آموزش رویت

ساختمانچی

از جمله تجهیزاتی که استفاده از آن در صنعت برق و ساختمان بسیار رایج است، انواع لوله برق است. از این نوع لوله ها به منظور محافظت از کابل های برق در سیم کشی ساختمان استفاده می شود که علاوه بر نگهداری و مراقبت از سیم ها، باعث نظم بخشیدن به سیم کشی و افزایش امنیت آن ها می شود.

لوله برق یا کاندوئیت دارای انواع مختلفی می باشد و از متریال های گوناگون برای مصارف مختلف تولید و به بازار ارائه می شود.

از آن جایی که این قطعات در دسته تجهیزات ساختمان قرار می گیرند، بنابراین استفاده از آن ها در هر پروژه ساختمان سازی امری واجب و در عین حال نیازمند دانش است. در ادامه به معرفی انواع لوله برق و کاربرد هرکدام اشاره می کنیم.

انواع لوله برق

⦁ لوله پی وی سی
⦁ لوله یو پی وی سی
⦁ لوله پلی آمید
⦁لوله خرطومی

لوله pvc

لوله برق pvc که به آن لوله خم گرم نیز گفته می شود، یکی از بهترین و پرکاربردترین انواع لوله برق هستند و به علت مقاومت بالا در برابر خورندگی، طول عمر بالا، سبک، نصب و اتصال آسان و… جایگزین بسیار مناسبی برای لوله های فلزی هستند.

برای خم کردن لوله های خم گرم نیاز به حرارت است و این کار معمولا باید با استفاده از دستگاه انجام شود. این لوله برای هرمکانی قابل استفاده است. از جمله کاربردهای این لوله عبارتند از:

  • کاربرد در لوله کشی فاضلاب شهری
  • لوله کشی آبیاری های کشاورزی و ساختمانی و شهری
  • انتقال مواد و املاح شیمیایی
  • استفاده به عنوان پوشش های عایق الکتریسیته
  • انتقال کابل های برق و مخابراتی

شرکت آسمان سمنان بهترین انواع لوله را با قیمتی مناسب به فروش می رساند که نسبت به قیمت کیفیت بسیار بالایی دارد. جهت خرید لوله pvc می توانید با ما در ارتباط باشید.

لوله upvc

لوله برق یو پی وی سی در واقع همان لوله پی وی سی است که از مواد سخت تشکیل شده است. نام دیگر این لوله، خم سرد است و برای خم کردن نیاز به حرارت نیست و به راحتی با فنر لوله خم کن خم می شود.

راحتی استفاده از این نوع لوله باعث کاربرد بسیار آن در لوله کشی ساختمان ها شده است. از جمله دیگر کاربردهای مهم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت بالا در برابر سایش، خراش، فشارها و ضربات
  • دارای طول عمر طولانی و مفید بین 50 تا 100 سال
  • دارای استحکام زیاد و وزن پایین
  • حمل و نقل و کارکرد آسان
  • مقاوم در برابر خوردگی ها با مواد شیمیایی و مایعات
  • امکان قابلیت ضد حریق
  • نصب بسیار سریع و آسان
  • قابلیت بازیافت
  • هزینه و قیمت بسیار به صرفه
  • ایمنی بالا

لوله خرطومی

لوله برق خرطومی معمولا از ترکیب پی وی سی با مواد دیگر تولید می شوند و در بسته های ۱۵ متری و ۲۵ متری در قطرهای مختلف به فروش می رسد.

عکس آشنایی با انواع لوله های برق شرکت آسمان سمنان

بدنه خرطومی شکل این لوله ها باعث شده است که بدون هیچ آسیب و خشی، از مسیرهای پر پیچ و خم ساختمان عبور کند و به خوبی از سیم و کابل های برق محافظت کند. نکته مهم در هنگام خرید این لوله برق ها این است که توجه کنید از مواد اولیه باکیفیت تولید شده باشند.

در این راستا، شرکت آسمان سمنان به عنوان تولید کننده بهترین لوله های خرطومی پلی آمید و نسوز، این اطمینان را به شما می دهد که لوله ها با بهترین مواد و بالاترین کیفیت تولید می شوند. قیمت این محصولات در مقایسه با کیفیت آن ها، بسیار ارزان و مقرون به صرفه است.

لوله پلی آمید

لوله پلی آمید از جنس پلاستیک نرم بوده و در حال حاضر ۶۵ درصد در ساختمان ها و سازه های سبک کاربرد دارد. از جمله کاربردهای آن در در داخل سقف‌های کاذب و زیرگچی و نیز در پروژه‌های عمرانی ساختمانی است.

لوله برق پلی آمید بسیار سبک و قابل انعطاف و از نظر قیمتی بسیار مقرون به صرفه است. شرکت آسمان سمنان تولیدکننده بهترین انواع لوله برق پلی آمید در تهران است که تمامی لوله های خود را با مواد اولیه با کیفیت تولید می کند. جهت خرید لوله برق پلی آمید محصول و دریافت راهنمایی می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

خرید و فروش بهترین مدل های لوله برق

شرکت آسمان سمنان به عنوان برترین تولید کننده انواع لوله برق خرطومی، پلی آمید، پی وی سی و یو پی وی سی در خدمت شماست تا با ارائه بهترین محصولات، شما را برای داشتن خرید مطمئن راهنمایی نمایید.

جهت خرید انواع لوله می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمایید تا سفارش خود را ثبت کرده و در اسرع وقت، توسط کارکنان ما ارسال و تحویل گردد.

راه های ارتباطی

آدرس نمایندگی: شادآباد – بازار پارسیان – بلوک بهمن – پلاک 173
کارشناس فروش: 09129516971
مدیریت: 09122316946
شبکه اجتماعی: https://www.instagram.com/aseman_semnan/