آموزش رویت

ساختمانچی

اگر در حال ساخت و ساز هستید و یا قصد تعویض پنجره های قدیمی خود را دارید معمولا با انتخابات متعددی رو به رو می شوید. یک درب یا پنجره معمولا از چند قسمت اصلی تشکیل شده است.

قسمت اول و مهم ترین آنها پروفیل پنجره می باشد. توجه داشته باشید که پروفیل نقش اساسی در قیمت، کیفیت و کارایی یک پنجره دارد. یکی از بهترین پروفیل های موجود در بازار پروفیل وین تک می باشد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

مورد دوم که بسیار مهم است و در عایق بودن درب یا پنجره شما مهم می باشد شیشه می باشد که امروز در قسمت هایی از ساختمان که عایق بودن آن مهم نیست می توانید از شیشه تک جداره استفاده کنیم و در جاهایی که عایق بودن آن ها مهم تر می باشد می توانید از دو جداره و در قسمت هایی که آلودگی صوتی در آنها بسیار زیاد است از شیشه سه جداره استفاده کنید.

مورد سوم یراق آلات می باشد که به تمامی قسمت هایی که باعث باز یا بسته شدن پنجره شما می شود یراق آلات می گویند که باید از یراق آلات با کیفیت و آلیاژ مناسب استفاده کنید.

مورد چهارم که بسیار مهم می باشد و حتی اگر سه مورد بالا عالی باشد و این مورد درست انجام نگیرید کیفیت و کارایی پنجره شما پایین خواهد آمد مونتاژ آن می باشد، در گروه صنعتی پنجره سازان مونتاژ با ماشین آلات پیشرفته و اتوماتیک استفاده می شود که باعث می شود پنجره هایی یک دست و با کیفیت بالا دست مشتری برسد.

مورد آخر نصب می باشد که باید توسط تیم حرفه ای و آموزش دیده انجام شود. در ادامه با پنجره یو پی وی سی و قیمت پنجره وین تک بیشتر آشنا خواهیم شد.

پنجره UPVC

UPVC مخفف پلی وینیل کلرید پلاستیکی نشده است، یک مصالح ساختمانی پلاستیکی قوی و کم تعمیر و نگهداری اما سبک است. به دلیل مزایای فراوانی که از جمله مقاومت قوی در برابر مواد شیمیایی، نور خورشید و اکسید شدن ناشی از آب دارد، به عنوان جایگزینی برای آهن های قدیمی است که به طور فزاینده ای در صنعت بهسازی خانه محبوب شده است. مخصوصاً برای درب‌ها و پنجره‌های دوجداره ایده‌آل است زیرا کم هزینه و به صرفه است.

پنجره Upvc شکلی از پنجره هستند که از مواد یو پی وی سی ساخته شده اند. اعتبار مدرن و کارآمد حرارتی آن ها منجر به تبدیل شدن آن ها به یک ماده محبوب برای پنجره ها شده است این پنجره ها برای صاحبان خانه جذاب است، زیرا مقرون به صرفه است، تعمیر و نگهداری پایینی دارد و یک عایق فوق العاده است.

پیشرفت ها در طراحی این صنعت به این معنی است که پنجره های یو پی وی سی می توانند جایگزین پنجره های قدیمی شوند زیرا در طیف وسیعی از رنگ ها و روکش ها به بازار عرضه می شوند و می توانند با بسیاری از انواع خانه ها با سبک ها و سلیقه های مختلف مطابقت داشته باشند.

عکس بهترین هزینه پنجره وین تک و upvc در گروه صنعتی پنجره سازان

قیمت پنجره وین تک

یکی از شرکت های معتبری که در زمینه درب و پنجره UPVC فعالیت دارد شرکت وین تک می باشد. پروفیل های وین تک در 8 کشور تولید و به 54 کشور صادر می شود.

پروفیل های وین تک قابلیت نصب انواع شیشه های دوجداره و سه جداره را دارا می باشند. این شرکت پنجره های خود را در طرح ها و مدل های متنوعی به بازار عرضه می کند.

شما با انتخاب پنجره وین تک به راحتی می توانید پنجره های قدیمی خود را بدون هیچ تخریبی و در کوتاه ترین زمان ممکن تعویض کنید. شما با انتخاب این شرکت می توانید انواع پنجره های تک حالته و دو حالته را با بهترین کیفیت با یراق آلات مطمئن سفارش دهید.

پنجره وین تک نسبت به وزن و کیفیتی که دارد دارای قیمت مناسبی می باشد. قیمت پنجره وین تک نسبت به قیمت پنجره ویستابست کمی پایین تر می باشد. توجه داشته باشید که عوامل متعددی در قیمت پنجره موثر می باشد.

قیمت پروفیل وین تک ارائه شده در گروه صنعتی پنجره سازان بسیار مناسب و اقتصادی می باشد . قیمت پروفیل وین تک نسبت به پروفیل هافمن کمی بالاتر می باشد ولی وزن و کیفیت آن بهتر می باشد.

عکس بهترین هزینه پنجره وین تک و upvc در گروه صنعتی پنجره سازان

درب و پنجره وین تک امروزه سهم فراوانی از صنعت ساختمان را به خود اختصاص داده و به دلیل داشتن قیمت مناسب و مزایای زیادی که این محصولات دارند پرمصرف ترین برند به شما می آیند.

پنجره های دوجداره UPVC وین تک بسیار زیبا و ظریف هستند و علاوه بر این شرکت وین تک دوستدار محیط زیست و طبیعت است به همین دلیل برای تولید انواع پروفیل های خود از استابلایزرهایی که بر پایه کلسیم زینک است استفاده می کند تا کوچک ترین آسیبی به محیط زیست و زندگی انسان وارد نکند.