آموزش رویت

ساختمانچی

محصولات پوشش نانو نما امروزه در صنعت ساختمان، طرفداران زیادی را  نسبت به اوایل ورود محصولات نانو نما، یعنی حدود 10 سال پیش تا الان، پیدا کرده است. اکثر طرفداران این محصولات، قبلا با انواع جایگزین محصولات عایق بندی، سرو کار داشته اند.

محصولات پوشش نانو نما، مناسب ساختمان، از نظر کاهش هزینه ها و مزایایی که دارد، برای خیلی از افراد، مقرون به صرفه‌تر است. جهت جلوگیری از تهیه جنس های نامرغوب، جهت آبگریز کردن و مقام سازی نما، در این محتوا به راهنمای خرید محصولات پوشش نانو نما، مناسب ساختمان خواهیم پرداخت، تا کمکی به متقاضیان این محصولات در تصمیم‌گیری به سفارش، محصولات نانو نما باشد.

شایعات عجیبی در خرید محصولات نانو نما، امروزه به گوش می‌رسد. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات تهیه محصولات پوشش نانو نما؛ مناسب ساختمان، این است که بعضی از افراد، معتقد‌اند، مواد نانو نمای ساختمانی با کیفیت اصلی؛ حتی با فناوری نانو وجود ندارد. بعضی دیگر معتقد اند که بسیاری از فروشنده‌هایی که محصولات نانو نما را به فروش می‌گذارند، محصولات نانو واقعی، با کیفیت اصلی را ارائه نمی‌کنند و وعده‌هایی که بابت مزایا و ویژگی محصول داده می‌شود دروغین است.

البته این نظریه، در اوایل پیدایش محصولات نانو نما ساختمانی در ایران؛ تا حدی، درست بود. برخی از افراد سود جو قصد داشتند، با فروختن موادی مانند: رزین، مواد چسبی و پایه اکرلیک؛ به جای مواد نانو، قول مزایای مواد نانو نما را به متقاضیان می‌دادند. این مورد باعث شد که متقاضیان خیلی سخت به مواد پوشش نانو نما دست پیدا کنند و به راحتی به فروشنده های مواد نانو نما اعتماد نکنند.

عکس راهنمای تهیه محصولات پوشش نانو نما مناسب ساختمان

محصولات پوشش نانو نما در ایران

امروزه محصولات پوشش نانو نما در کشور؛ نسبت به قبل، مصرف کننده‌های زیادی پیدا کرده است، اما هنوز عده‌ای از فروشندگان این حوزه هستند که، سوءاستفاده از اعتماد مشتریان می‌کنند و محصولات رزینی، مواد چسبی و پایه اکرلیک را جای مواد نانو نما به مصرف کنندگان می‌دهند.

به گزارش تولید کنندگان پوشش نانو نما در ایران، به زودی شاهد فراگیر شدن مواد نانو نما با کیفیت اصلی در کشور مان خواهیم بود.

محصولات پوشش نانو نما، مناسب ساختمان را در ایران باید از تولید کنندگان و ارائه دهندگان معتبر تهیه کرد. توجه داشته باشید، هر شرکتی که ادعای فروش محصولات نانو نما را در ایران داشت، برای خریدی مطمئن‌تر، می‌توانید موارد زیر را از فروشنده محصولات نانو نما درخواست کنید.

  • هر فروشنده ای که دارد مواد نانو نما را ارائه می‌کند، باید بنا به درخواست مشتری تاییدیه نانو خود را به مشتری نشان دهد.
  • فروشنده‌هایی که مواد نانو نما را ارائه می‌کنند، باید از کیفیت محصولات خود مطمئن باشند و بتوانند ضمانت کیفیت محصول را به مشتریان خود بدهند.
  • فروشندگان معتبر حتما باید با توجه به نیاز مشتری، مواد مخصوص نانو نما مناسب ساختمان را ارائه کند.
  • فروشندگان معتبر، حتما باید نمونه کار‌های خود را بنا به درخواست مشتریان، نشان دهند.
  • فروشندگان معتبر محصولات نانو نما می‌بایست، مشاوره خوبی خدمت مشتریان ارائه کنند.

