آموزش رویت

ساختمانچی

عکس نمایشگاه بین المللی سنگ تهران 97

سنگ یکی از مصالح پرکاربرد و بسیار مهم در صنعت ساختمان سازی به شمار می آید. این ماده دوستدار محیط زیست با توجه به اقلیم کشور در مناطق مختلف یافت و بهره برداری می شود. دوام بسیار بالا و زیبایی سنگ آن را به مصالحی پرمصرف در صنعت ساخت و ساز تبدیل نموده که همواره معماران, پیمانکاران و سازندگان آن را در پروژه های خود مورد استفاده قرار می دهند. با توجه به معماری پایدار, صنعت سنگ به یکی از صنایع مهم و کاربردی تبدیل شده و امروزه نمایشگاه های متعددی به منظور پررنگ نمودن اهمیت این صنعت در سراسر کشور برگزار می شوند.

دهمين نمايشگاه بين المللي سنگهاي تزئيني، معدن، ماشين آلات و تجهيزات مربوطه تهران 97

از تاریخ 28 الی 31 تیر ماه

نمایشگاه بین المللی سنگ، ماشین آلات و تجهیزات مربوطه که بزرگ ترین رخداد تجاری و صنعتی در کشور محسوب می شود با حضور شرکت های مختلف داخلی و خارجی در حوزه معرفی و ارائه سنگ های تزئینی و معدنی برگزار خواهد شد. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای فعالان صنعت سنگ می باشد زیرا آنها می توانند محصولات و دستاوردهای خود را در معرض دید افراد قرار دهند و با توجه به تقاضای بازار و روند رشد این صنعت تولیدات خود را هدفمند نموده و هدایت کنند.

این نمایشگاه به منظور توسعه صنعت سنگ در داخل کشور و تلاش برای صادر نمودن آن به منظور افزایش همکاری اقتصادی داخلی و خارجی برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه اطلاعات و دانش فنی در حوزه سنگ مبادله می شود و بازدیدکنندگان با آگاهی از آنها اطلاعات خود را ارتقاء می دهند. اصلی ترین هدف برگزاری این نمایشگاه فراهم نمودن بستری مناسب برای رقابت داخلی و بین المللی و افزایش مبادلات خارجی می باشد. در نمایشگاه بین المللی صنعت سنگ آخرین تولیدات و فناوری های مربوط به حوزه سنگ در معرض دید متخصصین قرار می گیرند و فرصتی مناسب برای انتقال اطلاعات و تکنولوژی برای فعالان این صنعت فراهم خواهد شد.

بخوانید!  نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر، بهره وری و صرفه جویی, تهران 96

مکان: تهران, محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی