آموزش رویت

ساختمانچی

عکس نمایشگاه صنعت ساختمان کرمانشاه 97

نمایشگاه صنعت ساختمان، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، درب وپنجره، لوله و اتصالات، شیرآلات و صنایع وابسته در تیر ماه امسال در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد. این نمایشگاه در شانزدهمین دوره برگزاری خود پذیرای فعالان و صنعتگران در حوزه صنعت ساختمان, تجهیزات وابسته و دکوراسیون داخلی خواهد بود. در نمایشگاه صنعت ساختمان کرمانشاه تولید کنندگان و بازرگانان محصولات خود را که طبق آخرین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده اند را در معرض دید عموم قرار می دهند.

نمایشگاه صنعت ساختمان، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، درب و پنجره کرمانشاه 97

از تاریخ 5 الی 8 تیر ماه

از ساعات 16 الی 21:30

هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه توانمندی ها و آخرین فناوری های حوزه ساختمان, تبادل اطلاعات, ارتقاء روابط صنعتی و معرفی کارآفرینان و فعالان این صنعت می باشد. این نمایشگاه فرصتی مناسب برای آگاه نمودن سرمایه گذاران و مصرف کنندگان می باشد.

در شانزدهمین نمایشگاه ساختمان کرمانشاه انواع مصالح ساختمانی, تاسیسات, پروفیل ها, انواع سیستم های سرمایشی و گرمایشی, انواع درب و پنجره, دیوارپوش, کفپوش, آسانسور, شیرآلات, لوله و اتصالات آن و … در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت. بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است و افراد می توانند در ساعت های اعلام شده از نمایشگاه بازدید نمایند.

محل برگزاری نمایشگاه: کرمانشاه, بلوار شهید بهشتی, پارک شاهد, محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه