آموزش رویت

ساختمانچی

عکس نمایشگاه صنایع و تجهیزات آشپزخانه, حمام, سونا و استخر تهران 97شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه, حمام, سونا و استخر در تیرماه امسال در تهران برگزار خواهد شد. برگزار کننده این نمایشگاه شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران است که از طریق همکاری با شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی کشور و کسب مجوز از سازمان توسعه تجارت اقدام به برگزاری این نمایشگاه می کند. در این نمایشگاه مدرن ترین و باکیفیت ترین محصولات و تجهیزاتی که در طراحی آشپزخانه, حمام, سونا و استخر کاربرد دارند در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

در این نمایشگاه فعالان و متخصصین تولید کننده, تجهیزات و محصولات خود را با بالاترین کیفیت ارائه می دهند و بازدیدکنندگان می توانند کالاهای مورد نیاز خود را سفارش داده و خریداری نمایند. تمام محصولاتی که در این نمایشگاه ارائه می شوند تاثیر بسیاری بر زیبایی و لوکس بودن خانه خواهند گذاشت. بنابراین حضور در این نمایشگاه فرصتی مناسب برای آشنایی با تولید کنندگان و فعالان حوزه صنایع بهداشتی و آشپزخانه می باشد.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه, حمام, سونا و استخر تهران 97

از تاریخ 19 الی 22 تیر ماه

کالاها و تجهیزاتی که در این نمایشگاه در بخش های مختلف ارائه می شوند به شرح زیر می باشند:

آشپزخانه: تجهیزات طراحی دکوراسیون, دستگاه های تهویه, انواع سینک ظرفشویی, کابینت و روکش های آن, انواع کانتر, وسایل نورپردازی, انواع شیرآلات باکیفیت, یراق آلات کابینت, انواع هود, وسایل دکوراتیو, تجهیزات و امکانات مربوط به آشپزخانه های صنعتی, ظرفشویی های صنعتی, وسایل مورد نیاز رستوران ها و کافی شاپ ها, تجهیزات سرو غذا, یخچال های ایستاده, فریزر و … .

بخوانید!  نمایشگاه قیر, آسفالت, عایق و ماشین آلات تهران 96

حمام: شیر آلات, انواع دوش, وسایل بهداشتی, کابینت های مخصوص حمام, کفپوش, وسایل روشنایی, لوله و اتصالات, انواع وان, توالت فرنگی و … .

سونا: شیرآلات, انواع تجهیزات نورپردازی,  جکوزی, دیگ بخار, اتاق بخار, تاسیسات استخر و سونا, سیستم های تولید حرارت و بخار, وان های هیدروتراپی و … .

استخر: سیستم های تهویه آب, استخرهای پیش ساخته, سولاریوم, تجهیزات عایق کاری, رنگ های مخصوص استخر, انواع وسایل نورپردازی, استخرهای روباز و پوشیده, مواد ضدعفونی کننده آب, سکوهای شیرجه و … .

محل برگزاری نمایشگاه: تهران, اتوبان چمران, محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی