آموزش رویت

ساختمانچی

استارت ساخت برج های دوقلوی الهیه در سال 1385 در تهران کلید خورد که ساخت کامل آن 7 سال زمان برد و در نهایت در سال 1392 افتتاح شد. این برج 25 طبقه دارد که 20 طبقه از آن مسکونی و 5 طبقه از آن برای استفاده های دیگر، طراحی شده است.

متراژ کلی زمین این ساختمان، 3500 متر مکعب است که در هر طبقه از این برج به تناسب متراژ بین 1 تا 3 واحد قرار دارد. در مجموع در همه طبقات مسکونی 120 واحد موجود است.

واحدهای این ساختمان در متراژهای 145متر، 196 متر، 272 متر و 345 متر می باشند. این ساختمان چند پنت هاوس دارد که به متراژ 700 متر و 1000 متر نیز می رسند. همچنین ارتفاع سقف ها در این سازه، از اهمیت بالایی برخوردار است که در واحدها تا 3 متر و در لابی به 5 متر نیز می رسد.

لابی این مجموعه نیز زیر بنایی 1000 متری دارد که امکانات کاملی را برای ساکنین خود ارائه می کند. همچنین آسانسورهای زیبای این ساختمان با نمایی شگفت انگیز، در چهار لاین بنا شده و تجهیزات مورد استفاده در ساخت آن ها طبق بالاترین استانداردهای جهانی می باشد.

این بنا از نظر معماری در سبک مدرن نئوکلاسیک، بنا شده است و جنس سازه های آن از اسکلت فلزی می باشد. همچنین این بنا، با توجه بسیاری به خطرات احتمالی مانند آتش سوزی و زلزله ساخته‌شده که اسکلت فلزی آن اطمینان بسیار بالایی را برای ساکنین آن ایجاد می کند. در ادامه این مقاله از ساختمانچی به معرفی برج های دوقلوی الهیه و امکانات آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

معرفی امکانات مختلف برج دوقلوی الهیه

عوامل مهمی در تبدیل شدن یک سازه به مجموعه ای بی نظیر و برند دخیل هستند و رعایت هر کدام از این موارد، خود می تواند نقش بسیار زیادی در رشد و موفقت یک ساختمان و قرارگرفتن آن در بین برج های بسیار معروف داشته باشد.

در این سازه نیز عواملی چون موقعیت استراتژیک بسیار خوب، سبک معماری عالی، عوامل طراحی عمرانی ساختمان، نوع چیدمان وسایل و همچنین استفاده از تجهیزات مرغوب و بهترین حوزه خودشان و بسیاری عوامل دیگر مثل امکانات مختلف رفاهی، موجب شد تا این سازه به یکی از موفق ترین پروژه های برج سازی و ساخت و ساز در تهران تبدیل شود.

بخوانید!  صفر تا صد طراحی و ساخت ویلای مدرن[+جدیدترین عکس ها]
امکانات برج دوقلوی الهیه

متراژ بالا و طراحی شکیل

این برج ها با این حال که در یکی از لوکس ترین محله های تهران واقع شدند، اما متراژ بسیار بالا و زیر بنایی وسیع دارند. این بنا در زمینی به وسعت 3500 متر مربع بنا شده است. وسعت کل زیر بنای این برج به 32 هزار متر مربع و بنای مفید آن به وسعت 28 هزار متر مربع می رسد.

نکته قابل تامل دیگر در این سازه، مشاعات این مجموعه به وسعت 5000 متر مربع می باشد که کامل ترین خدمات تفریحی و مسکونی را خدمت ساکنین ساختمان ارائه می کند.

همچنین معماری این سازه که قبلا نیز به آن اشاره کردیم، در سبک مدرن نئوکلاسیک است که امروزه الهام بخش سازه های بسیاری در جهان می باشد. این نوع معماری نقش بسزایی در تبدیل این برج به یکی از برترین برج های نه فقط تهران بلکه ایران دارد.

همچنین از نمای این ساختمان که بگذریم، لابی بسیار لوکس این سازه نیز یک چشم انداز بسیار زیبا برای ساکنین ایجاد کرده است.

