آموزش رویت

ساختمانچی

 کارخانه آجر نماچین یکی از شرکت های ممتاز و موفق در زمینه تولید انواع محصولات آجر نما و مصالح ساختمانی از جمله آجرنما خشک، نسوز، شیلی و غیره می باشد.

این شرکت از تکنولوژی های به روز دنیا در جهت تولید محصولات متنوع و با کیفیت بالا از جمله آجر نمای خشک، نسوز، آنتیک و شیلی استفاده می کند. نماچین توانسته پاسخگوی نیازهای مختلف مشتریان باشد.  

آجر نماچین با به کارگیری و استخدام نیروی متخصص و هم چنین مدرن ترین و با کیفیت ترین دستگاه ها و تجهیزات توانست تا حدود زیادی نیاز مشتریان را در صنعت ساختمان تامین کند و مشتریان زیادی را به خود جذب نماید.

در این مقاله قصد داریم شما را با گروه کارخانجات نماچین آشنا کنیم و محصولات با کیفیت و خدمات این مجموعه را به شما معرفی نماییم. با ساختمانچی همراه باشید.

تاریخچه شرکت آجر نماچین

کارخانه آجر فعال در زمینه تولید انواع محصولات آجر نما و مصالح ساختمانی می باشد و فعالیت خود را از سال 1370 آغاز نموده است. این شرکت در زمینی به وسعت 100000 متر مربع در اصفهان واقع در کیلومتر 6 جاده حبیب آباد، با زیربنای بیش از 17000 متر مربع، موفق به اخذ پروانه بهره برداری از اداره کل صنایع گردید.

شرکت آجر نماچین هم اکنون با به کارگیری بهترین و با کیفیت‌ ترین دستگاه ها و تجهیزات به روز و با بهره مندی از کادر فنی متخصص و پشتوانه 50 سال تجربه در تولید آجر توانست کلیه نیازهای مشتریان خود در زمینه صنعت ساختمان را تامین کند و به جایگاه والایی برسد.

بخش های مختلف این شرکت از جمله بخش تولیدی، انبارداری، اداری، مالی و رفاهی که در کارخانه آجر نماچین واقع هستند به صورت مستمر و نظام مند فعالیت می کنند. هدف آن ها ارائه بهترین خدمات و توسعه زیر ساخت های عمرانی کشور می باشد.

شرکت آجر نماچین با بهره مندی از تجربه فراوان و ارزشمند در زمینه تولید انواع محصولات آجری، توانست خط تولید اتوماتیک آجر با کوره های پخت تونلی، کوره های پخت سریع و افزایش ظرفیت تولید اسمی تولید محصولات ساختمانی تا 3،000،000 متر مربع در سال که افزون بر 500 نوع آجر نما، تایل و کف فرش می باشد را راه اندازی کند.

این مجموعه با توسعه و ارتقا هر یک از شاخه های مدیریتی شامل مدیریت تولید، بازرگانی، حسابداری، خدمات مهندسی، کنترل کیفیت و تحقیقات و توسعه (R&D)، توانمندی ها و افتخارات این مجموعه را گسترش داده است.

نماچین

مهم ترین اهداف شرکت آجر نماچین

  • تعهد به بهبود مستمر کلیه فرایندها، فعالیت ها، روش ها، خدمات و محصولات تولیدی
  • افزایش رضایت مندی مشتریان و ذینفعان با در نظرگرفتن منافع متقابل
  • موفقیت در برندسازی تحت پوشش عملکرد صداقت محور
  • داشتن ارتباطات تجاری معتبر، قابل اعتماد و استثنایی
  • افزایش ارتقاء دانش فنی و علمی کارکنان و افزایش اعتبار حرفه ای شرکت
  • توسعه نمایندگی های داخلی و خارجی
  • تمرکز بر اجرای پروژه های دانش بنیان بر اساس نیاز کشور
  • افزایش درصد سودآوری
  • ایجاد پویایی اقتصادی و تجاری در شرکت
  • افزایش میزان فروش
  • افزایش ارزش دارایی شرکت

