آموزش رویت

ساختمانچی

مهم ترین موضوعی که در سالن های مرغداری مورد بحث قرار می گیرد بحث میزان بازدهی این سالن ها طی دوره ی تولید می باشد. بازدهی یک سالن مرغداری تا حد زیادی به تجهیزات و مصالحی که آن را تجهیز کرده است بستگی دارد.

عایقکاری سالن های مرغداری بصورت مستقیم در بالا بردن میزان بازدهی آن ها موثر است. در واقع مسائل مهمی از جمله تهویه مناسب، کاهش میزان مصرف سوخت، کاهش میزان امراض و تلفات و نیز کاهش حشرات و موجودات موذی همچون موش در گرو تجهیز یک سالن مرغداری به یک عایق کاربردی و بهینه می باشد.

از جمله مواردی که عایق پاششی پلی یورتان را در سالن های مرغداری از دیگر عایق ها متمایز می کند عبارتند از:

  • عایق پاششی پلی یورتان بصورت یکپارچه اجرا می شود و هیچ فاصله یا پل حرارتی همچون عایق های تخته ای و لوله ای که منجر به پرت و از دست رفتن انرژی شود، ندارد. بنابراین در سالن های مرغداری باعث تهویه ی مساوی و مناسب می شود.
  • فوم پاششی پلی یورتان دارای ضریب انتقال حرارت پایین تری نسبت به دیگر عایق ها می باشد، بنابراین مقاومت آن در مقابل انتقال دما و حرارت بیشتر است، از این رو مصرف سوخت کمتری جهت رسیدن به میزان دمای مد نظر در سالن های مرغداری نیاز هست، لذا بهترین عایق حرارتی به حساب می آید.

عکس مناسب ترین عایق برای عایقکاری سالن های مرغداری

  • فوم پاششی پلی یورتان سلول بسته است و هیچگونه منافذی برای نفوذ و تخم ریزی حشرات و انتقال بیماری به داخل سالن های مرغداری ندارد و همین امر باعث کاهش تلفات و مرگ و میر در سالن های مرغداری می شود.
  • فوم پاششی پلی یورتان به دلیل سلول بسته بودن و سخت بودن از ورود موجودات موذی همچون موش جلوگیری می کند.
  • عایق پاششی پلی یورتان به دلیل یکپارچه بودن استحکام سقف و بنای سالن های مرغداری را بالا می برد.
  • عایق پاششی پلی یورتان سول بسته است و رطوبت به آن نفوذ نمیکند بنابراین عمر مفید بالای 30 سال دارد.
  • سرعت اجرای عایق پاششی پلی یورتان بسیار بالاست و در سالن های مرغداری روزانه بیش از 500 متر مربع اجرا می شود.
  • عایق پاششی پلی یورتان به این دلیل که به صورت پاششی اجرا می شود تمام نقاط غیر قابل دسترس را پوشش می دهد، بنابراین عایق پاششی پلی یورتان بهترین عایق برای عایقکاری سقف گالوانیزه و شیروانی است.

عکس مناسب ترین عایق برای عایقکاری سالن های مرغداری

با توجه به مزایای بی شماری که عایق حرارتی پاششی پلی یورتان نسبت به سایر عایق ها دارد می توان گفت که عایق پاششی پلی یورتان نه تنها برای عایقکاری سالن های مرغداری بلکه عایقی بسیار کاربردی و ارزشمند برای عایقکاری مجتمع های مسکونی، عایقکاری ویلاها، عایقکاری کانکس های ویلایی،  عایقکاری سازه های lsf، عایقکاری سردخانه ها، عایقکاری کشتارگاه ها، عایقکاری سیستم های تهویه مطبوع، عایقکاری سیستم های پایپینگ در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و … می باشد.

شرکت کاج طلایی آفاق مشاور متخصص و مجری مجرب عایق های پلی یورتان حرارتی و صوتی می باشد که با سابقه 20 ساله در بخش های اجرایی پروژه های بیشماری را در این زمینه به انجام رسانده است. برای مشاوره با کارشناسان شرکت کاج طلایی آفاق با شماره های 02188678506  و 09197663363  تماس بگیرید.