“محصولات نانو نما برای دو دسته از افراد، اهمیت بالایی دارد، دسته اول افرادی هستند که به کیفیت و زیبایی نمای ساختمان خود اهمیت می‌دهند و دسته دوم، مدیران پروژه های ساخت و ساز که به عنوان نمونه کار، کار حرفه ای خود را به نمایش قرار می‌دهند.

پوشش نانو نما ساختمان برای بخش های مختلف یک ساختمان و نمای آن کاربرد فراوانی دارد. از جمله کاربرد اصلی این مواد عایق کردن بخش هایی که در مقابل حرارت و رطوبت مقاومت بالایی لازم دارد.

عایق نانو نما ساختمانی برای ایجاد یک ساختمان مجهز از اهمیت بالایی برخورد دار است. خرید و قیمت محصولات نانو نما نسبت به تمام محصولات شوینده، رزینی، پاک کننده و… بسیار مقرون‌به صرفه‌تر  و مقاوم‌ تر است.”

مزایای پوشش نانو نما

پوشش نانو نما در صنعت ساختمان، مزایا و کاربرد زیادی دارد. مواد های نانو نما دارای قابلیت کشسانی بالا و خاصیت آبگریزی دارند، یعنی زمانی که یک دست از این مواد بر روی سطوح مورد نظر اجرا می‌شود، پس از مراحل اجرا،  یک لایه محافظتی بر روی سطوح نمای ساختمان شما ایجاد می‌شود، این پوشش نانو شده، خاصیت آبگریزی و ضد آب بودن را به آن می‌دهد. این مواد را می‌توان در انوع نما‌های زیر استفاده کرد:

  1. در انواع نما‌های آجری
  2. در انواع نما‌های سنگی
  3. نما سیمانی به خصوص سیمان سفید
  4. مواد نانو نما، جهت آب بندی کردن قسمت های مختلف یک ساختمان

استفاده کرد. ماندگاری مواد نانو نما بالای چند سال است. با استفاده از این مواد با کیفیت اصلی، جنس مصالح ساختمانی شما، همیشه مقاوم و با کیفیت باقی می‌ماند. و دیگر نگران انواع مشکلاتی مثل: کثیف شدن نما، ورود آب و رطوبت به مصالح، رنگ پریدگی، ترک و… را نخواهیم بود.

راهنمای خرید محصولات نانو نما

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم شرکت های معتبری برای تولید و ارائه محصولات نانو نما در کشور وجود دارد، بهتر است شرکت های قدیمی  و معتبری که در این زمینه فعالیت دارند را پیدا کنید، زیرا هدف از خریداری محصولات نانو نما، کاهش هزینه‌های اضافی و جایگزین کردن مواد نانو نما به موادهای رزینی و مواد چسبی است.

که از همه لحاظ؛ مواد نانو نما، نسبت به قیمتی که دارد؛ برای مصرف کنند‌گان مقرون به صرفه تر است. یکی از شرکت هایی که در این زمینه توانسته ایم برای شما پیدا کنیم، شرکت نانو پارس (nanoparsco.com) است که با توجه به ادعایی که دارد، بیش از 15 سال تجربه در زمینه ارائه و اجرای انواع مواد نانو نما ساختمانی را در کشور دارد.

اکثر مشتریان این شرکت، از خدمات و خرید محصولات نانو نما آن، راضی بودند و باز خورد مناسبی را در اجرای مواد نانو ساختمانی دریافت کرده اند. شما می‌توانید با یک تلفن ساده از این شرکت، نمونه محصول مورد نظر خود را سفارش دهید، تا در صورت رضایت؛ با توجه به نیاز خود، مواد نانو نما را خریداری کنید.

نتیجه گیری نهایی

شما دارید، برای محصولات نانو نما ساختمان هزینه می‌کنید که بسیاری از مشکلات آینده و هزینه‌های اضافی را کاهش دهید. همانطور که گفتیم حتما سوالاتی مثل تاییدیه نانو، نمونه کار، آدرس شرکت، و… را از فروشنده محصولات پوشش نانو نما، بخواهید تا بتوانید محصولات پوشش نانو نما مناسب ساختمان را با کیفیت اصلی و قیمت واقعی متناسب با محصول تهیه  و خریداری کنید.