مشخصات و ویژگی های محصولات تولیدی شرکت آجرنما چین

  • به کارگیری مدرن ترین فناوری و تکنولوژی روز دنیا
  • استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت
  • مقاوم در برابر سایش و پوسته پوسته شدن
  • قابلیت جذب آب پایین محصولات تولیدی
  • افزایش مقاومت آجرها در برابر تغییرات جوی و اقلیمی
  • مقاومت فشاری و ساختاری بالا
  • جلوگیری از ایجاد حفره یا آلونک در آجرهای تولیدشده

محصولات شرکت آجر نماچین

آجر دارای ویژگی هایی مثل مقاومت بالا، ظاهر زیبا و دیگر ویژگی هایی است که منحصرا در ذات آن پنهان است. به همین دلیل در صنعت ساختمان بسیار پر کاربرد می باشد و توانسته جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد.

از زمان های گذشته تا به امروز، آجرکاری در نماهای خارجی و داخلی ساختمان ها، منازل مسکونی و بناهای صنعتی، بسیار مورد پسند افراد بوده است.

با بهره مندی از ویژگی های منحصر به فرد آجر شگفت انگیزترین بناها را می توان خلق کرد. از نظر مهندسی و معماری نیز، جلوه های زیبا و الگوهای بی نظیری را می توان بوسیله آجر به وجود آورد.

شرکت آجر نماچین با داشتن مهارت و پشتکار قوی، همچنین به کمک کارکنان مجرب و متعهد و بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا، در زمینه تولید انواع محصولات و مصالح ساختمانی فعال می باشد.

آجرنما، آجر تایل، آجر خشک، آجر نسوز، آجرشیلی، آجر رنگدانه و آجر کف فرش و… از جمله محصولات تولیدی شرکت آجر نماچین هستند و در ابعاد و رنگ های متنوع تولید و به مشتریان عرضه می گردند.

کارخانه نماچین

آجرنما

در صنعت ساخت و ساز، اولین گزینه برای اجرای پروژه ها، آجرنما می باشد. آجرهای نما در واقع در دو گروه تقسیم می شوند. گروه اول را به عنوان آجر ساختمانی و دیوار سازی می توان استفاده کرد و از این رو با ضخامت زیادی تولید می شوند.

گروه دوم برای ساخت دیوارها، نماهای خارجی و داخلی تولید می شوند. ضخامت آن ها کم تر از گروه اول می باشد ولی آجرنماهای هر دو گروه از استحکام و مقاومت بالایی برخوردارند.

بخوانید!  کاربرد فوم بتن در صنعت ساختمان

آجرنما مقاومت حرارتی بالایی دارد و از آن می توان در کوره ‌ها و عایق ‌کاری صنعتی استفاده کرد. آجرنما از خاک هایی استفاده می کند که در دمای بالا پخت می شوند. به خاطر عناصری مانند سیلیس و آلومین در مواد اولیه آجر نما و عناصر فلزی متنوع در خاک، می تواند تنوع رنگ بسیار گسترده ای را به وجود آورد.

تنوع رنگ آجر نما شامل آجر قرمز، آجر زرد، آجر مشکی، آجر سفید و دیگر ترکیبات رنگی متنوع می باشد. با استفاده از این رنگ ها می توان طیف وسیعی از طرح و رنگ در نمای ساختمان و فضاهای داخلی بوجود آورد و آثار بی نظیر و چشم نوازی را ایجاد کرد.

آجر خشک، آجر نسوز، آجرهای آنتیک و رستیک، آجر شیلی و آجر تایل، همه در دسته آجرنما قرار دارند. از آن ها می توان در طراحی نماهای داخلی و خارجی ساختمان ها استفاده می شود.

