آموزش رویت

ساختمانچی

خرید بهترین عایق الاستومری را می توانید با انتخاب معتبر ترین و با سابقه ترین شرکت های فروشنده عایق الاستومری از جمله: شرکت مهار انرژی پایدار ساز و شرکت پایدار انرژی پارس تجربه نماید. با خرید بهترین و با کیفیت ترین عایق الاستومری می توانید بهینه سازی پروژه خود را تضمین کنید.

در زمینه عایق کاری بسیار دقت داشته باشید که بهترین نوع عایق را انتخاب نموده تا به بهترین نتیجه از عایق کاری برسید و به هیچ عنوان از شرکت های نامعتبر و دلالان خرید نکنید، چرا که کیفیت عایق الاستومری آنها بسیار پایین است و آنها عایق الاستومری کیفلکس و پافلکس مرغوب را به مشتریان ارائه نمی دهند.

شرکت مهار انرژی و شرکت پایدار انرژی پارس فروشنده بهترین و با کیفیت ترین عایق های الاستومری کیفلکس ( k-flex ) و عایق های الاستومری پافلکس ( pa-flex ) و… در سراسر نقاط کشور می باشد.

هیچ محدودیتی در زمینه خرید و سفارش  و ارسال انواع عایق الاستومری از جانب ما وجود ندارد و در هر شهر و شهرستانی از کشور که باشید در کوتاه ترین زمان ممکن (در تهران طی یک روز کاری و در سایر شهرستانها طی دو روز کاری) به دست شما خریداران گرامی می رسد.

فروش شرکت های معتبر و با سابقه مهار انرژی و پایدار انرژی پارس محدود به انواع عایق الاستومری نمی باشد و انواع عایق از جمله: عایق پلی یورتان (ورق پلی یورتان، عایق پلی یورتان تزریقی، پاششی، تخته ای) و همچنین انواع عایق پشم سنگ (عایق پشم سنگ لحافی، پتویی، تخته ای، لوله ای) و انواع عایق الیاف سرامیک را می توانید با قیمت مناسب و ارزان قیمت از این شرکت ها خرید کنید.

انواع عایق الاستومری

  • عایق الاستومری رولی
  • عایق الاستومری شانه تخم مرغی
  • عایق الاستومری لوله ای
  • عایق الاستومری اتصالات پیش ساخته

جهت استعلام قیمت هر یک از انواع عایق الاستومری می توانید با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید و جهت بررسی بیشتر و آشنایی بهتر با این نوع عایق به لینک زیر مراجعه نماید.

آقای حیدری : 09122969031

خانم هزاوه : 09026499024

عکس فروشنده انواع عایق الاستومری

عایق الاستومری چیست؟

عایق الاستومری از بهترین و پرکاربردترین عایق ها در هر 2 بخش عایق های حرارتی و برودتی به حساب می آید. از مواد سازنده این عایق ها می شود به اتیلن و پروپن نام برد که علاوه بر مقاومت بسیار، خیلی زیاد انعطاف پذیر می باشد.

از این رو که عایق های الاستومری تاثیر بسیاری را در حفظ محیط زیست دارند، می شود آن ها را به جای عایق های معدنی حرارتی و برودتی قدیمی مثل پشم شیشه و پشم سنگ استفاده کرد، چرا که در ساختار مواد سازنده این نوع از عایق ها، مواد مضر برای تندرستی انسان ها و همچنین محیط زیست وجود ندارد و عایق الاستومری عایقی می باشد که دوستدار محیط زیست است و می شود با اطمینان خاطر این عایق ها را به منظور انواع کارهای های ساختمانی و صنعتی و … مورد استفاده قرار بگیرد.

خصوصیت های ویژه عایق های الاستومری باعث گردیده که این عایق ها درحیطه های متعدد و صنایع مختلف نقش بسیار مهمی داشته باشند.

به همین دلیل می باشد که ردپای به کارگیری از این عایق ها در انواع صنعت های نفتی و پتروشیمی و … مشاهده می گردد و حتی در صنایع ماشین سازی هم نقش برجسته عایق های الاستومری بسیار مشهود می باشد.

این عایق های مقاوم، در مقابل نفوذ برودت و حرارت در درجه و مقادیر بسیار، مقاومت بسیار بالایی دارند و ضمنا می توانند دربرابر نفوذ رطوبت و گرد و خاک هم پایداری نمایند. همین خصوصیت ها سبب گردیده است که این عایق ها جایگاه بسیار خوبی را در انواع کارهای صنعتی و تولیدی دارد.

عکس فروشنده انواع عایق الاستومری

کاربرد عایق های الاستومری

این عایق های الاستومری را در عایق کاری دستگاه های حرارتی و برودتی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در صنایع و کارخانه های وسیع، از آنجا که حرارت منتقل گردیده به لوله ها و مجاری متعدد بسیار می باشد، به علت ممانعت از هدر رفتن انرژی و کاستن هزینه های اضافی آنها، از روش عایق کاری به کار گیری می گردد.

به همین دلیل می باشد که به منظور عایق کاری این لوله ها و کانال ها از عایق های الاستومری به کار گرفته می شود تا این عایق ها به علت قابلیت ها و خصوصیت های مثبت اش، از هدر رفتن انرژی جلوگیری می شود.
در عایق کاری نمودن لوله های کارخانه ها و صنایع مختلف، از عایق های الاستومری لوله ای استفاده می گردد. این عایق های لوله ای در سایز و ضخامت های متعدد ساخته می گردد.

ضخامت و قطر هر یک از آن ها دارای تنوع بسیار زیادی می باشد. صنعتگران می توانند متناسب با اندازه و ابعاد لوله های مورد استفاده در صنایع مختلف و خط تولید یا دستگاه های سرمایش و گرمایش پروژه خود نسبت به خرید عایق الاستومری اقدام نمایند.

مزایای عایق الاستومری

عالی ترین مزیت عایق الاستومری ، دراصل همان مهمترین خصوصیت اش است. عایق الاستومری این آسودگی خاطر را برایمان به ارمغان می آورد که رطوبت و حرارت اصلا به داخل ورود نخواهد کرد.

از سایر مزیت‌های عایق الاستومری این می باشد که نصب خیلی ساده و آسانی داشته است. این خصوصیت ها برای صنعتگران خیلی مهم می باشد زیرا سرعت عایق کاری را تا اندازه بسیار زیادی افزایش می دهد.

اگر که از این عایق الاستومری برای لوله‌های خود به کارگیری می نماید، می بایست اذان کنیم که چسباندن این عایق روی لوله‌ها خیلی آسان و ابتدایی می باشد.

در اصل نوعی از عایق الاستومری در بازارهای داخلی و شرکت های یاد شده موجود می باشد که خود چسب‌دار می باشد و کار شما را تا اندازه زیادی راحت می نماید.