آموزش رویت

ساختمانچی

اولین نمایشگاه بین ­المللی ساختمان و صنایع وابسته تهران در تاریخ 15-18 بهمن ماه 1398 توسط شرکت کارآفرینان مهر ایرانیان در محل دائمی نمایشگاه­های بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار می­ گردد.

با توجه به این موضوع که حوزه ی صنعت ساختمان بسیار گسترده است و یک نمایشگاه در تهران جوابگوی متقاضیان نمی باشد، اکنون فرصتی فراهم شده است تا متقاضیان مشارکت در این عرصه، جهت ارائه توانمندی­ ها و قابلیت های خود نسبت به عملی کردن شعار نمایشگاه که ((مقاوم سازی، سریع سازی و صنعتی سازی)) می باشد، اقدام نمایند.

این نمایشگاه در دو سالن و فضایی بالغ بر 15 هزار متر مربع و همزمان با نمایشگاه EXPO 2019 برگزار می­ گردد.

در حدود 50 هئیت خارجی از 50 کشور جهت بازدید از این نمایشگاه دعوت شده اند و ضمن بازدید هئیت ها، نشست­ های B2B  نیز در فضاهای مهیا شده انجام خواهد گرفت.

شایان ذکر است که تعداد کثیری از انجمن­ های تخصصی صنعت ساختمان حامی معنوی و پشتیباناین نمایشگاه هستند؛ از جمله، انجمن تولید­کنندگان سیستم تهویه مطبوع ایران، انجمن صنفی کارفرمایی شرکت­های ایمنی و مهندسی حریق، انجمن شرکت­های ساختمانی ایران، کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران، جامعه مهندسان مشاور ایران، سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران، جامعه مهندسان نقشه بردار ایران… و دیگر انجمن هایی که اعلام آمادگی نمودند تا با همت و توان مضاعف خود در قالب شورای سیاست گذاری به راهبری نمایشگاه ساختمان جهت رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده، کمک نمایند.

عکس اولین نمایشگاه بین ­المللی ساختمان و صنایع وابسته در شهر آفتاب تهران

اهداف مهم و اولویت­ های این نمایشگاه عبارتند از:

  • عرضه آخرین دست آوردهای صنعت ساختمان در حوزه تولید مصالح مورد نیاز، تکنیک­ های نوین ساخت و ساز مسکن با شعار “مقاوم، سریع و صنعتی”
  • گرد هم آوردن فعالان حوزه صنعت ساختمان اعم از تولیدکننده، توزیع ­کننده، خریدار و مصرف ­کننده در یک زمان و یک مکان
  • ایجاد بستری مناسب جهت تبادل تجربیات میان مشارکت کنندگان و بازدید کنندگان
  • آشنایی سرمایه­ گذاران داخلی و خارجی با ظرفیت‌های موجود برای حضور در فعالیت‌های اقتصادی کشور
  • ایفای نقش به عنوان یک ابزار بازاریابی در خدمت صنعت ساختمان کشور
  • سبک سازی، مقاوم سازی، تجاری و صنعتی سازی بافت های فرسوده و ایجاد فرصت سرمایه گذاری مشترک فیما بین فعالین صنعت
بخوانید!  نمایشگاه فرش دستباف اصفهان، آذر 97

با توجه به استقبال شایان توجه خانواده صنعت ساختمان در نمایشگاه، ستاد اجرایی تا پایان دی ماه آمادگی ثبت نام و جانمایی را دارد.

انتظار است با توجه به موارد مطرح شده در بالا و ایجاد تمهیدات لازم جهت بهره ­برداری از امکانات شایسته، مشارکت­ کنندگان محترم نهایی نمودن ثبت نام خود را به ایام پایانی مهلت داده شده موکول ننمایند.

عکس اولین نمایشگاه بین ­المللی ساختمان و صنایع وابسته در شهر آفتاب تهران

فرم ثبت نام در اولین نمایشگاه بین المللی ساختمان و صنایع وابسته ی تهران در زیر آورده شده است.

عکس اولین نمایشگاه بین ­المللی ساختمان و صنایع وابسته در شهر آفتاب تهران