آجرنما نماچین

انواع آجر نما

آجرنما خشک

یکی از مزایای استفاده از آجرنمای خشک در صنعت ساختمان، این است که می توان آجرها را بدون نیاز به ملات به یکدیگر متصل کرد و به جای ملات از تجهیزات فلزی مانند ریل استفاده کرد. نمونه آن استفاده از چهارچوب های فلزی می باشد که خود قالب و الگوی اجرای نما محسوب می شوند.

برای اجرای نما با استفاده از آجر خشک نیازی نیست سطح دیوار موجود را برداشت و می توان مستقیماً بر روی دیوار آن را اجرا کرد. بنابراین پس از اجرای این سیستم ضایعات و زباله های ساختمانی تولید نمی شود و همچنین بدون ایجاد سر و صدا می باشد.

آجرنما نسوز

آجر نسوز نما عمر بسیار بالا و ماندگاری دراز مدت دارد و به همین دلیل از با کیفیت ترین مصالح ساختمانی در طراحی نمای ساختمان ها می باشد و شرکت آجر نماچین در جهت تامین نیازهای بازارهای داخلی، اقدام به تولید آجر نسوز در طرح ها و رنگ های متنوع نموده است.

ویژگی های آجرنما نسوز آجرنماچین
  • مقام و ماندگار در برابر فرسایش، سرما و گرما
  • مقاومت بالا در برابر ضربات و فشارهای وارده
  • طیف رنگ های مختلف و بسیار متنوع
  • تنوع بالا در اندازه و سایز آن ها
  • قابلیت جذب آب پایین
  • بدون پارگی و شکستگی
آجرهای آنتیک و رستیک

آجرهای آنتیک و رستیک آجرهای رنگدانه دار هستند که دارا رنگ بندی بسیار متنوع و خاص می باشند. با به کارگیری آجر رنگدانه دار نماچین در صنعت ساختمان، نماهای بسیار جذاب و منحصر به فرد را می توان ایجاد کرد.

در این آجر از خاک های معدنی با فرمولاسیون دقیق استفاده می شود و هیچ گونه رنگ مصنوعی به ترکیب آن اضافه نمی شود و تنوع رنگ آجر رنگدانه دار از جمله خصوصیات طبیعی خود آجر می باشد.

به همین دلیل با گذشت زمان رنگ آن ها تغییر نمی کند و هیچ گونه رنگ پریدگی در اثر عوامل جوی مختلف از جمله تابش خورشید و عوامل جوی دیگر پیدا نمی ‌کنند.

آجرهای رنگدانه دار شرکت آجر نماچین به گونه ای تولید می شوند که می توانند پاسخگوی هر نوع سلیقه ای باشند و در نتیجه قدرت انتخاب مشتریان افزایش می یابد و به همین دلیل طرفداران زیادی در بین مشتریان دارد.

شرکت نماچین
آجر شیلی

طبق نتایج حاصل از انجام آزمایش های فراوان متخصصین، می توان با ترکیب سنگ رسوبی و معدنی به نام شیل،‌‌ محصولات با کیفیت بی نظیری را تولید کرد. دستیابی به این نتایج موجب شد تا در تولید محصولات آجری از خاک سنگ استفاده شود.

در ساخت آجرهای شیلی، از پودر رنگ شیل استفاده می ‌شود. شیل سنگی است که به راحتی ورقه ورقه می ‌شود، یا به عبارتی در امتداد سطوح معینی می شکند. با تغییر مقدار سدیم، پتاسیم، کلریت و AL2O3 در معادن مختلف، آجر نمای تولیدشده از این سنگ نیز رنگ‌ های مختلفی پیدا می‌ کند.

آجرهای شیلی، به دلیل استفاده از خاک سنگ در مواد اولیه آن، دارای کیفیتی بسیار نزدیک به سنگ از لحاظ استحکام و مقاومت در برابر دود، گرد و غبار و صدماتمی باشد، همچنین ذات گرم و سنتی خود را نیز حفظ می نماید.

