آموزش رویت

ساختمانچی

نمایشگاه صنعت ساختمان تهران یکی از بزرگترین نمایشگاه های ساختمانی در سطح کشور و یکی از معتبرترین نمایشگاه ها در خاورمیانه است. این نمایشگاه با نام Iran Confair در سطح بین المللی و در 4 روز توسط اتاق تعاون ایران در شهر تهران برگزار میشود. این نمایشگاه در هجدهمین دوره برگزاری خود پذیرای شرکت کنندگان داخلی و خارجی از کشورهای مختلف دنیا خواهد بود و رویدادی مهم برای فعالان و متخصصین حوزه ساختمان سازی به شمار می آید.

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (Iran Confair) ، تهران 97

از تاریخ 15 الی 18 مرداد

از ساعات 10 صبح الی 18 بعد از ظهر

عکس نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران 97

نمایشگاه ایران کانفِیر با محوریت موضوعاتی نظیر تجهیزات و ماشین آلات راه و ساختمان سازی، آسانسور و بالابر، معماری و دکوراسیون داخلی، آهن آلات، محصولات بهداشتی، تکنولوژی های صنعتی نوین، درب های اتوماتیک، درب و پنجره، لوله و اتصالات، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، مصالح ساختمانی، دیوارپوش و کفپوش، فلزآلات، تجهیزات ایمنی، تجهیزات سونا، جکوزی و استخر، عایق های صوتی و حرارتی، سنگ، چسب، رزین، نماکاری ساختمان و پوشش های سقف برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه ساختمانی در سطح بین المللی پذیرای مهندسین سازمان های نظام مهندسی کشور، انجمن انبوه سازان و شرکت های ساختمانی، جامعه مهندسین شهرساز، انجمن بتن ایران، مشاورین و معماران، صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی ایران، شرکت های پیمانکاری، مهندسین عضو جامعه مهندسین مشاور ایران و … میباشد.

مکان برگزاری نمایشگاه: تهران، بزرگراه چمران، محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی

برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه برگزاری نمایشگاه میتوانید به وبسایت http://iranconfair.ir/ مراجعه نمائید.