آموزش رویت

ساختمانچی

 اگر دستی در فروش محصولات سنگ دارید احتمالا اخبار صادرات را پیگیری می کنید ، بد نیست بدانید که بازار صادرات سنگ گرانیت با ابعاد  60*60 بهترین گزینه این روز های بازار سنگ های صادراتی از جنس گرانیت می باشد در ادامه با ما همراه باشید تا از مزیت و نحوه تولید این سنگ ها بیشتر بدانید.

گرانیت 60*60

گرانیت مروارید 60*60 یکی از محبوب ترین سنگ های داخلی و صادراتی می باشد این سنگ که معمولا در کف کاربرد دارد باید از بهترین جنس گرانیت تولید شده باشد تا با جذابیت طبیعی خود نمای ساختمان را بهبود بخشد.

سنگ گرانیت مروارید ، گرانیت تایباد ، گرانیت نهبندان هم از دسته سنگ های معروف که در خراسان رضوی (مشهد) تولید می شود که یکی از ابعاد پر طرفدار ، سایز 60*60 گرانیت می باشد و با توجه به زمینه سفید با دانه های مشکی و دیگر رنگ های تایباد و نهبندان همچنین خصوصیات ذاتی چون جذب پایین آب ، استقامت و دوام و ماندگاری براثر سایش موجب شده تا از آن به عنوان یکی از گزینه های اصلی جهت استفاده در مراکز پر رفت و آمد از جمله ساختمان های اداری ، پاساژها ، هتل ها و فرودگاه ، پیشنهاد می گردد.

این سایز به صورت استاندارد در ضخامت 2 و 3 سانتی متر  به صورت سابیده و فلیم شده تولید و فرآوری می شود. قیمت 60*60 گرانیت به پارامترهایی چون ضخامت ، سورت بندی و کیفیت فرآوری آن بستگی دارد که هر کدام به صورت مستقیم بر روی قیمت تاثیر گذار می باشند.

مزایا

  • مزایای سنگ گرانیت ارزان بودن آن برای کشور های مجاور است.
  • عدم لغزندگی سطح سنگ یکی از مزیت های خوب آن برای پیاده رو ها می باشد.
  • سخت بودن این سنگ مناسب محل های پر رفت و آمد که باعث فرسایش می شوند.
  • نشکستن در برابر ضربه های ناگهانی.

معایب

  • سنگین بودن در برابر سایر سنگ ها
  • وجود مقدار کمی رادیواکتیو در برخی از سنگ گرانیت ( سنگ های با آنالیز از این قاعده مستثنی می باشند.)
  • برای استفاده در نمای اصلی ساختمان این سنگ بسیار صاف است و تقریبا بدون سوراخ، در نتیجه چسبندگی این سنگ به دیوارهای ساختمان فوق العاده پایین خواهد بود و احتمال سقوط آن وجود دارد که این مشکل با اسکوپ کردن سنگ قابل پیشگیری است

گرانیت صادراتی

وضعیت صادرات

در حال حاظر کشور های حوضه ی cis ، عراق ، ترکمنستان ، قطر ، عمان ، روسیه خریداران بالقوه ی این محصول می باشند با توجه به این که معادن سنگ گرانیت در ایران غنی می باشند و معدن گرانیت مروارید مشهد با ذخیره ی بسیار عالی و همچنین نزدیک بودن به کارخانه های سنگ بری بهای تمام شده ی این سنگ بسیار ارزان می باشد لذا با توجه به این موارد قیمت فروش این محصول در بازار های خارجی بسیار مطلوب می باشد. هیچ مانعی برای ارسال بار به این کشور ها وجود ندارد در صورت نیاز می توانید از ما مشاوره بگیرید همچنین پیشنهادات در ضمینه اجرا و ساخت و ساز را می توانید از مشاوران ما سوال بفرمایید.

بزرگ ترین تولید کننده گرانیت در ایران

مجتمع سنگ استاد شهریار با داشتن سابقه ی 50 ساله در تولید گرانیت  و همچنین در حال حاظر با داشتن معدن سنگ گرانیت مروارید و سه مجموعه تولید سنگ گرانیت و توان تولید بالا در انواع سایز ها و قطر های مختلف از جمله گرانیت 60*60 با ضخامت 2 و 3 سانت و تولید سنگ جدول از ضخامت 8 سانت متر تا 20 سانتی متر را دارا می باشد و دیگر محصولات این مجموعه شامل ، سنگ پله ، سنگ اپن ، سنگ 40 طولی ، سنگ 40 * 40 ، سنگ 40*60 می باشد.

برای مشاوره و اجرا می توانید از همکاران ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

051-33147000 – 09151135831