آموزش رویت

ساختمانچی

ساده ترین راهی که برای انتخاب رنگ در نقاشی ساختمان وجود دارد، این است که سعی کنید به رنگ هایی که علاقه دارید روی آورید. چرا که با این روش دیگر درگیر طرح ها و رنگ های قدیمی که در تمام رنگ آمیزی های داخلی خانه استفاده  می شد، نمی شوید.

با استفاده از رنگ مورد علاقه خود به عنوان رنگ اصلی و پایه، می توانید برای دیوارهای اطراف آن، طرح های رنگی دیگری را ایجاد کنید، چرا که رنگ های شما می توانند الهام بخش کاملی برای ایجاد یک پالت رنگ جدید برای رنگ آمیزی دیوار اتاق شما باشند.

در ادامه خواهیم گفت که با رعایت چه نکاتی می توانید بهترین تصمیم را در انتخاب رنگ داخلی نقاشی ساختمان خود داشته باشید.

منبع الهام برای انتخاب رنگ ساختمان را پیدا کنید

استفاده از منابعی همچون، مجلات و کاتالوگ ها که یکی از اصلی ترین منابع دکوراسیون داخلی هستند، می تواند به شما در نقاشی ساختمان با رنگ روغن، رنگ پلاستیک و یا رنگ اکرلیک کمک کند.

سایت های نقاشی ساختمان و یا شرکت های فروش رنگ ساختمان نیز می توانند راه هایی را برای استفاده از رنگ مناسب در خانه را به شما نشان دهند.

سوشال مدیاهایی مانند: پنترست و اینستاگرام هم منابعی ارزشمند برای تحقق بخشیدن به ایده های شما به منظور رنگ آمیزی دیوارهای اتاق شما هستند، که می توانید از آن ها استفاده کنید.

با یک نقاشکار مشورت کنید

اگر در ذهن خود، ایده های جدیدی از نقاشی ساختمان را می پرورانید ولی مطمئن نیستید که کدام رنگ را انتخاب کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از شروع به نقاشی ساختمان از یک نقاشکار متخصص مشورت بگیرید. یک استادکار نقاشی می تواند ایده های رنگ آمیزی مختلفی از نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک، رنگ روغن، رنگ آکریلیک وغیره را به عنوان نمونه کار در اختیار شما قرار دهد.

پس سعی کنید قبل از اینکه با یک نقاشکار ملاقات داشته باشید، تمام ایده ها و الهامات خود را جمع آوری کنید تا بتوانید آنچه در ذهن دارید را به نقاشکار نشان دهید.

سعی کنید ملاقات خود را با نقاشکار در طول روز قرار دهید، تا بتواند با مشاهده ی فضای نور طبیعی خانه ی شما، بهترین پیشنهادات را به شما ارائه دهد.

قبل از خرید رنگ ساختمان تکالیف خود را انجام دهید

انتخاب رنگ مناسب برای رنگ داخلی، از خانه شروع می شود. قبل از اینکه برای جمع آوری نمونه کاغذ به فروشگاه رنگ بروید، از کاتالوگ ها و مجلات و نمونه های پارچه الهام بگیرید.

این باعث می‌شود در اولین خرید خود در فروشگاه، گزینه‌های رنگی زیادی را انتخاب نکنید. سخت ترین قسمت انتخاب رنگ، در ابتدا، داشتن گزینه های زیاد است.

هنگامی که انتخاب های رنگ خود را محدود کردید، برای نمونه های رنگ به فروشگاه برگردید تا در خانه امتحان کنید. این مرحله برای یافتن رنگ مناسب بسیار مهم است.

عکس نقاشکار، ارائه دهنده انواع خدمات رنگ کاری ساختمان

رنگ های خود را قبل از انجام کار تست کنید

تست رنگ ساختمانی مورد علاقه ی شما یکی از مهم ترین کارهایی است که قبل از رنگ آمیزی کلی باید انجام شود. چرا که ممکن است با سهل انگاری شما سطل های رنگ بسیار و زمان زیادی به هدر رود.

به این ترتیب که قسمتی از دیوار را با رنگ پلاستیک، رنگ روغن و یا اکریلیکی که دارید رنگ آمیزی نمایید. بعد از آن می توانید تصمیم بگیرید که آیا انتحاب درستی کرده اید یا نه!

سایه روشن تر یا تیره تر را امتحان کنید.

گاهی اوقات تنها چیزی که نیاز دارید کمی تنظیم برای پیدا کردن رنگ مناسب داخلی است. قبل از اینکه خیلی سریع از انتخاب رنگ خود صرف نظر کنید، یک سایه روشن تر یا تیره تر از همان رنگ را در نظر بگیرید.

بسیاری از رنگ‌ها بر روی یک نوار رنگ در سایه‌های تدریجی ظاهر می‌شوند، اما می‌توانید از فروشگاه رنگ خود نیز بخواهید آن را بر اساس درصد سایه روشن یا تیره سفارشی کند.

از رنگ های طبیعت الهام بگیرید

الهامات و ایده هایی که در طبیعت وجود دارد، چه شاخ و برگ های سبز رنگ باشد و چه آبی های آرام ساحل، طرح های رنگی الهام گرفته از بیرون برای آرامش طراحی شده اند.

مطمئن شوید که رنگ های مورد علاقه خود را در تمام ساعات شبانه روز و با پنجره های بسته و باز نمونه برداری کرده اید، تا واقعی ترین دید را از انتخاب های ممکن خود داشته باشید.

اگر می خواهید فضای خود را به مکانی الهام بخش تبدیل کنید، سعی کنید از رنگ سبز در رنگ آمیزی ساختمان خود استفاده نمایید.

عکس نقاشکار، ارائه دهنده انواع خدمات رنگ کاری ساختمان

رنگ خود را از یک چاپ بیرون بکشید

یکی از ساده ترین راه ها برای انتخاب رنگ های داخلی این است که با پارچه چاپی شروع کنید. بالش، ملافه و حتی ملحفه های رومیزی می تواند ایده های رنگ آمیزی را در اختیار شما قرار دهد.

اگر در حال ایجاد یک دیوار برجسته هستید، به پررنگ ترین رنگ ها در چاپ نگاه کنید. اگر می خواهید رنگی را انتخاب کنید که ظریف تر یا برای فضای بزرگتر باشد، به رنگ در جزئیات کوچک پارچه چاپی خود نگاه کنید. یک نمونه پارچه را به فروشگاه رنگ ببرید تا بتوانید نوارهای رنگ را برای مشاهده در خانه انتخاب کنید.

سخن آخر

اگر تصمیم به رنگ آمیزی دیوارهای داخلی ساختمان خود و یا نمای بیرونی ساختمان گرفته اید، رعایت تمام موارد ذکر شده، کمک شایانی به شما در جهت انتخاب مناسب رنگ ساختمانی خواهد کرد.

گروه هنری نقاشکار، یکی از وب سایت هایی است که انواع مختلفی از ایده ها ی نقاشی ساختمان را در خود گنجانده است. شاید خالی از لطف نباشد که برای باز شدن دید خودتان به وبلاگ نقاشکار سر بزنید.

همچنین، لازم به ذکر است که یادآور شویم، گروه هنری نقاشکار ارائه دهنده ی انواع خدمات نقاشی ساختمان و بازسازی ساختمان است که شرایط اقساطی پرداخت را در راستای کار خود قرار داده است.

بنابراین می توانید همین حالا برای دریافت مشاوره و شرایط اقساطی با شماره 09123033880  آقای زارع تماس حاصل نمایید.