آموزش رویت

ساختمانچی

یکی از محصولاتی که در این مقاله می خواهیم به شرح آن بپردازیم، کابین دوش ها می باشند. کابین دوش ها علاوه بر ظاهر فوق العاده ای که در بر دارند، می توانند فضا سازی اصولی و مناسبی را انجام دهند.

در واقع با استفاده از کابین دوش می توان از خیس شدن قسمت های مختلف حمام و سرویس های بهداشتی جلوگیری نمود. کابین دوش ها دارای انواع گوناگونی هستند که هر یک از آن ها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارا می باشند و می توانند کاربرد های گوناگونی را برای مخاطبان خود نیز به ارمغان آورند.

در این قسمت از مقاله قصد داریم تا شما را به طور کامل و جامع با کابین دوش ها آشنا کنیم، لذا خواهشمندیم تا انتها با ما همراه بمانید و مطالب ذکر شده را مورد بررسی و مطالعه تان قرار دهید.

در ساخت کابین دوش از چه شیشه ای استفاده می شود

برای ساخت کابین دوش های شیشه ای، می توان از شیشه های گوناگونی استفاده نمود که برخی از آن ها عبارت اند از:

  • شیشه سکوریت کابین دوش

یکی از محبوب ترین شیشه ها برای ساخت کابین دوش حمام، شیشه سکوریت نام دارد که از کیفیت فوق العاده ای بهره مند است.

شیشه های سکوریت در برابر رطوبت و آلودگی ها بسیار مقاوم عمل می کند و به همین خاطر بسیاری از افراد از آن برای ساخت کابین های دوش استفاده می نمایند.

یکی از مزایایی که شیشه های سکوریت کابین دوش در بر دارد، می توان به نشکن بودن آن اشاره نمود. این شیشه در برابر گرما، ضربه و… به هیچ وجه نخواهد شکست و افراد می توانند از آن طی سالیان متوالی استفاده کنند.

اگر می خواهید دکوراسیون حمام منزل تان را بهبود ببخشید، می توانید شیشه های سکوریت را برای کابین های دوش خود استفاده کرده و از آن بهره کافی و لازم را ببرید.

  • شیشه فریم دار ریلی برای ساخت کابین دوش

از دیگر شیشه هایی که برای ساخت کابین دوش حمام می توان استفاده نمود، شیشه فریم دار ریلی می باشد.

همانطور که از نام این شیشه پیدا است، دور آن فریم و قابی قرار گرفته است که با پیچ و مهره به دیوار متصل می شود. باید بدانید که فرم این شیشه ها از آلمینیوم ضد زنگ می باشد و به هیچ وجه با برخورد به بخار و آب زنگ نخواهد زد.

افراد می توانند با توجه به سلیقه و بودجه شان یک رنگ مناسب را برای فریم شیشه های فریم دار ریلی انتخاب کرده و به خریداری آن بپردازند.

برخی از افراد ممکن است با خود بپرسند که شیشه های فریم دار ریلی در چه اندازه ای می باشند؟ برای پاسخ به این سوال لازم است بگوییم که صخامت این شیشه ها 6 میلی متر تلقی می شود و می توان آن ها را نشکن محسوب نمود.

 تتراگلس- کابین دوش

  • شیشه فریم لس ریلی

از دیگر شیشه هایی که در این قسمت از مقاله می خواهیم به شرح آن بپردازیم، شیشه فریم لس ریلی نام دارد. شما می‌توانید برای آشنایی هرچه بیشتر با درب شیشه‌ ای نیز با تتراگلس همراه شوید

ضخامت این شیشه 10 میلی متر می باشد و می توان از آن به عنوان شیشه نشکن یاد کرد. افرادی که می خواهند کابین دوش نشکن و مقاومی را داشته باشند، می توانند شیشه های فریم لس ریلی را مد نظر شان قرار دهند.

بر خلاف شیشه های فریم دار ریلی، شیشه های فریم لس ریلی به هیچ عنوان دارای قاب نمی باشند و شیشه ها به صورت مستقیم به دیوار متصل می گردند.

از مزیت هایی که کابین های شیشه ای فریم لس ریلی در بر دارند، می توان به کشویی بودن درب آن ها اشاره نمود. افراد می توانند با کشیدن درب کابین، آن را باز و بسته نمایند.

کابین دوش به همراه نور مخفی

  • شیشه نیم فریم

یکی از محبوب ترین شیشه ها برای استفاده در کابین دوش ها، شیشه های نیم فریم می باشد. این شیشه ها ضخامت 6 میلی متری دارند و با استفاده از فریم های آلومینیومی به دیوار توسط پیج و مهره ها متصل می گردند. باید بدانید که شیشه های نیم فریم را می توان در رنگ های گوناگونی مورد انتخاب و خریداری قرار داد.

نحوه ساخت و محاسبه قیمت کابین دوش

برای این که بتوان کابین دوش ها را به صورت اصولی ساخت، می بایست مراحل متعددی را طی نمود که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

  • آماده سازی فضا

پیش از این که بخواهیم به ساخت کابین دوش ها بپردازیم، می بایست فضای مد نظر را به صورت اصولی آماده نماییم و کاشی کاری، نصب فاضلاب و کف شور را نیز انجام دهیم.

  • اندازه گیری ابعاد کابین دوش

حال کارشناسان نصب کابین دوش، می بایست به اندازه گیری ابعاد و اندازه حمام بپردازند تا بتوانند یک کابین دوش مناسب را طراحی کرده و بسازند.

  • انتخاب مدل کابین دوش

حال مشتری می بایست کابین دوش مورد علاقه خود را انتخاب کرده تا کارکنان بتوانند با الگوی مد نظر یک کابین دوش مناسب را تهیه و تولید نمایند.

در این مرحله افراد می توانند نوع شیشه، فریم و رنگ آن را نیز انتخاب نمایند که این موضوع را می توانند با توجه به دکوراسیون حمام شان انجام دهند.

  • بریدن فرم ها

پس از این که ابعاد کابین دوش تعیین گردید، متخصصان این حوزه می توانند به بریدن فرم ها در اندازه های مشخص بپردازند.

دقت داشته باشید پس از این که برش فرم ها تمام می شود، می توان آن را در قسمت مد نظر نصب نمود و شیشه های آن را نیز متصل کرد.

یکی از برترین محصولات شرکت تتراگلس پارتیشن شیشه ای‌ می باشد که انواع آن را می‌توانید در وبسایت این شرکت مشاهده بفرمایید.

بسیاری از افراد ممکن است با خود بپرسند که نحوه تعیین قیمت نهایی کابین دوش ها به چه صورت است؟ در پاسخ به چنین سوالاتی باید بگوییم که اعلام قیمت نهایی به عوامل متعددی همچون دستمزد کارکنان، نوع شیشه و فریم کابین دوش و… بستگی دارد.

افراد می بایست با توجه به بودجه شان قسمت های مختلف کابین دوش را تعیین کرده و سپس به خریداری آن ها بپردازند.

در این قسمت از مقاله سعی نمودیم تا شما را به طور کامل با کابین دوش ها اشنا کنیم، امیدواریم با مطالعه مطالب فوق بتوانید کابین دوش مد نظر تان را به درستی انتخاب کرده و در صورت لزوم به تهیه آن ها بپردازید.