آموزش رویت

ساختمانچی

یکی از مراجع مطمئن و قابل اطمینان برای اطلاع از قیمت لحظه ای انواع مقاطع فولادی از جمله آهن، میلگرد، ورق و… مجموعه آهن آلات شهرآهن می باشد. شهرآهن با داشتن کادری مجرب و آموزش دیده می تواند تمامی نیاز های مشتریان در جهت مشاوره و خرید انواع مقاطع فولادی را مرتفع سازد.

میلگرد از جمله موارد پرمصرف مقاطع فولادی در صنایع مختلف از جمله ساختمان‌سازی به شمار می‌رود. این نوع مصالح با استحکام بخشیدن به ساختار بتن سازه‌ها ضریب امنیت آن‌ها را بالا می‌برد. به همین دلیل دانستن لحظه‌ای قیمت روز میلگرد برای افراد فعال در حوزه‌های ساخت‌وساز، پیمانکاران و مجریان عمرانی بسیار مهم است.

در این مقاله به بررسی پارامترهای موثر بر تغییر قیمت آهن و میلگرد می‌پردازیم. همچنین به شما اهمیت اطلاع لحظه‌ای و نحوه استعلام قیمت آنلاین آهن و میلگرد را از مجموعه شهرآهن آموزش خواهیم داد. پس برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

قیمت میلگرد

قیمت میلگرد متاسفانه در روزهای مختلف سال تحت تاثیر عوامل گوناگون دچار تغییر می‌شود. برای مثال در برخی از فصول سال مانند فصل زمستان شاهد کاهش تقاضای مشتریان برای خرید این محصول هستیم. این امر منجر به کاهش قیمت روز میلگرد در بازار آهن‌آلات می‌گردد.

به همین دلیل بررسی قیمت لحظه‌ای انواع مقاطع فولادی یکی از اقدامات مهمی است که حتما باید پیش از خرید این محصولات انجام دهید. به طور کلی نوسانات قیمت این قبیل کالاهای کاربردی به عوامل مختلفی بستگی دارد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

عکس خرید میلگرد آنلاین به قیمت کارخانه را از شهرآهن بخواهید
  • کاهش یا افزایش قیمت ارز و دلار در بازار
  • قیمت جهانی آهن‌
  • میزان عرضه و تقاضای بازار
  • نام کارخانه سازنده میلگرد
  • کیفیت میلگرد و مواد اولیه مورد استفاده در ساخت آن
  • حجم تولید میلگرد توسط کارخانجات مختلف
  • تغییرات فصلی
  • هزینه‌های جانبی شامل هزینه حمل‌ونقل و تامین نیروی انسانی
  • بازه زمانی

لازم به ذکر است که بعضی از تحولات سیاسی و اقتصادی داخلی و خارجی نیز در روند قیمت میلگرد تاثیرگذار هستند. برای مثال در صورتی که مرزهای صادرات مقاطع فولادی مانند مرز ایران و عراق بسته شود، صادرات این محصولات به کشورهای دیگر متوقف خواهد شد. این امر منجر به کاهش قیمت داخلی این کالاها می‌شود. 

مواد اولیه برای تولید میلگرد شمش است. در صورتی که کارخانه تولیدکننده میلگرد به مراکز تامین‌کننده شمش نزدیک باشد، قیمت حمل‌ونقل کمتری خواهد داشت. در نتیجه قیمت تمام شده ساخت میلگرد نیز برای این کارخانه کاهش می‌یابد. 

وزن میلگرد و نوع بسته‌بندی آن نیز از دیگر عوامل مهم در تعیین قیمت نهایی این محصول هستند. در جدول اشتال میلگرد، وزن این کالا در کارخانه‌های مختلف ارائه شده است.

از میان سایزهای مختلف میلگرد، سایز 12، 14، 16 و 20 پرفروش‌ترین انواع محسوب می‌شوند. این محصولات با توجه به سایز، ضخامت، نام کارخانه سازنده و دیگر ویژگی‌ها قیمت متفاوتی دارند. 

عکس خرید میلگرد آنلاین به قیمت کارخانه را از شهرآهن بخواهید

اهمیت قیمت لحظه ای میلگرد

استعلام قیمت لحظه‌ای میلگرد و سایر مصالح ساختمانی برای فعالین در حوزه ساخت‌وساز امری بسیار مهم تلقی می‌شود. زیرا قیمت این قبیل محصولات به قدری دچار نوسان می‌گردند که گاهی شاهد کاهش یا افزایش مکرر قیمت آن‌ها در یک روز هستیم. لذا اگر پیمانکار یا مجریان پروژه‌های عمرانی به قیمت روز انواع مقاطع فولادی بی‌توجه باشند، ممکن است که ضررهای مالی هنگفتی را متحمل شوند. 

در ضمن بررسی لحظه‌ای روند افزایش یا کاهش هزینه خرید این محصولات به شما کمک می‌کند که در مناسب‌ترین زمان و با مقرون‌به‌صرفه‌ترین قیمت خرید خود را انجام دهید. در واقع اطلاع از نرخ به‌روز کالاهای مختلف می‌تواند تصمیم‌گیری برای کسب‌وکار افراد را آسان‌تر نماید. 

هنگامی که فرد از قیمت روز میلگرد آگاه باشد، می‌تواند به سوالات مهم قبل از خرید پاسخ دهد. برای مثال با توجه به وضعیت فعلی نرخ‌ها، آیا خرید کار درستی است یا باید صبر کرد؟

با نگاه به نمودار قیمت مقاطع فولادی مختلف در چند ماه گذشته، آیا امکان کاهش قیمت‌ها وجود دارد؟ نرخ خرید میلگرد کدام کارخانه در ماه‌های اخیر بهتر است؟ 

شما به راحتی می‌توانید قیمت آنلاین آهن و میلگرد در سایزهای مختلف را از وب‌سایت شهرآهن مشاهده کنید. این مجموعه علاوه بر وب‌سایت، چندین کانال ارتباطی دیگر را نیز برای ارائه قیمت مقاطع فولادی با آخرین تغییر روز در اختیار شما عزیزان قرار داده است. بدین ترتیب می‌توانید برآورد دقیق‌تری از هزینه‌های نهایی پروژه خود داشته باشید. 

خرید آنلاین آهن و میلگرد از شهرآهن

کانال‌های ارتباطی شهرآهن به عنوان منبعی قابل اعتماد برای دسترسی به آخرین قیمت‌ پروفیل، میلگرد و سایر مقاطع فولادی است. زیرا در این مجموعه تیمی از افراد خبره و باسابقه فعالیت کرده و روزانه قیمت‌های محصولات را برای دسترسی آسان مشتریان به‌روزرسانی می‌کنند.

در شهرآهن روش‌های مختلفی  از جمله خرید آنلاین آهن و میلگرد و تماس با کارشناسان و نهایی کردن سفارش پس از دریافت مشاوره‌های تخصصی برای ثبت سفارش و تحویل در کوتاه‌ترین زمان ممکن وجود دارد. با مشاهده قیمت آنلاین میلگرد و آهن از سایت شهرآهن، محصول مدنظر خود را آنلاین بخرید.