آموزش رویت

ساختمانچی

کلید و پریز ایران الکتریک یکی از بهترین محصولات در دستۀ کلید و پریز داخلی ساختمان‌ هاست. این مجموعه با تولید انواع مختلف کلید و پریز توانسته است بسیاری از محصولات بازار را تحت انحصار خود در بیاورد.

ویژگی های محصولات کلید و پریز ایران الکتریک

از ویژگی‌ های این شیرها می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت بالای مواد اولیه در ساخت و تولید کلید و پریز ایران الکترونیک
  • تنوع زیاد
  • توجه به تمام سلیقه‌ ها
  • مقرون به صرفه
  • طول عمر بالا

تنوع محصولات در انواع کلید و پریز ایران الکتریک

یکی از مشکلات افراد در هنگام خرید کلید و پریزهای ساختمان، انتخاب نوع مدل و رنگ کلید و پریز است. در واقع انتخاب نوع مدل کلیپ و پریز و رنگ آن، می‌ تواند تأثیر بسزایی در ظاهر و زیبایی خانه یا دفتر کار بگذارد.

خوشبختانه شرکت ایران الکتریک تنوع زیادی در رنگ و مدل‌ های الکتریک دارد. در هنگام انتخاب محصولات کلید و پریز ایران الکترویک، شما اصلاً با محدودیتی روبرو نیستید و می‌ توانید هر نوع رنگ و مدلی را با توجه به فضای خانۀ خود انتخاب کنید.

مقرون به صرفه بودن

امروزه ساخت‌ و‌ ساز با هزینه‌ های بسیار زیادی انجام می‌ شود، اما خوشبختانه قیمت کلید و پریز ایران الکتریک بسیار مقرون به صرفه است.

در واقع این کالاها به دلیل تولید در داخل کشور، قیمت بسیار مناسبی دارند و با نمونه‌ های خارجی آن رقابت می‌ کنند. این شرکت، بسیاری از کلید و پریزها را به سایر کشورهای همسایه و برخی از کشورهای اروپا صادر می‌ کند.

استفاده از متریال باکیفیت

تمامی کلیدها و پریزهای تولید شدۀ ایران‌ الکتریک، از بهترین مواد اولیۀ پلاستیکی و فلزی تولید می‌ شود. رنگ‌ های مورد استفاده در مدل‌ های کلید و پریز رنگی ایران الکترونیک از بهترین مواد موجود استفاده می‌ شود.

همین تمامی افرادی که از محصولات ایران الکتریک خرید کرده‌ اند، میزان رضایت بالایی از کارکرد این محصولات دارند، از جمله می توان به طول عمر بالای آن ها اشاره کرد.

رنگی بودن کلید و پریز ایران الکتریک، باعث زیبایی محل سکونت می‌ شود. برخی از مدل‌ های کلید و پریز ایران الکتریک، دارای امکانات ویژه ای نیز هستند.

طول عمر بالا

کلیدهای برق ساختمان‌ ها، با توجه به این که به صورت مداوم مورد استفاده قرار می‌ گیرند، همواره در معرض آسیب و خرابی هستند، اما در صورتی که این محصولات از مواد اولیۀ باکیفیت تهیه و تولید باشند، طول عمر مفید آن ها افزایش می‌ یابد.

شرکت ایران الکتریک در طی سالیان، با توجه به تجارت ارزشمند خود سعی در تولید کلید و پریز باکیفیت دارد تا بتواند همواره رضایت مشتریان را جلب کند.

در صورتی که محصولات ایران الکتریک را از فروشگاه‌های این شرکت به صورت مستقیم تهیه کنید، محصولات با قیمت کمتر و در زمان کوتاه‌ تر به دست شما می‌ رسد. از طرفی از صحت و سلامت محصولات نیز اطمینان خاطر دارید.

معرفی شرکت کلید و پریز ایران الکتریک

شرکت ایران الکتریک، یکی از بزرگ ترین شرکت‌ها در ایران است که به تولید انواع کلید و پریز می‌ پردازد. فعالیت این شرکت از سال ۱۳۶۱ آغاز شده است و جزء قدیمی‌ ترین تولید کننده های تجهیزات الکتریکی در ایران است.

هدف این مجموعه از ابتدای فعالیت، تولید انواع مختلف کلید و پریز متناسب با نیاز مشتری است. این شرکت در شهر نیشابور و کیلومتر ۳ جادۀ مشهد قرار دارد.

