آموزش رویت

ساختمانچی

آجر از جمله پرکاربردترین و اصلی ترین مصالح در صنعت ساختمان محسوب می شود. از این متریال امروزه در دکوراسیون داخلی خانه ها نیز استفاده می شود.

آجرها انواع و اشکال مختلفی دارند و با توجه به آن ها، کاربردهای متفاوتی را شامل می شوند. برخی از آجرها در اسکلت ساختمان، برخی در نمای ساختمان و برخی به عنوان کفپوش و دیوارپوش مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه به معرفی برخی از انواع پرکاربرد آجرها می‌ پردازیم:

آجر نما

یکی از پرکاربردترین انواع آجر، آجر نما می باشد. این مدل آجر همانطور که از نام آن پیداست در نمای ساختمان استفاده می شود.

آجر نما معمولاً از مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت، گرما، سرما و نفوذ آب برخوردار می باشد. این آجرها در انواع طرح ها و رنگ های گوناگون تولید و در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

این تصویر دارای صفت خالی alt است

آجر نسوز

آجر نسوز یکی از جدیدترین انواع آجر می باشد که عایق حرارتی بوده و از اتلاف انرژی، گرما و حرارت جلوگیری می کند. آجر های نسوز دوام بالا و استحکام فوق‌العاده‌ای دارند و با گذشت زمان تغییر شکل نمی دهند.

این مدل آجر در برابر فرسایش، اشعه فرابنفش، رطوبت و دیگر تغییرات آب و هوایی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

 آجر لفتون

آجر لفتون یکی دیگر از انواع آجر هایی است که در صنعت ساختمان استفاده می‌ شود و در دو رنگ قرمز و زرد تولید می گردد. ابعاد این مدل آجر معمولاً ۱۰ در ۲۰ در  ۵ می باشد.

آجر لفتون با نام آجر سوراخ دار نیز شناخته می شود. سوراخ های موجود در سطح این مدل آجر از مقدار سطح آن می‌ کاهند. کاربرد آجر در ساخت دیوارهای حایل و غیر حایل می باشد. در ساخت آجر لفتون از متریالی چون خاک، رس، شن و خاک نسوز استفاده می شود.

عکس آجر لفتون و معرفی مرکز خرید انواع آجرها

 آجر فشاری

این مدل آجر کاربرد بسیار زیادی در ساختمان سازی دارد. از آجر فشاری یا سنتی در سفت کاری ساختمان استفاده می شود.

آجر رسی

آجر رسی با توجه به متریال اولیه ساخت آن ها و نحوه تولید، دارای انواع گوناگونی می باشد. برخی از آجرهای رسی به عنوان مصالح پرکننده استفاده می شوند و برخی دیگر که جلوه ظاهری و مقاومت مناسبی دارند در نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین آجرهای رسی که کیفیت بالایی دارند در مناطق یخبندان نیز مورد استفاده قرار می گیرند و برخی دیگر از آجرهای رسی برای کفپوش مناسب اند.

امیران نما، مرکز خرید انواع آجرها

شرکت امیران نما، کارخانه تولید آجر نسوز و آجر لفتون می باشد. این کارخانه تمرکز اصلی خود را بر روی تولید آجرهای ده سوراخ نما گذاشته است.

خاکی که در تولید آجرهای لفتون این کارخانه مورد استفاده قرار می گیرد، از مرغوب ترین و با کیفیت ترین خاک های شهر تهران می باشد که هیچ گونه آهک و نمک های محلول در خاک را ندارد. این امر سبب شده تا هنگام تولید آجرهای امیران نما، شوره آجرها حذف شود.

شاید از خود بپرسید که چرا باید از کارخانه امیران نما آجر های مورد نیاز خود را خریداری کنیم؟ در پاسخ باید بگوییم که شرکت امیران نما تنها کارخانه ای است که آجرهای لفتون تولید شده خود را با ضمانت ۱۵ ساله عدم شوره، عدم تغییر رنگ و ثبات کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهد.

قیمت عالی و خوش قولی، رضایت بالای خریداران، کیفیت فوق العاده آجرها، سوابق درخشان، ارسال سریع محصولات، اعتبار بالا در کشور، عرضه آجر به صورت عمده، استفاده از بهترین متریال اولیه و بهترین دستگاه های اتوماتیک تولید آجر و همچنین دارا بودن بیش از ۱۰ نماد اعتماد وب سایت ها و نماد استاندارد، می تواند از جمله دلایلی باشد که شما تصمیم بگیرید از این کارخانه، آجر های مورد نیاز خود را خریداری نمایید.