آموزش رویت

ساختمانچی

عکس شانزدهمین همایش روز بتن, مهر ماه ۱۳۹۷بی تردید تحقیق و پژوهش از جمله نیازهای ضروری برای استقلال و پیشرفت هر کشوری محسوب می شود, لذا در این راستا انجمن بتن ایران با برگزاری همایش روز بتن بستری مناسب برای تبادل نوآوری های جدید علمی و پژوهشی در این حوزه فراهم می کند. این انجمن در شانزدهم مهر ماه امسال برنامه های ویژه ای را به مناسبت گرامیداشت روز بتن برگزار خواهد کرد.

از سازمان ها و شرکت های فعال در حوزه ساخت و ساز و علاقمند به شرکت در این همایش دعوت می شود طرح های برتر خود را تا 15 مرداد به دفتر انجمن ارسال نمایند. همانند سال های گذشته انجمن بتن ایران علاقمند به انتخاب و معرفی یکی از طرح های خاص و منحصر بفردی که توسط مهندسین جوان و کم سابقه اجرا شده است می باشد, بنابراین از مهندسین با سابقه کاری زیر 5 سال دعوت می شود طرح های اجرایی خود را تا تاریخ اعلام شده به انجمن ارسال کنند.

در این همایش طرح های بتنی برتر که در سال 96 به بهره برداری و اجرا رسیده اند توسط هیات داوران انتخاب می شوند. این طرح ها در حوزه های مختلفی از قبیل ساختمان سازی, ساخت پل ها, تونل ها, آزاد راه ها, سازه های نوین بتنی, تاسیسات آبرسانی, سدها و سازه هایی که بر اساس صرفه جویی در مصرف انرژی ساخته می شوند می باشند و بر اساس اصول, ضوابط و معیارهای علمی و اجرایی انتخاب می شوند.

علاقمندان به شرکت در این همایش می توانند به سایت www.ici.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 8-88230585 تماس حاصل نمایند.