آموزش رویت

ساختمانچی

باید بدانید که برای خرید قوطی پروفیل کار چندان ساده‌ای در پیش ندارید. در واقع خرید آن مستلزم رعایت برخی نکات است تا جنس با کیفیتی نصیبتان شود. شاید تا به حال با برخی استراتژی‌ها و ترفندها پیرامون خرید این قوطی پروفیل‌ ها در سایت آریا فلز صبا آشنا شده باشید، اما در این مطلب اطلاعات بیشتری در این مورد در دسترستان قرار می‌دهیم تا به چیزی که در ذهن دارید، برسید. قیمت قوطی پروفیل از دیگر مواردی است که در انتها بررسی خواهد شد.

قوطی پروفیل چیست؟

در ابتدای مسیر خرید قوطی پروفیل بد نیست در مورد چیستی آن بدانید. پروفیل‌های زیادی توسط شرکت آریا فلز صبا تولید می‌شود که قوطی‌های آهن یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین‌ها به شما می‌رود.

با پروفیل‌هایی به صورت تو خالی و بسته سر و کار داریم که سطح آن مربعی یا مستطیلی ساخته می‌شود. کاربردهای فراوانی برای پروفیل قوطی آهن در نظر گرفته شده است که ساخت درب و پنجره در زمان ساختمان‌سازی، از پرکاربردترین‌ها است.
در زمان خرید قوطی پروفیل آهن، توجه به جنس آن‌ها به دلیل تفاوتی که وجود دارد نیز مهم است. معمولا این پروفیل ‌ها را می‌توان از مواد تشکیل دهنده‌ای مانند آلومینیوم، استیل و پی وی سی ساخت که هر یک مزایا و برخی معایب خود را دارند.

عکس خرید قوطی پروفیل باکیفیت

با وجود این که برای ساختمان‌سازی می‌توان از مصالح مشابه هم استفاده کرد، اما بهره بردن از پروفیل قوطی آهن با مزایای فوق‌العاده‌ای که دارد، مورد توجه استفاده کنندگان قرار می‌گیرد. برای مثال، جوش پذیری بالا از مزیت‌های بی نظیر این پروفیل‌ها است که کار شما برای نصب را بسیار راحت‌تر می‌کند. استحکام این محصول بالا است و در عین حال، فرم پذیری خوبی برایش در نظر گرفته شده است.

انواع قوطی پروفیل آهن

قوطی پروفیل آهن به لحاظ انواع، در دسته‌بندی‌های گوناگونی قرار می‌گیرد، اما در این جا آن را از نظر وزن بررسی می‌کنیم. در زمان خرید پروفیل قوطی آهن، آن‌ها را به دو مدل سبک و سنگین خواهید یافت که البته هر یک به دسته‌های دیگری با توجه به اندازه و ضخامت تقسیم می‌شوند.

بدیهی است پروفیل‌های قوطی آهن سنگین ضخامت بیشتری داشته و برای اموری استفاده می‌شود که افراد به مقاومت بالاتری نیاز دارند؛ مانند ساختمان‌های بلند و بزرگ تا امنیت برای افراد داخل آن فراهم شود.

پروفیل‌های سنگین خود به دو نوع صنعتی و ساختمانی تقسیم می‌شود که از روی نام آن‌ها می‌توان به کاربردشان پی برد. قوطی پروفیل ساختمانی برای مواردی مانند خانه‌های ویلایی و کم طبقه ساخته می‌شود. و در زمانی که بخواهیم ساخت ساختمان‌های چندطبقه و مراکز اداری و تجاری را در پیش بگیرید، سر وقت پروفیل‌های صنعتی می‌رویم.

کارخانه تولیدکننده قوطی پروفیل آهن

برای خرید پروفیل قوطی آهن باید بدانید کدام برند بهتر و معتبرتر است و محصول باکیفیت‌تری را در اختیارتان قرار می‌دهد. از چند سال گذشته تاکنون، کارخانه‌های زیادی تصمیم به تولید این پروفیل‌ها اعم از پروفیل زد، تیرآهن، آبرو، پروفیل هایی با سطح مقطع HSS گرفته‌اند و در هر یک مزایا و معایبی دیده می‌شود.

