آموزش رویت

ساختمانچی

کاغذ دیواری عنصری دکوراتیو است که به عنوان دیوارپوش در دیزاین منزل مورد استفاده قرار می گیرد. کاغذ دیواری علاوه بر این که نمای خانه را زیباتر می کند، عیوب دیوار را نیز می پوشاند.

از کاغذ دیواری می‌ توان در تمام ساختمان ها از جمله ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی، هتل ها، لابی ها، بیمارستان ها و غیره استفاده کرد.

خرید کاغذ دیواری امروزه با توجه به تنوع بی نظیر و بسیار زیاد کاغذ دیواری ها به امری سخت و زمان بر تبدیل شده است. خواندن مقاله زیر می تواند تا حدودی شما را با نکات مهم در خرید کاغذ دیواری آشنا کند.

مزایای کاغذ دیواری نسبت به رنگ

  • کاغذ دیواری ها را به راحتی می توان با یک دستمال نم دار به طور کامل تمیز کرد.
  •  کاغذ دیواری با کیفیت در برابر اشعه های خورشید از مقاومت بالایی برخوردار بوده و دچار رنگ پریدگی نمی شود.
  • برخی از کاغذ دیواری ها از ضخامت بالایی برخوردار بوده و به نوعی عایق صوتی برای جلوگیری از انتقال سر و صدا به دیوار مجاور به شمار می‌ آیند.
  • سبب ایجاد حساسیت پوستی و تنفسی در افراد نمی شوند.
  • استفاده از کاغذ دیواری نسبت به بسیاری دیگر از دیوارپوش ها مانند پنل های چوبی از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار می باشد.
  • نصب کاغذ دیواری بسیار ساده بوده و در کم ترین زمان توسط نصابان انجام می گیرد.
  • از کاغذ دیواری می توان در ترکیب با رنگ آمیزی دیوار نیز استفاده کرد؛ به این ترتیب که در بخشی از خانه رنگ و در بخشی دیگر از کاغذ استفاده نمود.
  • از کاغذ دیواری به منظور ایجاد نمای زیبا در پشت تلویزیون، پشت مبلمان، دیوار پشت تخت خواب و به طور کلی دیوار های شاخص در دکوراسیون داخلی استفاده می شود.

انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها انواع مختلفی دارند که هر کدام دارای طرح و نقش متفاوتی اند. در ادامه به معرفی برخی از انواع کاغذ دیواری ها می پردازیم:

  • کاغذ دیواری رولی

این نوع کاغذ دیواری بیشترین کاربرد را در ایران دارد. کاغذ دیواری رولی در ابعاد طول 10 متر و عرض های 50 ، 70 و 100 سانتی متر تولید می گردد. در هنگام نصب با کنار هم قراردادن رول ها بر روی دیوار و تنظیم کردن آن، تصویر الگوی طرح که در البوم موجود است بر روی دیوار نقش می بندد.

  • کاغذ دیواری پوستری

کاغذ دیواری پوستری ظاهری شبیه به پوستر دارد، اما دارای ابعاد و سایز آن بزرگ تر می باشد. پوستر دیواری معمولاً دارای تصاویری با کیفیت می باشد و معمولاً از کاغذهای فیبرو، چرم، کتان، پاستل و غیره در ساخت آن ها استفاده می شود.

از طرح های سنتی، تاریخی، هنری، هندسی و غیره می توان به عنوان طرح و نقش کاغذ دیواری استفاده کرد. از پوسترهای دیواری به منظور تزیین دیوارهای شاخص و قالب خانه استفاده می شود.

عکس رها، ارائه دهنده انواع کاغذ و پوستر دیواری باکیفیت

  • کاغذ دیواری سه بعدی

این کاغذ دیواری ها دارای طرح های سه بعدی می باشند که نمای بسیار خاص و منحصر به فردی را به دیوار خانه شما می بخشد. تصاویر سه بعدی که بر روی این کاغذ دیواری ها مورد استفاده قرار می گیرد باید از کیفیت و رزولوشن بالایی برخوردار باشد.

دقت کنید در دکوراسیون خانه هایی که از سبک کلاسیک در طراحی آن ها استفاده شده، کاغذ دیواری سه بعدی استفاده نکنید. این کاغذ دیواری ها بیشتر در سبک مدرن و مینیمال مورد استفاده قرار می گیرند.

  • کاغذ دیواری نانوون

این کاغذ دیواری از جمله با کیفیت ترین و بهترین انواع کاغذ دیواری است که بیشتر در سبک مدرن مورد استفاده قرار گرفته و جنس آن از کاغذ و الیاف پارچه می باشد. از جمله مهم ترین ویژگی های این کاغذ دیواری می توان به قابلیت شستشوی آن اشاره نمود.

  •  کاغذ دیواری داماسک

کاغذ دیواری داماسک از گذشته تاکنون دارای طرفداران بسیاری بوده و جنس آن از الیاف پی وی سی می باشد. از این کاغذ دیواری بیشتر از در خانه هایی به سبک کلاسیک استفاده می‌شود؛ اما طرح‌ های جدید آن نیز به گونه ای است که می توان از آن ها در سبک مدرن نیز استفاده نمود.

کاغذ دیواری رها، ارائه‌ دهنده انواع کاغذ دیواری و پوستر دیواری با کیفیت و زیبا

در فروشگاه کاغذ دیواری رها شما می توانید بیش از ۸۰ مدل آلبوم کاغذ دیواری طرح دار و ساده را در رنگ ها و قیمت های مختلف مشاهده نمایید. این فروشگاه، وارد کننده انواع کاغذ دیواری به طور مستقیم و بدون واسطه می باشد.

دکوراسیون داخلی رها به عنوان شرکت وارد کننده کاغذ دیواری، آلبوم های کاغذ دیواری کابانا، اوکیا، آمور، لوتوس، ایمپرس و لاو را وارد می کند که برندهایی معتبر و با کیفیت در زمینه تولید انواع کاغذ دیواری می باشند.

انواع کاغذ دیواری را به طور مستقیم و بدون واسطه می توانید از فروشگاه آنلاین کاغذ دیواری رها انتخاب و به صورت تلفنی و اینترنتی سفارش دهید.