آموزش رویت

ساختمانچی

یکی از اصلی ترین لوازمی که در سیم کشی ساختمان برای حفاظت از سیم‌ها و کابل‌ها در برابر آسیب دیدگی استفاده می شود و باعث می شود کابل ها و سیم ها از نظم بهتری برخوردار باشند، انواع لوله‌ برق است.

بهترین لوله‌ های برق در سایز و ابعاد مختلف، توسط مجموعه آسمان سمنان تولید و عرضه می شود و شما می توانید بسته به نیاز خود آن ها را خریداری نمایید.

این مجموعه به عنوان برترین تولیدکننده لوله برق قصد دارد شما را با بهترین محصولات تولیدی خود آشنا نماید و نکاتی که در انتخاب لوله برق به شما کمک می کند را بیان کند. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

برترین انواع لوله برق

انواع لوله‌ برق تولیدی آسمان سمنان به شرح زیر است که با بهترین مواد اولیه تولید می شود و به قیمت کارخانه به فروش می رسد.

  • لوله خم سرد (upvc)
  • لوله خم گرم (pvc)
  • پی وی سی نسوز
  • لوله پلی آمید
  • لوله خرطومی pvc نسوز
  • لوله خرطومی پلی آمید

آشنایی با کاربرد انواع لوله برق خم سرد و خم گرم

لوله خم سرد در اصل همان لوله upvc و لوله خم گرم در اصل همان لوله pvc است که از مواد مختلفی تولید شده اند. عمده تفاوت این دو محصول در نوع استفاده و کاربردشان است.

در تولید لوله خم گرم از مواد پی وی سی استفاده می شود که باعث می شود لوله خاصیت انعطاف پذیری کمتری داشته باشد. به این صورت که ابتدا باید لوله حرارت داده شود سپس توسط دستگاه، عمل خم شدن صورت بگیرد، در غیر این صورت ممکن است لوله شکسته شود.

لوله های UPVC که معمولا از آن ها برای محافظت از سیم ها و کابل ها مورد استفاده می شود، کاربرد بیشتری نسبت به لوله خم گرم دارند. این نوع لوله برعکس لوله خم گرم، قابلیت خم شدن بدون استفاده از حرارت را دارند و با استفاده از فنرهای مخصوصی می تواند آن ها را در هر زاویه خم کرد.

تمامی این محصولات در شرکت آسمان سمنان از استحکام بالایی در برابر مواد شیمیایی، روغن، اسیدها و بازها برخوردارند.

عکس مجموعه آسمان سمنان، بورس فروش انواع لوله برق در کشور

مزایای استفاده از لوله پی وی سی نسوز

بهترین لوله تولیدی شرکت آسمان سمنان، لوله pvc نسوز آریا پلیمر سمنان است که به علت خاصیت نسوز بودن، کاربرد بسیاری دارد.

این محصول از بهترین مواد اولیه پی وی سی تولید می شود و در مقایسه با دیگر انواع لوله برق، قیمتی مقرون به صرفه دارد. از جمله بارزترین کاربردهای این لوله عبارتند از:

  • مقاومت بالا در برابر حرارت و اتش سوزی
  • اتصال لوله و قطعات آن بسیار آسان تر و سریع تر از سایر لوله ها انجام می شود.
  • در نصب روکار احتیاجی به رنگ آمیزی ندارند.
  • این لوله نارسانا است، از این رو در برابر فعالیت های الکتروشیمیایی که در اثر نمک ها و اسیدها ایجاد می شوند مقاومت بالایی دارد.
  • این لوله تا دمای ۱۴۰ درجه فارنهایت در برابر مواد شیمیایی مقاومت می کند و فشارهای بالا را بدون ترک خوردگی تحمل می نماید.

آشنایی با لوله برق پلی آمید

از جمله لوله هایی که جزو پرکاربردترین لوله ها تولیدی در صنعت برق ساختمان هستند لوله برق پلی آمید است که در کارهای برقی مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند به عنوان عایق و روکش سیم های برق به کار گرفته شود. در هر مکانی که از انرژی برق استفاده می‌شود لوله پلی آمید در آنجا کاربرد خواهد داشت.

انواع لوله برق و لوله برق پلی آمید

لوله برق پلی آمید یکی از انواع مختلف لوله های برق می باشد. لوله های برق دارای انواع گوناگونی مانند لوله های برق  pvc و upvc لوله های برق پلی اتیلن می باشند.

لوله پلی آمید یکی از پرکاربردترین لوله های برق بوده که می ‌تواند در جنس های پلاستیکی و فلزی تولید و به فروش برسد.  تفاوتی که لوله پلی آمید با دیگر لوله های برق دارد شامل تفاوت در جنس مواد به کار رفته در آن، مقاومت در برابر تغییرات دمایی، آتش و رطوبت می باشد.

لوله برق خرطومی

یکی دیگر از برترین تولیدات شرکت  آسمان سمنان، لوله خرطومی است که در دو نوع خرطومی نسوز و خرطومی پلی آمید تولید می شوند.

لوله خرطومی نوعی لوله برقی است که بدنه ای خرطومی شکل دارد به همین دلیل دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد، از این لوله ها جهت گذر دادن سیم ها و کابل های برق در مسیرهای پرپیچ و خم و محل هایی که امکان به کار بردن لوله های فولادی وجود ندارد استفاده می شود.

این لوله ها وظیفه دارند از سیم ها محافظت کنند و از صدمه دیدن آن ها در برابر تماس مستقیم افراد یا ضربات فیزیکی جلوگیری کنند.

سفارش برترین انواع لوله برق آسمان سمنان

اگر قصد خرید و تهیه انواع مدل های لوله برق را دارید می توانید همین اکنون وارد فروشگاه سایت ما شوید و محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت از ما خریداری نمایید. همچنین می توانید جهت پرسش سوالات خود، از طریق شماره های تماس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

آدرس نمایندگی: شادآباد – بازار پارسیان – بلوک بهمن – پلاک 173
دفتر نمایندگی: 02166673565
کارشناس فروش: 09129516971
شبکه اجتماعی: https://www.instagram.com/aseman_semnan/