آجر نمای حاصل از پخت شیل، مشکلات آجرنما نسوز سنتی که از خاک رس تهیه می ‌شود، مانند مقاومت پایین، جذب آب بالا و تغییر رنگ نامناسب که آثار نامطلوبی در نمای ساختمان به وجود می آورد را نخواهد داشت. زیرا کانی‌ های شیل فاقد هرگونه رنگ های ترکیبی است و آجر نمای شیل دارای رنگ ثابت می باشد و به مرور زمان تغییر رنگ در آن ایجاد نمی شود.

این آجر مقاومت مکانیکی بالا، جذب آب مناسب جهت جلوگیری از ریزش پوسته آجرنما نسوز، مقاومت لازم در مقابل ایجاد سطح برفکی و شوره بر روی آجر نما و مقاومت در مقابل یخ زدگی در مناطق سرد سیر و پر باران کوهستانی می ‌باشد.

مهم ترین مزیت آجرهای شیلی نما چین، رنگ طبیعی آن می باشد در نتیجه رنگ این آجرها ثابت بوده و با گذشت زمان، افزایش یا کاهش دما، بارش باران و یا تابش خورشید تغییر نمی کند.

آجر شیلی نماچین
ویژگی های آجرهای شیلی آجر نماچین
  • سازگار با محیط زیست
  • فاقد هرگونه ترک خوردگی
  • مقاومت بالا در برابر جذب آلودگی
  • زیبا، بی نظیر و قابل قبول در نمای ساختمان
  • خاصیت ضد سایش بودن (آجر کف فرش)
  • کاهش چشمگیر آلودگی هوا در هنگام تولید
  • مقاومت فشاری بالا
  • قابلیت جذب آب بسیار پایین
  • مقاوم در مقابل هوای سرد و یخ زدگی
  • ضد شوره زدگی
  • عدم آسیب به خاک کشاورزی 
بخوانید!  سنگ اسپانیایی کرایون KRION

آجر تایل نماچین

آجر تایل نماچین برای استفاده در نماهای داخلی و خارجی ساختمان بسیار مناسب می باشد، زیرا ویژگی های قابل توجهی مثل ضریب انتقال حرارت پایین، که نقش عایق حرارتی و برودتی را برای ساختمان ایفا می کند، دارد.

همچنین تنوع و ثبات رنگ، ایجاد حس نوستالژیک در فضاهای مدرن و سرعت بالای اجرای استفاده از این اجر به دلیل عدم استفاده از ملات، از دیگر مزیت های آجر تایل می باشد.

شرکت آجر نماچین در راستای نیاز روز صنعت ساختمان و رضایت مندی مشتریان عزیز، توانست با بهره برداری از مواد درجه یک معادن ممتاز کشور محصولاتی متنوع تولید کند و همواره سطح کیفی آن را مطابق با استاندارهای ملی و بین المللی افزایش دهد.

آجر کف فرش

استفاده از آجر کف فرش به دلیل خصوصیات منحصر به فرد و با ارزش مثل مقاومت و ماندگاری بالا و رنگ بندی متنوع و خاص، از دیرباز تا به امروز برای خلق محوطه های بسیار زیبا و دل انگیزی بسیار مورد استقبال قرارگرفته است.

ماده اولیه آجر کف فرش سنگ شیل و یا سنگ معدن می باشد و طی مراحل شکل گیری، خشک کردن خشت و پخت در دمای بالا، تبدیل به محصولی با دوام می گردد.