عکس خرید قوطی پروفیل باکیفیت

این نشان می‌دهد نیاز به پروفیل‌هایی مانند قوطی آهن تا چه اندازه در ساختمان‌سازی‌های کشورمان افزایش پیدا کرده است و بعید نیست این نیاز در آینده افزایش چشمگیری داشته باشد.

با این حال، توصیه می‌کنیم از قوطی پروفیل آهن کارخانه آریا فلز صبا استفاده کنید؛ زیرا دلایل فراوانی برای این انتخاب وجود دارد و در ادامه برخی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

رضایت بالای مشتریان

یکی از مواردی که همواره در زمینه خرید کالاها باید توجه کرد، رضایت مشتریان از آن برند است. خوشبختانه اگر از مشتریان آریا فلز صبا سوال کنید، به کیفیت بالای محصولات این کارخانه اعتراف می‌کنند. بعضی از آن‍‌ها سال‌ها از کالاهای این شرکت بهره برده‌اند و مقاومت بالای محصولاتی مانند پروفیل قوطی آهن برایشان جذاب بوده است.

کیفیت مرغوب

برای ساخت پروفیل قوطی آهن در آریا فلز صبا از مواد تشکیل دهنده مرغوب خارجی و داخلی استفاده می‌شود تا مشتری به چیزی که نیاز دارد، دست پیدا کند. هر نوعی از قوطی‌های آهن این کارخانه به صورت تضمین شده با کیفیت ایده‌آل در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

مقرون به صرفه بودن

ضمنا بد نیست به قیمت قوطی پروفیل در این کارخانه اشاره کرد که علی‌رغم کیفیت بالا، در حد معقولی قرار دارد و از دیگر نکاتی است که مشتریان از آن رضایت دارند. کافی است مقایسه‌ای با برندهای مشابه داخلی داشته باشید تا پی ببرید.

کاربرد پروفیل قوطی آهن

پروفیل‌های قوطی آهن به نسبت پروفیل‌هایی با جنس‌های دیگر، استحکام بیشتری دارند و این یکی از دلایل محبوبیتش است. جدا از ساختمان‌سازی که در بالا اشاره‌ای به آن شد، در هنگام خرید پروفیل قوطی آهن باید بدانید کاربردهای دیگری نیز دارند که احتمالا برایتان کارساز هستند.

صنعت خودروسازی

خودروسازی یکی از صنایعی است که برای تولید در آن‌ها به پروفیل قوطی آهن نیاز است. در تمام خودروهایی که در خیابان مشاهده می‌کنید از این پروفیل‌ها در اندازه‌های گوناگون استفاده شده است تا دوامشان افزایش پیدا کند. البته قوطی آهنی اکثرا در سقف خودروها قرار داده می‌شود.

اسکلت فلزی ساختمان‌ها

به جز درب و پنجره در بحث ساختمان‌سازی، پروفیل‌های گفته شده می‌توانند برای طرح اسکلت فلزی هم به کار بیایند و با توجه به نوع سازه‌ای که در حال آماده شدن است، سر وقت مدل‌های مختلف این پروفیل‌ها می‌روند.

ساخت میز و صندلی

میز و صندلی‌های بسیار با دوام برای امور خاصی در بازار هستند که در تهیه آن‌ها از پروفیل قوطی آهنی استفاده شده است. این میز و صندلی‌ها پیش از هر چیز، استحکام بالایی را برای مشتریان رقم می‌زند.

سایر وسایل مورد نیاز

ضمنا قوطی پروفیل آهنی برای ساخت لوازم حوزه‌های آموزشی، پزشکی و ورزشی کاربرد دارد و دارندگان کسب و کار تمام این حوزه از مزایای این محصولات بهره می‌برند.

قیمت روز پروفیل قوطی آهن

در سایت آریا فلز صبا مطالبی را در مورد عوامل موثر بر قیمت پروفیل‌ها درج شده است تا بدانید تعرفه تقریبی محصولات مد نظرتان در چه حدود است. البته اگر نیازمند دانستن قیمت قطعی با توجه به نوسانات و عوامل دیگر هستید، همین حالا با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران به صورت 24 ساعته آماده شنیدن صدای شما و راهنمایی باشند. با آریا فلز صبا بهترین کیفیت و دوام را برای ساختمان‌های خود به ارمغان خواهید آورید.