آموزش رویت

ساختمانچی

کفپوش طرح چوب یا همان کفپوش pvc چیزی است که به نام کفپوش در بازار شناخته می‌ شود. اگرچه هرچیزی را که سطح زمین را بتوان با آن پوشاند، نوعی کفپوش است، اما در واقع ما فقط کفپوش طرح چوب را با نام کفپوش می‌ شناسیم! کفپوشی که امروزه همگی ما با آن آشنایی زیادی داریم و در محیط‌ هایی که حضور داریم، استفاده‌های بسیاری را از آن کرده‌ ایم.

افزایش استفاده از کفپوش طرح چوب، در سال‌ های اخیر نسبت به گذشته افزایش زیادی داشته است. این به دلیل مزیت‌ های است که کفپوش‌ ها دارند. کفپوش‌ ها به نسبت دیگر انواع پارکت، بسیار کاربردی‌ تر و مناسب‌ تر هستند. همچنین از آن‌ ها در محیط‌ های بسیاری نیز می‌ توان استفاده کرد. در ادامه مواردی دیگر از این مزیت‌ ها را بیان می‌ کنیم.

در صورتی که قصد خرید کفپوش را دارید، این مقاله به شما کمک خواهد کرد، پس آن را از دست ندهید. در این مقاله اطلاعات مربوط به کفپوش طرح چوب را برای شما بیان می‌ کنیم. ضمنا از کاربردها و ویژگی‌ های آن‌ ها برای شما نکاتی را عنوان می‌ کنیم. امید است که این مقاله برای شما مفید واقع گردد.

مهم‌ ترین ویژگی‌ های کفپوش pvc طرح چوب

  1. استفاده از طرح‌ و رنگ‌های متنوع و جذاب
  2. روح بخشیدن به محیط
  3. زیبایی نسبت به سایر انواع کفپوش
  4. دوام و ماندگاری بالا
  5. افت کیفیت بسیار کم
  6. قیمت بسیار مناسب نسبت به انواع دیگر کفپوش
  7. نصب بسیار آسان کفپوش در محیط مورد نظر
  8. مقاومت در برابر سرما و گرما
  9. امکان ست کردن کفپوش خانه با دیگر وسایل در منزل
  10. تنوع در ابعاد و اشکال و ضخامت‌های مختلف
  11. مقاوم در برابر خراشیدگی و لک افتادگی
  12. عدم پوسیدگی، خمیدگی و ترک خوردگی
  13. کیفیت رنگ بالا و عدم رنگ پریدگی
  14. مقاوم دربرابر حشرات و خوردگی توسط آن‌ها
  15. ایمنی بالا و مقاومت دربرابر آتش گرفتگی
  16. نظافت بسیار ساده و راحت
  17. قابلیت ترمیم پذیری
  18. تعمیرات ارزان قیمت
  19. نگهداری آسان و بدون دردسر
  20. بدون تغییر در محیط‌های مرطوب
  21. عدم تفاوت ظاهری با پارکت‌های چوبی
  22. عدم لیز بودن و سرخوردگی بر روی این کفپوش‌ها
  23. سبک بودن و دارای حجم کم
  24. مقاومت در برابر اسید و باز
  25. استفاده از اجزای یکپارچه و بدون درز

عکس گامان تزیین جاوید، ارائه دهنده جدیدترین مدل های کفپوش طرح چوب

کاربردهای کفپوش پی وی سی طرح چوب

  1. استفاده در حیاط منازل و حتی پارک‌ ها
  2. کاربرد در معماری داخلی منزل
  3. قابل استفاده در شرکت‌ ها و مکان‌ های تجاری و اداری
  4. مورد استفاده در موسسات آموزشی و مدارس
  5. بهره‌ برداری از آن در پشت بام و محیط‌ های سرباز
  6. مناسب برای اطراف استخر و محیط‌ های مرطوب و سُر
  7. استفاده برای ساخت و ساز روف گاردن و محوطه سازی
  8. مناسب استفاده در آرایشگاه‌ ها و سالن‌ های زیبایی

انواع کفپوش pvc

کفپوش‌ های پی وی سی در انواع مختلفی تولید و استفاده می‌ شود. دو دسته از این نوع کفپوش‌ ها، تایلی و رولی است. ضمنا این کفپوش‌ ها ضخامت‌ های متفاوتی نیز دارند. این ضخامت از 0.6 تا 2 میلی‌ متر متغیر است و با توجه به نیاز و استفاده افراد، انتخاب می‌ شود.