این شرکت تمامی محصولات خود را با استفاده از به روزترین دستگاه‌ها و تجهیزات، به کمک متخصصین برتر کشوری تولید و روانۀ بازار می‌ کند. تمامی محصولات ایران الکتریک دارای نشان استاندارد است. این شرکت در حال حاضر محصولات خود را به سایر کشورها نیز صادر می‌ کند.

یکی از مهم ترین ویژگی‌ های این شرکت، همکاری با مهندسین برتر کشوری است تا  فرایند تولید محصولات با نظارت و دقت بالایی انجام شود.

توجه به کیفیت محصولات برای مدیران این شرکت اهمیت زیادی دارد‌. ایران الکتریک توانسته است تندیس‌ها و جوایز مختلفی را کسب کند که نشان از کیفیت بالای محصولات آن دارد.

ظرافت در طراحی کلید و پریز ایران الکتریک

شرکت ایران الکتریک با استخدام طراحان مختلف تلاش کرده است تا کلید و پریزهای متفاوتی را تولید کند. ظرافت در طراحی  و ساخت باعث شده که مشتریان با سلیقه‌های مختلف را به خود جذب کند و بتواند سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد. طراحی کلید و پریزها به سبک‌ های مدرن و کلاسیک، از جمله فعالیت‌ های طراحان این شرکت است.

چرا باید از کلید و پریز ایران الکتریک خرید کرد؟

کیفیت بالا در کنار تنوع زیاد، این شرکت را در زمینۀ تولید انواع کلید و پریز متمایز کرده است. استفاده از مواد اولیۀ باکیفیت باعث شده که طول عمر کلید و پریز ایران الکتریک افزایش یابد.

قیمت محصولات آن نیز مقرون به صرفه است و افراد با هر بودجه‌ ای، توان خرید محصولات این شرکت را دارند. شرکت ایران الکتریک طی سال های متمادی توانسته است اعتماد مشتریان را به خود جلب کند و بیشتر رقبای خود را کنار بزند.

توجه به نیاز مشتری و کیفیت بالای محصولات، اساس کار این مجموعه است. کلید و پریز ایران الکتریک در رنگ بندی‌ های متنوعی عرضه می‌ شوند. این فعالیت باعث شده دست افراد در انتخاب این محصولات باز باشد.

محصولات شرکت ایران الکتریک

شرکت ایران الکتریک علاوه بر کلید و پریز محصولات دیگری را نیز تولید می‌کند که در ادامه بر برخی از آن ها اشاره می‌ کنیم:

  • کلید تک‌ پل ایران الکتریک مدل برلیان سفید
  • فیش بلندگو سفید
  • فیش آنتن مرکزی سفید
  • زنگ ملودی سفید
  • سوکت تلفن دوقلو
  • پریز تلفن دو کاره
  • چشم الکترونیک ۱۸۰ درجه
  • کلید دیمر روشنایی
  • کلید کولر چهار پل
  • پریز برق دوقلوی سفید

کیفیت تمامی این محصولات مانند کلید و پریزها است و توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. کلید و پریز ایران الکتریک با تولید انواع کلید و پریز، بخش عظیمی از نیاز کشور را برطرف می‌ کند. تنوع در محصولات، رنگ‌بندی، جذابیت و کیفیت بالا از ویژگی‌های محصولات این شرکت است.

خرید کلید و پریز ایران از دکتر تامین

یکی از وب‌ سایت‌ های معتبری که می‌ توانید برای خرید کلید و پریز به آن مراجعه کنید، سایت دکتر تامین است که در زمینه فروش تجهیزات، لوازم و مصالح ساختمانی در پروژه‌ های ساختمانی فعالیت می‌ کند.

تیم دکتر تامین توانسته است با کسب سال‌ها تجربه در پروژه‌ های اجرایی، به یکی از بهترین تیم‌ها در این زمینه تبدیل شود.

اگر قصد خرید لوازمی مثل کلید و پریز، تجهیزات آشپرخانه، لوازم بهداشتی و هر نوع محصول مورد نیاز در ساختمان را از این سایت به صورت آنلاین و یا تلفنی خریداری کنید و از خدمات پس از فروش و آموزش‌ های فنی بهره مند شوید.