آموزش رویت

ساختمانچی

گروه صنعتی  آجرهای ماندگار سهیل تولید کننده آجر نسوز نما سال1376 در شهرک صنعتی شمس آباد افتتاح گردید. با عرضه محصولات مرغوب در بازار و با توجه به حجم درخواست های داخلی و خارجی هم اکنون این کارخانه با ظرفیت تولید بیش از 50000 تن آجرنسوز نما در سال مشغول به فعالیت می باشد.

سهیل، جلوه ای ماندگار

واحد آزمایشگاهی گروه صنعتی آجرهای ماندگار سهیل یکی از مجهز ترین آزمایشگاه های سرامیک را در اختیار دارد.

در این واحد محصولات تولیدی تحت آزمایش های گوناگون با توجه به کاربرد آن قرار می گیرد، میزان استحکام فشاری، خمشی، تست یخ زدگی و شوک های حرارتی به منظور سنجش میزان مقاومت آجرنسوز در مقابل تغییرات دمایی، تست شوره زدگی و میزان جذب آب محصولات و بر اساس استانداردهای تعریف شده ملی و یا بر اساس مشخصات مورد درخواست مشتری کنترل می شود و در صورت مطابقت با فاکتورهای استاندارد ملی و جهانی به واحد بسته بندی منتقل می شود.

برخی از تولیدات شناخته شده آجرنسوز سهیل

آجر شاموتی به دلیل استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب دما بالا و فرایند شاموت سازی و پخت در دمای بالا دارای استحکام فشاری بسیار بالا و همچنین درصد نمک های محلول بسیار پایین و مقاومت به یخ زدگی بسیار خوبی می باشد.

این نوع آجر نسوز بدلیل خصوصیات ذکر شده قابل مقایسه با هیچ نوعی از آجرهای نسوز ساختمانی نبوده و دارای رنگ منحصر به فرد و کیفیت بی نظیری می باشد که در دو طیف رنگی کم رنگ و پرتقالی تولید می شود.

آجرهای رستیک بر گرفته از طرح های آجرهای سنتی دارای طیف رنگی متنوع و طبیعی متناسب با روح و فضای محیط های دارای معماری اصیل می باشد اشاره نمود.

استفاده از این آجر نسوز در محیط های نماهای داخلی و خارجی موجب ایجادفضایی خاص و اصیل شده و بدلیل استفاده از روش تولید منحصر بفرد با هیچ یک از محصولات مشابه قابل مقایسه نیست. این محصول به روش دست ساز هم تولید می شود.

آجر نسوز قرمز یا همان آجر سمیرم در مناطق ساحلی و گرم و هماهنگی مناسبی با این فضاها و همچنین ترکیب طیف رنگی قهوه ای و نارنجی هماهنگی مناسبی با عناصر چوبی به وجود می آورد که از دیگر تولیدات جذاب سهیل می باشد.

آجرنسوز سفید و طوسی با توجه به نیاز مشتریان تولید می شوند که آجر نسوز طوسی تولیدی دارای رنگ خاصی بوده و از استحکام فوق العاده ای برخوردار است. قابلیت لک پذیری بسیار کم و مقاومت بسیار خوب در مقابل عوامل شیمیایی و اسیدی از خصوصیات دیگر این نوع آجرها می باشد.

عکس افتخار ماست كه كيفيت مهم ترين كالای ماست!

آجر نسوز ترکیبی سهیل آجری خاص که با روش منحصر بفرد در کارخانه آجر نسوز سهیل تولید می شود، این محصول پس از نصب تصویری از چوب را تداعی می کند. تلفیق این محصول با چوب در نمای ساختمان ترکیبی بسیار زیبا ایجاد می کند که از مزایای آجر نسوز ترکیبی سهیل می باشد.

زیبایی و استحکام بالای آجرهای نسوز  ترکیبی سهیل آن را به یکی از مرغوب ترین و محبوب ترین محصولات شرکت آجرهای ماندگار سهیل تبدیل کرده است.

آجر نسوز رندوم این محصول از ترکیبات خاک در صنعت آجر نسوز بدست می آید که با فناوری منحصر بفرد در کارخانه آجر نسوز سهیل تولید می شود. آجر رندوم مارون به دلیل مرغوبیت کالا، زیبایی و تنوع رنگی بالا نزد مشتریان بسیار محبوبیت کسب کرده است.

اجرای این آجرنسوز در نما بسیار ساده و جلوه ای ویژه به نمای ساختمان می بخشد. از این آجرنسوز در طراحی دکوراسیون داخلی، لابی ساختمان و … استفاده می شود.

آجر نسوز نسکافه ای سهیل دارای ترکیب رنگی فوق العاده زیبا و مناسب جهت نماهایی می باشد که در طراحی آن ها از رنگ های روشن استفاده شده است. استفاده از این آجرنسوز در فضای سبز و تلفیق رنگی آن با گیاهان، زیبایی خاصی به نمای ساختمان می بخشد.

این آجرنسوز در فضاهای داخلی بسیار کاربرد دارد و همخوانی آن با رنگ های محیط آن را به یکی از پر طرفدارترین محصولات شرکت آجرهای ماندگار سهیل تبدیل کرده است.

به منظور حفظ وارتقاء کیفیت محصولات تولیدی این شرکت از سال 1380 اقدام به برقراری سیستم مدیریت کنترل کیفیت ایزو 9001 در مجموعه شرکت نموده و در این راستا موفق به برقراری سیستم رضایت مندی مشتریان ایزو 10004 و همچنین دریافت گواهی نامه های CE جهت محصولات تولیدی خود شده است.

عکس افتخار ماست كه كيفيت مهم ترين كالای ماست!

گروه صنعتی  آجرهای ماندگار سهیل مأموریت دارد تا با استفاده از دانش، تجربه ارزشمند و سوابق درخشان خود در حوزه عملیات تولید انواع آجرهای نسوز نما و با امکانات ارایه مشاوره در طراحی و معرفی تیم های مجرب اجرا با اتکاء بر نیروی انسانی متخصص و توانمند، ضمن حفظ کیفیت با رعایت بر هزینه مناسب تولید در راستای تأمین رضایت مشتریان گام برداشته و تلاش و همت خود را بر آن گذاشته تا به عنوان یک شرکت تولید کننده ایرانی در عرصه کسب و کار همواره به تولیدات محصولات جدید و با کیفیت در راستای اعتلای مزیت رقابتی با رویکرد ارزش محوری برای مشتریان و ذی نفعان شرکت بهترین خدمات را با محصولات خویش در دسترس آنان قرار دهد.

در همین راستا گروه صنعتی آجرهای ماندگار سهیل موفق به کسب مقام برتر متنوع ترین محصولات آجر نسوز نما در سال های 1399 و 1400 از نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان گردیده است.

گروه صنعتی آجرهای ماندگار سهیل بر آن است تا خاص ترین در عرصه تولید آجرهای نسوز در صنعت ساختمان در کشور باشد در چشم انداز گروه صنعتی آجرهای ماندگار سهیل نوآوری و خلاقیت با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا همواره مدنظر بوده و سعی می نماید تا برای تولید خاص ترین و بهترین محصولات جزو پیشروان آن باشد.

اعتلای نام ایران در عرصه بین المللی همواره جزو رسالت شرکت بوده و صادرات جزو برنامه های اصلی شرکت می باشد. پیرو موفقیت های گروه صنعتی آجرهای ماندگار سهیل در صادرات محصولات خود  به کشورهای حوزه خلیج فارس و قاره پهناور آسیا، بر آن است تا دامنه گسترش صادرات خود را به کشورهای اروپایی نیز افزایش دهد.