آموزش رویت

ساختمانچی

مجموعه دکتر تامین گزارشی از آمار و ارقام مربوط به روند فعالیت خود و کاربران صنعت ساختمان در سال 1400 منتشر کرده است.

دکترتامین اولین سامانه هوشمند تجهیزات و مصالح ساختمانی در ایران است که صفر تا صد تجهیزات ساختمانی را در سراسر کشور تامین کرده و از ابتدا تا انتهای پروژه تیم مهندسی را همراهی می‌کند.در این مطلب چکیده‌ای از گزارش را برای شما آماده شده است.

دکترتامین فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده و به روش آنلاین و حضوری تجهیزات و مصالح ساختمانی را به مخاطبین این حوزه ارائه می‌کند. جهت تسریع در ارسال بار به سراسر کشور، هم اکنون این شرکت در 11 شهر ایران فعالیت دارد.

چسب سنگ دوجزئی مگاپوکسی و 3 مدل چسب متفاوت از پربازدیدترین محصولات بین کاربران این حوزه بوده و همین‌طور از بین تجهیزات ساختمانی، دستگاه منگنه‌زن به‌عنوان پربازدیدترین محصول در این گزارش قرار گرفت.

عکس گزارش سال 1400 دکتر تامین منتشر شد!

طبق آخرین آمار گرفته شده 18595 محصول در سال 1400 داخل سایت دکترتامین قابل‌مشاهده و سفارش بوده که 1713 عدد از آن‌ در سال گذشته به لیست محصولات موجود اضافه شده است تا دکتر تامین را به یکی از جامع‌ترین فروشگاه‌های آنلاین صنعت ساختمان تبدیل کند.

همکاری با انواع برندهای شناخته شده در حوزه ساختمان برای تامین تجهیزات و مصالح موردنیاز فعالان این صنعت، دکترتامین را به اولین سامانه تجهیزات و مصالح ساختمانی در ایران تبدیل کرد.

در حال حاضر دکترتامین نماینده رسمی و مستقیم 176 برند شناخته شده محصولات ساختمانی در سراسر ایران است.

این مجموعه در گروه‌های ابزار و لوازم ساختمانی و ایمنی، تجهیزات و مصالح ساختمانی، تاسیسات مکانیکی و تهویه مطبوع، پمپ و مخازن (منبع و مخزن آب )، تاسیسات الکترونیکی و هوشمندسازی، چسب، رنگ و شیمی ساختمان، تجهیزات آشپزخانه و لوازم بهداشتی(انواع شیرآلات شودر) فعالیت می‌کند. دکتر تامین روش جدیدی از ارائه محصول و خدمات در صنعت ساختمان است که تنها در سال گذشته تعداد بیش از 5 میلیون کالا را به فروش رسانده است.

عرضه هرآنچه مربوط به صنعت ساختمان است دکترتامین را به یکی از سایت‌های پربازدید در این زمینه تبدیل کرده است،  استقبال از سایت دکترتامین مختص آقایان نبوده و 34 درصد از بازدیدها توسط خانم‌ها صورت‌گرفته است.

عکس گزارش سال 1400 دکتر تامین منتشر شد!

در دکترتامین علاوه بر جستجوی کامل‌ تجهیزات و مصالح ساختمانی می‌توانید مشاوره رایگان با کارشناسان این مجموعه داشته باشید.

این مجموعه در راستای ایجاد فضایی برای ارائه خدمات به‌صورت ساده، سریع و ارزان تلاش می‌کند. مطالعه این گزارش به علاقه‌مندان فعالیت در حوزه صنعت ساخت‌وساز و بازاریابی توصیه می‌شود. گزارش کامل را اینجا بخوانید.