مکان ساخت ساختمان

موقعیت مکانی این ساختمان نیز بسیار پر اهمیت و قابل توجه می باشد. این برج های دوقلو در منطقه الهیه که یکی از گران ترین محله های تهران است، بنا شدند که از نظر آدرس راحت نیز بسیار عالی می باشند. از اتوبان مدرس و چمران به راحتی می توان از هر جای شهر به آن ها دسترسی داشت. این نکته خود کمک شایانی به راحتی ساکنین ساختمان و نمایش این دو برج می کند.

پارکینگ ساختمان

این برج باغ مسکونی دارای 200 پارکینگ برای استفاده ساکنین می باشد. ساکنین ساختمان می توانند به راحتی و بدون محدودیت، هر تعداد ماشینی که می خواهند را در پارکینگ نگهداری کنند.

امکانات انسانی

در این مجتمع مسکونی عظیم علاوه بر امکانات دیگر، وجود نیروهای متخصص در ساختمان مزیت بسیار خوبی محسوب می شود. در این برج باغ زیبا، نیروهای متخصص امور تاسیساتی و خدماتی و همچنین تعمیرکارهایی ماهر به صورت 24 ساعته در ساختمان حضور دارند.

این افراد در صورت وجود هرگونه مشکل برای واحدهای ساکنین و یا کل ساختمان، همچنین امکانات ساختمان، مانند آسانسورها، لوله کشی ها، جریانات برق و… سریعا و در کمترین زمان ممکن مشکل را حل کنند.

بخوانید!  اپوکسی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

علاوه بر این، لابی من ها همیشه برای خدمت به ساکنین در لابی حضور دارند. خدمتکارانی نیز در هر ساعت از شبانه روز که درخواست داشته باشند، برای ارائه خدمات به آن ها حضور خواهند یافت.

نمای ظاهری برج های دوقلوی الهیه

امکانات رفاهی

همیشه در همه ساختمان های لوکس، امکانات رفاهی برای ساکنین یکی از مسائل پر توجه توسط خریداران برای خرید واحد در ساختمان می باشد.

در برج های دوقلوی الهیه نیز یکی از مسائلی که جذابیت دو چندانی به برج می بهشد، امکانات رفاهی کامل برای ساکنین ساختمان می باشد.

در این مجتمع مسکونی، روف گاردن بسیار زیبایی وجود دارد. ساکنین در هر ساعت از شبانه روز که بخواهند، می توانند به این قسمت بروند و در کمال آرامش به استراحت و تخلیه انرژی بپردازند. همچنین به دلیل محل ساخت این برج، روف گاردن این ساختمان نمای بسیار زیبایی از محیط اطراف دارد.

از امکانات دیگر این ساختمان، می توان به امکانات ورزشی که شامل استخر، سونای بخار، سونای خشک می باشد، اشاره کرد. همچنین، در برج های دوقلوی الهیه یک سالن بدنسازی کاملا مجهز و دارای تمام تجهیزات ورزشی لازم، برای ساکنین ساختمان وجود دارد.

این نکته خود بسیار پر اهمیت می باشد. همچنین باعث می شود تا ساکنین پس از برگشتن از سر کار و یا در تایم های استراحتشان، دیگر نیازی به خروج از منزل و رفتن به جایی دیگر برای ورزش‌کردن نداشته باشند و در هر ساعتی که می خواهند بدون محدودیت به ورزش بپردازند.

نکات پایانی

در سرتاسر جهان نحوه زندگی، خانه و ماشین، حتی نوع پوشش افراد پولدار قابل توجه مردم و رسانه ها می باشد و طرفداران بسیار زیادی دارد. برای همه افراد ثروتمند سبک زندگی تجملاتی بسیار با اهمیت می باشد.

یکی از نشانه های یک زندگی تجملاتی، سکونت در ساختمان های لوکس و گران قیمت است. برج های دوقلوی الهیه در این باره می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

در این مقاله سعی کردیم اگر شما قصد خرید واحدی در این سازه را دارید و یا اگر علاقه مند به مطالعه در مورد چنین ساختمان های زیبایی می باشید، شما را با امکانات و مشخصات این ساختمان آشنا کنیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع باشد.