استفاده از انواع مختلف کفپوش pvc

همچنین این کفپوش‌ ها که به نام کفپوش طرح پارکت نیز شناخته می‌ شوند، مارک‌ های متنوع و متعددی دارند. برای شناخت و استفاده از این مارک‌ ها لازم است تا نسبت به آن‌ ها آگاهی کافی را داشته باشید. پس از آن‌ که با خواندن این مقاله نیاز خود را شناسایی کردید، می‌ توانید مارک مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

کفپوش طرح چوب آنتی باکتریال

کفپوش‌ های آنتی باکتریال دارای یون‌های نقره‌ای هستند که نقش آنتی باکتریال را بازی می‌کنند. این یون‌ها با از بین بردن باکتری به صورت دائمی، گزینه‌های بسیار مناسبی برای محیط‌های بهداشتی هستند. محیط‌هایی که نیاز به تمیزی و بهداشت دارند، با استفاده از این محصول، بسیار راحت می‌شوند.

دیگر نیاز به استفاده از مواد پاک کننده و ضدباکتری نیست. همچنین در محیط‌ های شلوغ و آلوده با استفاده از این محصول می‌ توان سلامت افراد را تضمین کرد.

بیمارستان‌ ها، آزمایشگاه‌ ها، داروخانه‌ ها، مطب پزشک و دندان‌ پزشک، اتاق عمل و بی‌ هوشی، درمانگاه‌ ها و محیط‌ های درمانی دیگر، از جمله این موارد هستند. در صورتی که می‌خواهید در این محیط‌ ها از شر آلودگی راحت باشید، این کفپوش‌ طرح پارکت، می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

نکاتی برای نصب کفپوش طرح چوب

برای نصب انواع کفپوش، لازم است تا نکاتی را درباره آن بدانیم. مانند هرکار حرفه‌ ای دیگری، این کار نیز نیازمند متخصص است. برای این کار بهتر است تا از نیروی فنی و متخصص این موضوع کمک بگیرید اما در صورتی که می‌خواهید تا این کار توسط خودتان صورت بگیرد، به برخی از نکات توجه کنید:

  1. حتما زیرسازی کنید و پیش از شروع کار سطح را صاف کنید.
  2. سطح زیرین کار را در دو جهت عمودی بالا به پایین و چب به راست، تراز کنید.
  3. عجله نکنید و با صبر و حوصله کار را انجام دهید.
  4. در صورتی که کفپوش طرح‌ دار است، دقت عمل بیشتری به خرج دهید تا طرح خراب نشود.
  5. در صورتی که در حال ساخت و ساز مکان هستید، پس از پایان کار، نصب کفپوش را آغاز کنید.
  6. با چسب 8888 پارس یا چسب 8000 خمیری کفپوش‌ ها را بچسبانید.
  7. از آن‌ جایی که معمولا کفپوش را به لایه زیرین منگنه یا میخ می‌ کنند، جنس لایه زیرین مهم است. باید از جنسی باشد که بتوان کفپوش را به آن متصل کرد.

نکاتی برای نصب کفپوش

نکات پایانی مقاله

همان‌ طور که دیدید، این روزها کاربرد کفپوش طرح چوب بسیار افزایش یافته است. این نوع از کفپوش، در حال جایگزین شدن برای انواع پارکت و سرامیک است. اگر به دنبال این هستید که محیطی را در منزل یا محل کار خود، با نوعی از کفپوش بپوشانید، می‌ توانید از این نوع محصول استفاده کنید.

این محصول با داشتن مزایا و نکات مثبت بسیار، انتخاب بسیار مناسبی برای بیشتر نیازها است. داشتن تنوع رنگی و رنگ‌های بسیار زیبا در کفپوش طرح چوب، یکی از مهم‌ترین مواردی است که باعث استقبال شدید از این محصول شده است. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با انواع کفپوش به سایت https://gamantj.com/flooring-types سر بزنید.

سعی کردیم نکات و ویژگی‌ های متفاوتی در این باره بیان کنیم تا شما را با این محصول آشنا کنیم و بتوانید محصول مورد نظر خود را به سادگی انتخاب کرده و خریداری نمایید. امید است با خواندن این مقاله نکات لازم را دریافته باشید برای خرید کفپوش شما می توانید به وبسایت شرکت گامان تزئین جاوید مراجعه کنید.