آموزش رویت

ساختمانچی

شرکت بلولایت در سال 1989 توسط سه جوان از دانشگاه فناوری Shenyang تاسیس شد. این شرکت در زمینه تولید موتور آسانسور و تابلو فرمان آسانسور در چین فعالیت می کند.

بیش از سی سال است که بلولایت بر صنعت آسانسور متمرکز شده و بدین ترتیب موفق شده است سهم قابل توجهی از بازار رقابت در این عرصه را به خود اختصاص دهد.

موتور آسانسور بلولایت یکی از پر فروش ترین و کارآمدترین محصولات این شرکت است که مشتریان داخلی و بین المللی بسیاری دارد.

مجموعه بلولایت محصولاتی نظیر، شستی و پنل داخل کابین آسانسور، تابلو فرمان آسانسور، موتور گیرلس آسانسور و سایر قطعات یدکی آسانسور را در مرغوب ترین کیفیت تولید نموده و به بازار مصرف عرضه کرده است.

هر ساله بیش از 500 مشتری داخلی و خارجی از محصولات و خدمات بلولایت استفاده می کنند که از جمله آن ها می توان به مشتریانی از کشور های ژاپن، کره جنوبی، تایوان، هند، مالزی، عربستان سعودی، امارات متحده عربی، ترکیه و… اشاره نمود.

چرا موتور آسانسور بلولایت؟

یکی از مهم ترین اجزای هر وسیله مکانیکی موتور آن وسیله محسوب می شود که این مهم در مورد آسانسورها نیز صدق می کند. موتور آسانسور به عنوان یکی از مهم ترین اجزای موجود در ساختار آن وظیفه تامین نیروی مورد نیاز برای جا به جایی کابین آسانسور را بر عهده دارد.

موتور آسانسور بلولایت یکی از پر فروش ترین محصولات این شرکت محسوب می شود. امروزه شرکت های فعال در زمینه تولید موتور آسانسور تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا با ارتقای کیفیت، بهترین موتور را تولید نموده و روانه بازار کنند.

در این میان مجموعه بلولایت نیز کوشیده است تا با بهره گیری از نیروی انسانی مجرب و ماهر و مواد اولیه مرغوب و تکنولوزی روز دنیا بهترین محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

موتور آسانسور بلولایت با برخورداری از ویژگی های بی نظیر یکی از برترین موتورهای موجود در بازار به شمار می آید که از رقبای صاحب نام خود پیشی گرفته و به محصولی ایده آل از نظر مصرف کنندگان داخلی و بین المللی تبدیل شده است.

لازم به ذکر است که موتور آسانسور بلولایت در دو نوع گیرلس و روملس (MRL) در بازار موجود می باشد. در ادامه هر یک از این دو نوع موتور آسانسور را به اختصار معرفی نموده و مورد بررسی قرار می دهیم.

عکس آشنایی با انواع موتور آسانسور بلولایت و ویژگی های آنان

آشنایی با انواع موتور آسانسور بلولایت

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در زمان خرید موتور آسانسور مد نظر قرار داده می شود، داشتن یا عدم وجود موتور خانه آسانسور است

  • موتور آسانسور گیرلس بلولایت

موتور آسانسور گیرلس که از آن تحت عنوان موتور بدون گیربکس نیز یاد می کنند، یکی از انواع پر طرفدار موتور آسانسور موجود در بازار است.

موتورهای گیرلس با ولتاژ و فرکانس متغیر عمل می نمایند و همین امر موجب شده است که در آسانسورهای سریع و دارای ترافیک بالا بیشتر استفاده شوند.

با وجود موتور گیرلس، آسانسور حرکت خود را با سرعت اولیه کم آغاز نموده و به مرور سرعت خود را افزایش می دهد. این سرعت تا نزدیکی تراز طبقه مورد نظر ادامه یافته و سپس به تدریج کاهش می یابد تا سرانجام آسانسور در تراز طبقه متوقف گردد.

موتورهای گیرلس از کیفیت حمل قابل توجهی نیز برخوردار بوده و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شوند. لازم به ذکر است که ساختار تشکیل دهنده موتورهای گیرلس سنکرون آهنربای دائم است.

این موتورها که زمان زیادی از عرضه آن ها به بازار نمی گذرد، در همین مدت کوتاه موفق شده اند جایگاه خود را در بازار پیدا کنند.

بازدهی موتور آسانسور گیرلس بلولایت بسیار بالا و حدود 90 درصد می باشد. این در حالی است که موتورهای گیربکس از بازدهی حدود 85 درصدی برخوردار هستند.

همین موضوع سبب شده است که موتورهای گیرلس انرژی کمتری مصرف نمایند. از آن جا که این موتورها فاقد جعبه دنده هستند، نیازی به بازدید روغن و تعویض روغن در بازدیدهای دوره ای توسط سرویس کار ندارند.

همچنین موتورهای گیرلسی از سقف چاه آسانسور آویزان شده و بدین ترتیب امکان داشتن آسانسور بدون موتورخانه یا روملس را نیز فراهم می سازند.

همین امر موجب کاهش چشمگیر هزینه های ساخت، همچون هزینه های شهرداری، سازه و بنایی شده است. لازم به ذکر است که موتورهای گیرلس در مقایسه با نوع گیربکس گران تر هستند و این موضوع به دلیل مزایای بیشتر این مدل از موتورها می باشد.

اگر به دنبال یک موتور آسانسور گیرلس کارآمد می گردید، موتور گیرلس بلولایت می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

عکس آشنایی با انواع موتور آسانسور بلولایت و ویژگی های آنان

موتور آسانسور بلولایت

موتور آسانسور بلولایت یکی از برترین و مرغوب ترین موتورهای موجود در بازار است. اگر به دنبال یک موتور آسانسور کارآمد و در عین حال اقتصادی هستید، شرکت بلولایت ایران این امکان را برای شما فراهم کرده است که با بررسی و مقایسه قیمت و مشخصات انواع موتوهای آسانسور، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.