آجرنمای کف فرش شرکت آجر نماچین، از مواد اولیه مرغوب، با کیفیت، مطابق با استانداردهای ملی در سایزها و رنگ های متنوع و با استفاده از مدرن ترین دستگاه های تولید آجر، زیر نظر کادر فنی و مجرب این مجموعه تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

آجر نمای نماچین
ویژگی های آجر کف فرش نماچین
  • مقاوم در برابر سایش و عبور و مرور وسایل نقلیه سنگین
  • مقاومت در برابر اسید و باز
  • عایق بودن نسبت به سرما، گرما و صدا
  • مقاوم در برابر یخ زدگی و شرایط آب و هوایی
  • مقاوم در برابر آتش و عوامل طبیعی
  • زیبایی پایدار و با دوام آجرهای کف فرش
  • تولیدشده در رنگ های متنوع
  • تولید در ابعاد کارشناسی شده برای هر نوع طراحی
  • قابلیت تولید در ابعاد مختلف (بر اساس سفارش)

افتخارات گروه کارخانجات آجر نما چین

  • دارای مجوز تحقیق و توسعه از اداره کل صنعت و معدن و تجارت
  • دریافت استاندارد درجه یک ایران
  •  دارای آزمایشگاه همکار اداره استاندارد ISO / IEC 17025
  • انتخاب به عنوان برند برتر در سال های 1389، 1390، 1391، 1392
  • دریافت گواهینامه ایزو MOODY ISO 2008-9001
  • دریافت گواهینامه ایزو ارزش برند ISO 10668
  • دستاورد های گروه کارخانجات آجر نماچین
  • تولید کننده محصول نمونه استان اصفهان در سال 1393
  • دریاف ایتاندارد مهندسی ایران
  • انتخاب به عنوان کار آفرین نمونه در سال های 1381، 1390، 1392
  • انتخاب مدیر عامل کارخانه به عنوان نخبه ممتاز صنعت و معدن
  • واحد نمونه استاندارد در سال های 1387 و 1392
  • انتخاب به عناون واحد نمونه صنعت و معدن استان اصفهان از طرف سازمان صنعت و معدن در سال 1390

کلام پایانی

آجر نماچین یکی از معروف ترین شرکت ها در زمینه تولید انواع مختلف آجرنما و محصولات ساختمانی می باشد. محصولات این شرکت همگی با رعایت قوانین و استانداردهای مربوطه تولید می شوند و از کیفیت و زیبایی بی نظیری برخوردار می باشند. 

محصولات تولیدی این شرکت شامل انواع آجرنمای خشک، آجر شیلی، آنتیک، رنگدانه دارد و غیره می باشد و از تنوع بالایی برخوردار بود و پاسخگوی نیازها و سلیقه های مختلف مشتریان می باشد.

در این مقاله سعی کردم شما را با شرکت آجرنماچین آشنا کرده و محصولات مختلف و مشخصات منحصر به فرد آن ها را معرفی کنیم. امیدواریم مطالب فوق برای شما مفید باشد.

سوالات متداول

محصولات تولیدی آجر نماچین چه خصوصیاتی دارند؟

به کارگیری مدرن ترین فناوری و تکنولوژی روز دنیا، استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت، مقاوم در برابر سایش و پوسته پوسته شدن، قابلیت جذب آب پایین محصولات تولیدی، افزایش مقاومت آجرها در برابر تغییرات جوی و اقلیمی، مقاومت فشاری و ساختاری بالا، جلوگیری از ایجاد حفره یا آلونک در آجرهای تولید شده

چه انواعی از آجرنما توسط شرکت آجر نماچین تولید می شود؟

خشک، آنتیک، نسوز، شیلی، آجر کف فرش و تایل

آجر های شیلی شرکت آجر نماچین چه خصوصیاتی دارند؟

سازگار با محیط زیست، فاقد هرگونه ترک خوردگی، مقاومت بالا در برابر جذب آلودگی، زیبا، بی نظیر و قابل قبول در نمای ساختمان، خاصیت ضد سایش بودن (آجر کف فرش)، کاهش چشمگیر آلودگی هوا در هنگام تولید، مقاومت فشاری بالا، قابلیت جذب آب بسیار پایین، مقاوم در مقابل هوای سرد و یخ زدگی، ضد شوره زدگی، عدم آسیب به خاک کشاورزی