باقی مانده را خود فرد باید فراهم نماید. وی افزود تامین اعتبارات برای زیرساخت ها از جمله نیاز ضروری مسکن مهر پردیس است.

بخوانید!  قبل از خرید زمین های شبهه دار حتما مشورت کنید!

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مورد افزایش قیمت مسکن و دستمزدها تاکید نمود: قیمت مسکن مهر تاکنون افزایشی نداشته و ما مقاومت می کنیم. وی به ارزش افزوده مسکن مهر که برای متقاضیان تعیین شده اشاره نمود و گفت: خوشبختانه این ارزش افزوده قابل توجه بوده و باعث شده برخی مردم از واحدهای بدون متقاضی نیز استقبال کنند.